Levertijd Octavia 3

ArjanS

Nieuw lid
Fijn bericht gehad:
Mijn O3 gaat van productieweek 3/2014 naar 51/2013. Dus daar gaan ze morgen (hoop ik) aan beginnen :)

Aflevering stond voor week 7/2014 dus dat zal nu week 3 a 4 gaan worden vermoed ik zo.

Nu maar hopen dat hij deze week echt mee gaat in productie :)

• Leuk
Waarderingen: svdm
heeft de O3 greenline trouwens geen regensensor.... ?!?!? of ben ik weer een optie vergeten..... en ik heb de ruitenwisserachter besteld maar er zit geen vloeistofsproeier.....?!?

Canon-Eye

Forumguru
Dat ga ik uitvogelen vanmiddag..!! als dat zo is ben ik erg blond....
Wel even dóórsproeien, hè - bij de achtersproeier is het niet ongewoon dat het de eerste keer een seconde of zo duurt voordat er nattigheid veschijnt...

Zit er trouwens niet een klein rood uitstulpseltje onderaan het derde remlicht? Daar zat-ie namelijk destijds bij mijn O2C.

Eekhoofd

Nieuw lid
Hoe zit het met die regensensor dan? Ik zie het in de lijst met technische specificaties staan (Alphabet) met PRE erachter. Ik kan verder nergens een optie of pakketje vinden waar de regensensor in voorkomt. Weet iemand waar die PRE voor staat?

Joske

Forumguru
Wel even dóórsproeien, hè - bij de achtersproeier is het niet ongewoon dat het de eerste keer een seconde of zo duurt voordat er nattigheid veschijnt...

Zit er trouwens niet een klein rood uitstulpseltje onderaan het derde remlicht? Daar zat-ie namelijk destijds bij mijn O2C.
dat kan ook, zo is het op mijn F1 combi en O2 combi. Weet niet hoe het op een HB is, maar moest direct aan de wisserarm zelf denken.

Niels

Actief lid
Bij een achterruitenwisser op de O3 HB zit de sproeier inderdaad in de ruitenwisserarm t.h.v. het draaipunt. En deze spuit de vloeistof net boven het ruitenwisserblad, dus goed opletten anders zie je het niet :D

MartijnW

Actief lid
heeft de O3 greenline trouwens geen regensensor.... ?!?!? of ben ik weer een optie vergeten..... en ik heb de ruitenwisserachter besteld maar er zit geen vloeistofsproeier.....?!?

Ik heb net even bij mijn collega op zijn O3 gekeken, de sproeier zit inderdaad in de wisser. Komt bij hem maar een miezerig straaltje uit overigens.

Joske

Forumguru
nou nog wachten op dat "domme blondje" :maakmegek:

grapjeuh hoor!! :D ;)

als we de mensen maar kunnen helpen zijn we content

Bovenaan Onderaan