Levertijd Octavia 3

thakawa

Nieuw lid
Ik zal volgende week ook wel enkele foto's posten. Vandaag afspraak gemaakt voor de bandenwissel. Op 18-12 om 11:00 uur de auto ophalen in Dordrecht, om 15:00 uur de winterbandjes eronder in Zwijndrecht. In de tussentijd lunchen en een plekje vinden om wat fotootjes te schieten.

bij Ames winterbandjes? kom ik ook met de passat en de o3 denk ik straks ook daar in onderhoud. Als het mijn eigen auto was, zou ik het niet doen, veels te duur dat bedrijf.

Nog 1 dagje wachten....
durf nog niets te roepen, want met mijn geluk rijd er een vrachtwagen de showroom in precies tegen mijn o3 aan ofzo.....

Maar als ik hem heb morgen, dan meteen foto's en een mooi avatar ;)

The-Spawn

Nieuw lid
@Rick & @svdm

Ik baalde er dinsdag echt heel erg van. Vondt het geen stijl op deze manier. Ga dit ook nog rapporteren aan SkodaNL.
Op dit moment zit ik weer bij de dealer (A-point A'dam) om de winterbanden te laten monteren en wat dingen goed te laten praten.

Mistlampen en wieldoppen staan in back-order. Daarvoor moet ik WEER een keer terug :( om moe van te worden.
Zo kost het ophalen van een nieuwe auto bijna 8uur tijd van mij :(

Arnoldotje

Forumguru
Mijn aflevering verliep ook niet zonder probleem. In de kofferbak heb ik zelf nog een bevestigingshaakje moeten monteren, er zat nog plastic folie op de binnenverlichting, geen bagagenetjes, storing in de lane assist....

Nexus_2135

Nieuw lid
@Rick & @svdm

Ik baalde er dinsdag echt heel erg van. Vondt het geen stijl op deze manier. Ga dit ook nog rapporteren aan SkodaNL.
Op dit moment zit ik weer bij de dealer (A-point A'dam) om de winterbanden te laten monteren en wat dingen goed te laten praten.

Mistlampen en wieldoppen staan in back-order. Daarvoor moet ik WEER een keer terug :( om moe van te worden.
Zo kost het ophalen van een nieuwe auto bijna 8uur tijd van mij :(
Nu ben ik echt zeer benieuwd hoe de mijne bij A-point A'dam afgeleverd zal worden :pieker: met al die gebreken vanuit de fabriek en dan nog een dealer dan mag je van geluk spreken als alles in 1x goed gaat.:arghh:

tha a

Senior Member
Waarschijnlijk loopt t aantal afleveringen nu flink op met de uitlevering van alle Greenlines.. T is niet goed te praten dat t snel snel gebeurt maar daar zal toch een deel van de oorzaak liggen denk ik..
ik ben blij dat t bij mij nog even duurt... Hopelijk is het dan rustiger bij de dealer met afleveringen en maken ze m mooi in orde!

Mijn auto werd ook geleverd zonder gevaren driehoek, veiligheidshesje, verbandtrommel etc. Beleid van de LM.... Even gebeld met de lm en dat blijkt echt zo te zijn. Moet uit de lengte of de breedte komen werd mij verteld.... :(

Badnews

Senior Member
Ik heb altijd een standaard setje die ik meeneem naar de volgende auto. Mijn verbandtrommel is altijd veel beter/uitgebreider dan een standaard goedkoop setje, veiligheidhesjes en regen ponchos gaan ook altijd mee.
Maar ik had dus ook geen set in de auto liggen toen ik hem kreeg, geen idee of het policy is van de LM. Het was me nog niet opgevallen tot jullie het hier schreven :)

Wat een prachtige auto. Fotos volgen nog. Bij mij zit er al de toebehoren die er in en op moeten zitten er gewoon bij behalve de reserve wiel niet. Dat wordt nog geregeld.

wigerm

Lid
Gisteren de LM maar eens gebeld. Er is me verteld dat de tenaamstelling van mijn Greenline dit jaar zal plaats vinden, tenzij hij van de vrachtwagen valt ofzo. Aflevering zou net over oud&nieuw heen kunnen gaan, maar dan ie ie nog wel 14%... Laten we hopen dat er de komende dagen/weken niks mis gaat.

