Levertijd Octavia 3

Blacky

Forumguru
Weer een paar blije gezichten die binnenkort mogen rijden. Het gaat mooi worden met al die nieuwe O3. Alvast gefeliciteerd allen. :bloemen:En tzt foto's.

Nexus_2135

Nieuw lid
Heb een O3 HB GL 1.6 TDI 14% bijtelling die vanaf januari 20% met alles erop en eraan besteld op 19-08.
Net gebeld met Leasemaatschappij, Productie is in week 48 en verwachten 3 a 4 weken later afgeleverd te hebben. Fingers crossed :-S

svdm

Senior Member
Goed te horen! Graag meer van dit soort heerlijke berichten.....
Ik ga eens een mailtje naar AMES Dordrecht sturen! Of doe jij dit @Spiegeltje? ;)

Update 15:47 | Bericht van dealer ontvangen: "...worden in week 48 gebouwd!"
Levering door dealer blijft dus week 50/51, zoals voorspeld.

Laatst bewerkt:

Henk72

Lid
Zojuist door de dealer gebeld. De greenline is binnen en ik mag hem volgende week vrijdag ophalen.:tegek::yeehaa:
Nog 7 nachtjes slapen. Het aftellen is begonnen.

svdm

Senior Member
Ze zijn in ieder geval dus niet allemaal in één week van de band gerold! Op kleur wordt in ieder geval niet gesorteerd qua productie. @Henk72 heeft 'm besteld in week 29 en ontvangt 'm dus in week 47. Ik heb 'm besteld in week 31 (maar kreeg de bevestiging ervan einde week 32) en uitlevering staat nu op week 50. Dus levering in ongeveer 18 weken.., da's inmiddels redelijk gemiddeld volgens mij.

The-Spawn

Nieuw lid
Week 41 - Mijn getekende offerte is bij de dealer ontvangen vanuit de LeaseMaatschappij en hebben een bestelling die reeds geplaatst was aangepast met mijn wensen/bestelling.
Week 42 - kreeg ik door dat alles gelukt was en mijn wensen zoals in de bestelling geplaatst is.

Week 44 - kreeg ik bericht dat week 46 productie plaats zou vinden, wat zou betekenen dat uitlevering in week 48 mogelijk is. (dat hoop ik hierbij nog te halen).

Dan zou ik in 7 weken mjin auto geleverd hebben gekregen :thumbsup: fingers-crossed.
Op zich ben ik wel al maanden aan het regelen/kijken geweest om deze auto te mogen bestellen binnen mijn lease-budget.

m@rc

Lid
Ik zou er ook niet op rekenen.., maar de parkeersensoren kunnen wel degelijk automatisch worden geactiveerd (behalve bij alleen sensoren achter).
Bij een snelheid tot ong 10 km/h, vanaf een afstand van rond de 50cm komt er ook geluid bij.
Dan gaan die motorrijders af en toe wel erg dicht langszij in de file... :pieker:

frisok

Senior Member
Vandaag begrepen dat mijn auto een chassisnummer heeft. Wachten is op transport en kenteken. Mijn dealer is geeft aan dat een optimistische schatting zou kunnen zijn dat als ze maandag de auto ontvangen ik hem vrijdag zou kunnen halen. Ik hoop het, maar ik weet niet wat de transportdagen zijn vanuit CZ.

Remakil

Forumguru
Plaatjes bij de praatjes...

image_zps92710925.jpg

image_zps53e0c181.jpg

image_zpsd12afed4.jpg

image_zpsa7d10b29.jpg

image_zpsadb39878.jpg

Maar waar is die witte nou???

svdm

Senior Member
Oef.., wat een kleine velgjes. Zie ik meteen hoe dat er bij mij straks ook uitziet..............., niet! :(

Bovenaan Onderaan