Levertijd Octavia 3

E

Ex-lid 12606

@JJ1982 Dank je. Enne... Als jij je auto te snel en te compleet vindt straks, moet je het maar zeggen hoor, dan kunnen we vast wel een regeling treffen! :D

@Jacob21 Gefeliciteerd!! Ik mag morgen ongeveer dezelfde auto ophalen. Ben zo benieuwd!! Eigenlijk wil ik je foto's niet zien, des te leuker is de verrassing morgen... Maar stiekem wil ik ze toch wel heel graag zien. foto vs real is toch altijd anders he:)

peterbaarlo

Senior Member
ik vind het nu wel echt helemaal bagger.

besteld eind augustus, eerst zou de auto op 15 november onderweg zijn naar NL. 2 dagen later toch weer niet.
toen werd het 20 december, vandaag krijg ik te horen dat de auto in nog in Tsjechië staat maar dat hij wel voor 31-12-2013 geregistreerd wordt..

Remakil

Forumguru
Je moet er even geduld voor hebben, zelfs op de dag van aflevering, maar dan heb je ook wat!
Ik heb hem, ik heb hem, ik heb hem... :yeehaa:

Lekker onhandige en rommelige aflevering, zo stond hij gepoetst, maar zonder brandstof in de showroom. Moesten de winterbanden nog op de velgen gelegd worden, zat de sd kaart van de nav er nog niet in en er zaten nog teveel letters op de kont... maar, met wat geduld is alles netjes opgelost en iets later dan de bedoeling was ben ik op pad gegaan met mijn nieuwe bolide... :)

Hierbij de plaatjes...

11D0B511-20BB-4EEC-BCA0-24D3FDEAC974_zpsjxoow3et.jpg

Oud en nieuw bij elkaar...
70545781-842E-4F38-AAB0-67E6A923A986_zpshwcxqd50.jpg

0A63550A-0857-4D49-A3F8-F36DC7948BC0_zpsttdfnn1p.jpg

E536B6B8-389A-42FE-970B-CC9848DDB4EF_zpskipptnw0.jpg

B0164A69-4C05-4B61-B728-A6436B25D3DE_zpsp4aaqhl3.jpg

892A31BE-77E6-4745-94BA-2D09782D590A_zpsdbhgju4n.jpg

sluwesjors

Actief lid
Aaaaauuuw Remakil ..hij is mooi jonguh!

Ik hoef morgen geen foto's meer te posten, exact dezelfde volgens mij, het exterieur in ieder geval.

Denk dat je ook geen spijt hebt van candy white vind het zelf ook nog steeds de mooiste kleur ;)

Veel plezier nog vandaag !

JJ1982

Lid
Gefeliciteerd, :bloemen:ziet er top uit in het wit. Wel slordig van de dealer dat ze nog niet alles hadden nagelopen maar als dat opgelost is dan is het goed. Nu lekker genieten.

henriz

Forumguru
@Remakil
Veel plezier ermee! :D
Rijden maar!

Knap trouwens dat je toch even de tijd genomen hebt om achter het stuur weg te gaan en achter de computer om je foto's te posten. :thumbsup:

Canon-Eye

Forumguru
Ik bivakkeer weer op de bank en mijn vriendin is er meteen met de Skoda vandoor gegaan.
Daar heb ik het volgende op gevonden: ooit heb ik mijn vrouw eens uitgelegd dat er de eerste 5000km echt helemaal niemand anders in mijn nieuwe auto's mag rijden dan ikzelf ("inrijden en zo, je weet wel").
Dat werkt nog steeds... :D (en ze leest hier niet mee)

Sterker nog: toen zij zelf (tot 2x toe) een nieuwe Twingo had aangeschaft, heb ik daarmee op haar verzoek een inlooprit gemaakt zoals hier beschreven - alleen heb ik 'm toen telkens na die eerste ca. 1500km weer aan haar overgedragen "zodat hij verder aan haar rijstijl kon wennen".

Deze methodiek komt voor jou te laat - maar misschien heeft een ander er nog iets aan? :)

Remakil

Forumguru
Het is maar een auto eejj...
Bovendien weet de jonge dame in kwestie het gaspedaal prima te vinden, heb haar goed opgeleid... ;)

Bovenaan Onderaan