Levertijd Octavia 3

svdm

Senior Member
Eerdere nummers die ik voorbij heb zien komen, bestaan allemaal uit 6 cijfers (zie pag. 106 van dit draadje).

henriz

Forumguru
Vandaag een update gekregen van de dealer.
De Octavia Greenline met ordernummer 847050 wordt in week 48 gebouwd en is naar verwachting in week 49 bij de dealer.

Spiegeltje

Senior Member
Net eens even geïnformeerd bij de dealer:

Ordernummer is 849652 en vooralsnog productie week 48 (tot nu toe werd WK49 steeds genoemd).

We wachten het maar af. Is het al december????

Spiegeltje

Senior Member
@sluwesjors Mogelijk dat jij de 0 na de 8 moet weglaten. Dan krijg je 8509594 wat er dan al wat meer op lijkt echter dan heb jij dan een "hoger" nummer dan ik en toch heb jij een paar weken eerder besteld....

Zou het zo zijn dat Leaseplan pas op een later moment de bestelling definitief heeft gemaakt?

Of wie weet zit er nog iets anders "verborgen" in het ordernummer zoals bijvoorbeeld een dealercode of dat soort zaken?

RoelF

Forumguru
@Spiegeltje Volgens mij zit je zit nu gewoon op geluk een bestelnummer van Leaseplan met Skoda te vergelijken omdat ze toevallig beide met een 8 beginnen.

Of je hebt wel gelijk. Dan werkt Skoda niet met nullen en kan je die er gewoon uit knippen.
O, wacht ik heb zelf 840693, nou dan zullen alleen de greenlines zonder nullen zijn. :tegek:

sluwesjors

Actief lid
Ik denk dat mijn ordernummer idd het nummer van leaseplan is.
Zal mijn dealer (Vallei groep, Veenendaal) is een mailtje sturen hierover.

Rodo

Lid
O3 is besteld op 25 -07-13 order nummer 842374. Nog niks gehoord omtrent levertijd. Laatst geinformeerd maar zou naar verwachting december worden.... :(

filas

Lid
Vorige week van de dealer te horen gekregen dat de standaard uitrusting van de Elegance Business voor de afwisseling wederom is aangepast (i.v.m. leveringsproblemen). De bij de vorige wijziging toegevoegde Front Assistant is per direct weer komen te vervallen. Hier komt deze keer niets voor in de plaats. Daar staat tegenover dat de cataloguswaarde met ongeveer € 300,- word verlaagd. Dit heeft er naar alle waarschijnlijkheid toe geleid dat de levertijd met 1 tot 2 weken kan worden verkort, want de eerder afgegeven productie datum van mijn auto is met 2 weken vervroegd.

Henk66

Actief lid
Zo te zien gaat het dus vrij rap met de uitlevering van de greenlines, want volgens skoda-nl twitter was de productie 5 dagen geleden gestart.

Bovenaan Onderaan