...én hopen dat ze nog niet teveel met hun gedachten bij hun kerstvakantie zitten. Wie weet wat ze nou weer gaan vergeten...Nu maar hopen dat hij deze week echt mee gaat in productie
...én hopen dat ze nog niet teveel met hun gedachten bij hun kerstvakantie zitten. Wie weet wat ze nou weer gaan vergeten...
zit die niet IN de ruitenwisserarm achteraan?heeft de O3 greenline trouwens geen regensensor.... ?!?!? of ben ik weer een optie vergeten..... en ik heb de ruitenwisserachter besteld maar er zit geen vloeistofsproeier.....?!?
dat zou dan ook wel een heel eerlijke opmerking zijn..Dat ga ik uitvogelen vanmiddag..!! als dat zo is ben ik erg blond....
Wel even dóórsproeien, hè - bij de achtersproeier is het niet ongewoon dat het de eerste keer een seconde of zo duurt voordat er nattigheid veschijnt...Dat ga ik uitvogelen vanmiddag..!! als dat zo is ben ik erg blond....
dat kan ook, zo is het op mijn F1 combi en O2 combi. Weet niet hoe het op een HB is, maar moest direct aan de wisserarm zelf denken.Wel even dóórsproeien, hè - bij de achtersproeier is het niet ongewoon dat het de eerste keer een seconde of zo duurt voordat er nattigheid veschijnt...
Zit er trouwens niet een klein rood uitstulpseltje onderaan het derde remlicht? Daar zat-ie namelijk destijds bij mijn O2C.
heeft de O3 greenline trouwens geen regensensor.... ?!?!? of ben ik weer een optie vergeten..... en ik heb de ruitenwisserachter besteld maar er zit geen vloeistofsproeier.....?!?