Levertijd Octavia 3

Klaasje

Forumguru
Uh €33290 vs €32790 is €500 duurder

De benzine modellen lijken iets minder duurder zo'n 120€

Denk dat je FA dus meerekent in je calculatie

dom blondje meld zich......
inderdaad zat in de astang van de achterruitenwisser en de regensensor werkt ook "gewoon"

overigens heb ik ook geen bagagenet of wat gehad en ook maar 1 prullenbakje. Wel de kantelbare kofferbakmat

Badnews

Senior Member
bagagenet kostte mij los 43 euro (zwart), rood was tientje duurder.
ik hoefde verder niets van het functiepakket en de netten (vloernet, 2x hangnet) los (buiten LM om) erbij genomen.
Gewoon aangegeven toen de auto binnen was bij de dealer en bij aflevering waren ze netjes aanwezig.

Tom RS

Forumguru
Wel even dóórsproeien, hè - bij de achtersproeier is het niet ongewoon dat het de eerste keer een seconde of zo duurt voordat er nattigheid veschijnt...

Zit er trouwens niet een klein rood uitstulpseltje onderaan het derde remlicht? Daar zat-ie namelijk destijds bij mijn O2C.

Bij mijn Rs combi zit die inderdaad in het uitstulpinkje van het derde remlicht, niet op de ruitenwisserarm! Ik heb wel de optie verwarmde ruitensproeiers aangevinkt, misschien dat het daaraan ligt.

sluwesjors

Actief lid
Sja zo had ik het nog niet bekeken.
Ik moet donderdagochtend dik een uur rijden om mn octavia op te halen in Veenendaal.
Kost me een halve dag .. die mag mn baas mooi betalen....die andere helft heb ik vrijgenomen.

Kan ik 's middags mooi wat vrienden en bekenden de ogen uitsteken ;)

Canon-Eye

Forumguru
Bij mijn Rs combi zit die inderdaad in het uitstulpinkje van het derde remlicht, niet op de ruitenwisserarm! Ik heb wel de optie verwarmde ruitensproeiers aangevinkt, misschien dat het daaraan ligt.
Nee hoor - dit was volgens mij de standaardpositie op de O2C. Ik had geen verwarmde sproeiers op mijn 10-2007 versie.

Nexus_2135

Nieuw lid
En ik maar wachten helemaal niks meer horen van LM en dealer, belofte was dat levering deze week zou plaats vinden. Ik begin er nu steeds minder in te geloven dat het nog deze week wordt.:(

sluwesjors

Actief lid
@
En ik maar wachten helemaal niks meer horen van LM en dealer, belofte was dat levering deze week zou plaats vinden. Ik begin er nu steeds minder in te geloven dat het nog deze week wordt.:(

Ik snap niet dat je zo gewoon effe belt en ze een keer gruwelijk op zn flikker geeft.

Bovenaan Onderaan