Levertijd Octavia 3

MQB80

Nieuw lid
@Oogje, wat een commotie zeg.
Levering dit jaar is ook helemaal geen probleem. Ik probeer er alleen mee te zeggen dat er weinig rek overblijft in die zin dat 2013 dan niet heel lang meer duurt.
Het is alleen wat langer wachten dan in eerste instantie was afgegeven.
Probeerde alleen maar, d.m.v het verstrekken van de door mij ontvangen informatie, een beeld te geven van de productie en levering van de 14% modellen.

Laatst bewerkt:

job82

Nieuw lid
Volgens de dealer (Kreijne) kan ik mijn 14% gl bl eind november bij ze afhalen. Dit is hetzelfde verhaal als twee maanden geleden en deze week nogmaals bevestigd. Het is een Topaz Brown. ben benieuwd of dat gaat lukke i.v.m. al de verschillende leveringsverhalen hier op het forum.

bonyuri

Actief lid
Volgens de dealer (Kreijne) kan ik mijn 14% gl bl eind november bij ze afhalen. Dit is hetzelfde verhaal als twee maanden geleden en deze week nogmaals bevestigd. Het is een Topaz Brown. ben benieuwd of dat gaat lukke i.v.m. al de verschillende leveringsverhalen hier op het forum.

Zelfde bij mij :)

Ook ik heb de actuele status opgevraagd voor de GreenLine en krijg dezelfde teleurstellende reactie:

We gaan van productie week 45, levering week 48 naar productie week 48, levering week 51.

Eekhoofd

Nieuw lid
Ik heb het vandaag ook nog een keer opgevraagd. Zit bij Skoda Center Utrecht.
Productie op week 48. maar dat is al sinds dat ik heb besteld heb. Levering staat op 15-12 maar dat is een zondag.... Ook week 51 dus.

svdm

Senior Member
Volgens mij heb ik al vaker week 51 gezegd voor de levering van de O3 HB GL.., dan heeft mijn dealer (Ames Dordrecht) het dus steeds bij het rechte eind gehad.

Geen hoop gehad op eerdere levering, dus heb me er al vroeg op ingesteld.

Er zijn belangrijkere zaken om je zorgen over te (kunnen) maken! Zo verwacht ik in week 49 mijn 2e kindje.., da's ontelbaar keer belangrijker!

Blacky

Forumguru
Er zijn belangrijkere zaken om je zorgen over te (kunnen) maken! Zo verwacht ik in week 49 mijn 2e kindje.., da's ontelbaar keer belangrijker!

Als dat maar niet zo vertraagd als de auto. Alvast gefeliciteerd en veel plezier gewenst.

• Leuk
Waarderingen: svdm
:(O3 combi elegance businessline 1.6tdi black sinds begin sept in bestelling. Vandaag de dealer gebeld die zegt dat de productie van week 47 naar week 51 verschoven is. De Waarom-vraag is niet beantwoord. Levering dus in 1ste week januari ... Heeft iemand nog iets positiever nieuws over de status van levering?

Francois77

Actief lid
Hier is het qua levertijden al niet beter. Productie week 47. Als dit eind 47 is zal hij hier eind week 48 zijn. Weekje klaarmaken en een weekje leer is leveren week 50/51. LM levert uit tot december. Wordt dus januari rijden:laugh:

Ik houd mij op de been met jullie verhalen en mooie foto's. Dus stop vooral niet met posten aub:thumbsup:

svdm

Senior Member
In het verleden zijn hier al verschillende leaserijders! mee op hun bek gegaan.
Ben ik even blij dat ik straks geen leaserijder ben (auto wordt/is gekocht door de baas)! Handtekening staat onder bestelling 14% met levering in 2013. Ze zullen dus wel moeten of anders zitten ze met een 2013 Greenline opgescheept begin 2014 als-ie niet in 2013 geleverd wordt.., en dus een niet (zo goed) verkoopbare 20%-versie.

Henk66

Actief lid
Ik heb mijn auto via toplease=alphabet geleased en zij hebben aangegeven dat deze auto in december wordt geleverd indien deze in december leverbaar is. Daarnaast heb ik een ontbindingsclausule op laten nemen voor het geval deze auto in januari wordt geleverd-> ik heb toch niks aan een 20% bijtellings auto.

Bovenaan Onderaan