Remakil

Forumguru
Het ligt ook aan de dealer...

Ik heb bij 3 dealers offerte laten maken. Twee rekenden naast 795 euro afl. kosten, ook 195 euro voor een afl. pakket en 13 euro kenteken leges...

Waar ik de auto kocht, stonden die zaken niet op de offerte. Slechts de afl. kosten en meer niet...

Gevraagd of hij het niet vergeten was, kreeg als antwoord. Aan die onzin doe ik niet, hoort gewoon bij afleveren en zit in die 795...

Ben benieuwd... ;)

Rodo

Lid
Net van de dealer vandaan. Levering O3 Greenline nog steeds onduidelijk. Wel dit jaar. Maja...duurt nog maar 2,5 week. Vreemde zaak dat er nog niks gepland kan worden!?!
Toch in juli al besteld.... Wachten wachten wachten...

peterbaarlo

Senior Member
de door mij bestelde GL BL is in NL maar staat nog op de trailer.
maandag staat ie bij de dealer en kan kenteken aangevraagd worden. uiterlijk 20 december kan ik hem afhalen...

henriz

Forumguru
Sorry, nog even wachten op foto's. Gaat niet met Tapatalk. Ik ga zo weer op stap. Even de auto aan een maat laten zien. Vanavond voor het slapen gaan upload ik de foto's wel even.

Kort eerste indruk: lekker pittig! De Honda Insight is al niet de snelste en met mijn rijstijl is de motor na 4 jaar onherstelbaar in slaap gesukkeld. De Skoda gaat echt vooruit.
Wat een ruimte en wat een boel knopjes! Een keer rustig de handleiding lezen. Ik heb nog wat moeite met media afspelen. Toen straks was ik op zoek naar het volgende album op mijn stick, ik druk ergens op en wordt een oud-collega gebeld. Blijkbaar een LinkedIn contact gevonden in mijn telefoon.
4.8 l/100 km. Niet slecht voor eerste rit.

Z!P

Lid
Vandaag brief gehad van LM, levering nu in de WEEK van 31-12...
Net als velen hier dus ws ergens begin januari. Uiteindelijk dan 5 bijna maanden moeten wachten.
Zal blij zijn als t eindelijk zo ver is, hopelijk zonder al die problemen die ik hierboven lees.
Foto's zouden idd fijn zijn! Succes allemaal..

Heb vanmiddag een trailer uit tsjechie ingehaald op de A1 apeldoorn richting amersfoort.... stond rammetje vol met Octa III's HB en station.... dus geduld heren.....!!

svdm

Senior Member
bij Ames winterbandjes? kom ik ook met de passat en de o3 denk ik straks ook daar in onderhoud. Als het mijn eigen auto was, zou ik het niet doen, veels te duur dat bedrijf.
Gelukkig is het niet mijn eigen auto! ;) En de banden regelen we dus via een ander bedrijf.

henriz

Forumguru
De Octavia is dus gearriveerd. Zie een paar foto's in Media.
wp_20131212_008-jpg.22505

Ik heb er vandaag al heel wat kilometertjes in gereden. :yeehaa:
Ik heb ook al onverwacht de Navigatie en Traffic nodig gehad. Op weg naar huis stond het ineens helemaal stil op de A1. Druk de knop Traffic in en zie 7 kilometer stilstaan. :mad:
Navi aan en die zegt meteen: "Herberekening route in verband met wegsituatie"
Ik heb mijn auto meteen kunnen uitproberen op landelijke weggetjes.
Wel jammer hoor, want toch veel later thuis.
Via bluetooth verbinding naar huis gebeld en mijn zoontje over de telefoon teleur moeten stellen. "Papa nieuwe auto" die hij graag nog even had willen zien moet tot morgen wachten. :(

Bovenaan Onderaan