attractivebusiness
Nieuw lid
Ook bij mij bevestigd dat de skoda hb business gl deze week geproduceerd wordt. Nog 2-3 weken (volgens dealer) wachten en dan gaan met die banaan!!
Wat heb je besteld (type ed) en wanneer?
Grappig, ik heb exact dezelfde. Maar dan zonder 3 spaaks stuur en met DAB. Bevalt erg goed. Goede keuze kleine heino!O3C EBL 1.4 TSI, DSG, zwart, pano, 3 spaaks stuur met flippers, sunset, volw res wiel, afn trekhaak.
Gefeli. Ik verwacht mijn cappucino beige komende week. Ben benieuwd naar je foto's!
Sorry. Let niet opende spellingscontrole. Moet natuurlijk zijn die gaf aan dat de ......Vandaag mijn dealer gebeld. Die gaf Polman dat de Front Assistant komt te vervallen. Reden? Heeft te maken met problemen die ontstaan in combinatie met de trekhaak. Of gewoon leveringsproblemen. Jammer dat je hier zelf achteraan moet bellen. Eigenlijk nog nooit met een ander merk zoiets meegemaakt. Dadelijk zeggen ze we halen de canton speakers eruit want we hebben geen voorraad.
Haha jullie hebben gelijk. Hmmmmm android hèEn "front assist" moet "stuur" zijn? )
Eigenlijk nog nooit met een ander merk zoiets meegemaakt. Dadelijk zeggen ze we halen de canton speakers eruit want we hebben geen voorraad.
Week 49 productie, week 51 leveren, dat is wat ik heb gehoord.Op het forum specificatie octavia o3 14% wordt melding gemaakt dat de eerste greenline in nederland aangekomen is. Iemand al iets van zijn dealer gehoord
Hahahaha....herkenbaar!Wat een dikke wagen krijg jij Frisok! Goede kleur keuze trouwens
Lane assist had ik bij nader inzien ook wel willen hebben, want ik zit de afgelopen dagen regelmatig te zwabberen op de rijstrook, omdat ik voortdurend wordt aangetrokken door het mooie dashboard en infotainmentsyteem