Levertijd Octavia 3

CoesDoes

Forumguru
omdat ik voortdurend wordt aangetrokken door het mooie dashboard en infotainmentsyteem :bloos:
Gelukkig wordt dit na een tijdje wel wat minder ;)
Voor mij ook herkenbaar. Rolde bij een verkeerslicht ooit zachtjes tegen voorganger terwijl ik een autoradio zat te bestuderen.

Vond het daarom ook een mooie combinatie met Front Assist
Ik denk niet dat Front Assist dat soort situaties kan voorkomen aangezien die volgens mij redelijk wat snelheidsverschil nodig heeft.. Gelukkig kunnen de parkeersensoren voor in dat soort situaties wel een waarschuwing geven! :D

Zijn er nou eigenlijk al mensen met een octavia 3 hb gl bl of moet de 1e nog van de band rollen??

Als er nou al wel exemplaren afgeleverd zijn zouden een paar foto's in het kader van voorpret wenselijk zijn!! ;)

Canon-Eye

Forumguru
Gelukkig kunnen de parkeersensoren voor in dat soort situaties wel een waarschuwing geven!
Dáár zou ik dus NIET op rekenen, want die werken pas uit zichzelf als je eerst achteruit ingestoken bent - anders moet je ze handmatig inschakelen.
Althans, zo werkte het in elk geval bij mijn OIIC BL (2007).

CoesDoes

Forumguru
Ik zou er ook niet op rekenen.., maar de parkeersensoren kunnen wel degelijk automatisch worden geactiveerd (behalve bij alleen sensoren achter).
Bij een snelheid tot ong 10 km/h, vanaf een afstand van rond de 50cm komt er ook geluid bij.

Badnews

Senior Member
Er kan plots een gedeelte van je columbus gebruikt worden voor parkeercensor plaatje.
Ik was voor mijn deur, in zijn vooruit, aan het inparkeren en plots sprong deze gewoon aan.
Had nergens aangegeven dat ik wilde parkeren (dus knopje ingedrukt). Hij kan dus wel ineens tevoorschijn komen.

Rick

Senior Member
Mooi Leo442. Ik hou nog even hoop dat hij er bij mij ook op zit. Productie ergens volgende week... Wanneer mag je hem ophalen?

TedVlemmings

Forumguru
Er kan plots een gedeelte van je columbus gebruikt worden voor parkeercensor plaatje.
Ik was voor mijn deur, in zijn vooruit, aan het inparkeren en plots sprong deze gewoon aan.
Had nergens aangegeven dat ik wilde parkeren (dus knopje ingedrukt). Hij kan dus wel ineens tevoorschijn komen.
Klopt, heb ik ook als ik voor een stoplicht sta en een beetje dicht op de voorganger sta, dan krijg ik ook dat autotje in beeld met streepjes van afstand

leo442

Forumguru
Mooi Leo442. Ik hou nog even hoop dat hij er bij mij ook op zit. Productie ergens volgende week... Wanneer mag je hem ophalen?

Hij word januari 2014 afgeleverd, dus ik moet nog een paar weekjes wachten. Dit is overigens op eigen verzoek, auto staat dan 2014 op kenteken. Rij de auto particulier en ruilt dan misschien weer wat prettiger in als dat hij 2013 gekentekend is. Trekhaak moet ook nog geleverd en gemonteerd worden.

Mijn auto is inmiddels gebouwd en gaat vandaag richting Nederland.

Ik heb begrepen dat hij over een week of twee bij PON is. Daarna moet hij natuurlijk nog naar de dealer, maar als het goed is kan ik binnen een maand rijden :) :)

Eindelijk :) Ik kan niet wachten!

bonyuri

Actief lid
Mijn auto is inmiddels gebouwd en gaat vandaag richting Nederland.

Ik heb begrepen dat hij over een week of twee bij PON is. Daarna moet hij natuurlijk nog naar de dealer, maar als het goed is kan ik binnen een maand rijden :) :)

Eindelijk :) Ik kan niet wachten!
GL HB?

Spiegeltje

Senior Member
Zojuist kreeg ik onderstaand bericht van mijn dealer:
"De auto is onderweg naar Nederland." Ik kan niet wachten :), het betreft een O3 GL BL + opties.
zojuist van de dealer vernomen dat mijn auto reeds geproduceerd is en onderweg is naar Nederland:yeehaa:betreft een zwarte OC3 HB Greenline Businessline.

Goed te horen! Graag meer van dit soort heerlijke berichten.....

Bovenaan Onderaan