ik heb toch niks aan een 20% bijtellings auto.
Merk je niets van hoor tijdens het rijden...
Tweet geplaatst, vraag gesteld: https://twitter.com/stephenvdm/status/397818940908261376
Zo om aan alle onduidelijkheid een einde te maken ...dankzij de vraag van svdm aan skoda :
@stephenvdm Goedemorgen, de productie is deze week gestart en in november worden de eerste exemplaren in Nederland geleverd. ^FR c
Dus toch weer goede hoop dat mijn candy white octavia voor week 50 afgeleverd gaat worden ...
De dealers kunnen niet anders dan uitgaan van de informatie die ze van Pon krijgen, helaas hebben we inmiddels al regelmatig mogen ervaren dat het daar nog wel eens aan schort.., met dus tegenstrijdige verhalen van dealers als het gevolgDas goed nieuws! Je mag aannemen dat skoda NL het hij het rechte eind heeft.
Toch blijft het vreemd dat dealers dan met tegenstrijdige verhalen komen.
Waarschijnlijk alleen in mijn portefeuille...
Als jij die paar tientjes per maand niet mist mag je ze wel naar mij opsturen...
Nee, want dan klopt het niet... Die tientjes ben je dan kwijt aan de fiscus...
Ik vind het alleen bijzonder dat men voor een luttel bedrag een order annuleert en dan weer 3 - 4 maanden gaat wachten een auto...
Ik kom op 8 tientjes maar hoe heb jij hem berekend?40 euro netto extra per maand voor een identieke auto vind ik veel hoor
Ik kom op 8 tientjes maar hoe heb jij hem berekend?