Levertijd Octavia 3

Remakil

Forumguru
Dus, jij had een nieuwe auto. En nu ben je 'm weer kwijt.

Nou jongen. Veel plezier met je nieuwe Seat Ibiza! :maakmegek:
Haha...
Nee, zo erg is het dus niet... ;)

Maar als ik hem niet nodig heb, kan zij best ff genieten van mijn nieuwe auto... Over een week is het nieuwe er af en kijkt ze er niet meer naar, je weet toch hoe vrouwen zijn?

jemig, zit hier een beetje weg te kwijlen bij de foto's. Moet nog ffies wachten, 2 januari mag ik hem eindelijk in ontvangst nemen. Heb nog geen racing blue Greenline voorbij zien komen hier? Ben ik de enige met die kleur, vast niet toch?

bonyuri

Actief lid
jemig, zit hier een beetje weg te kwijlen bij de foto's. Moet nog ffies wachten, 2 januari mag ik hem eindelijk in ontvangst nemen. Heb nog geen racing blue Greenline voorbij zien komen hier? Ben ik de enige met die kleur, vast niet toch?
Hop :)

Bijlagen

• uploadfromtaptalk1387379152157.jpg
    uploadfromtaptalk1387379152157.jpg
    44,3 KB · Weergaven: 90
ooooooohhhhhh mooi! ik krijg hem met zwarte spiegels en zwarte mistlampen (hoop ik)

Wat vinden jullie van deze velgen maar dan in het zwart? Of begint het dan sjonnie te worden?

Juist terug van de Dealer, m'n wagen staat er! Nog geen foto's genomen want ze was echt vuil, de stickers en dergelijk waren ook nog aanwezig dus heb ik het maar gelaten. Afspraak gemaakt dat ik haar op 30 December om 15u ga ophalen.

E

Ex-lid 12606

@Remakil, gefeliciteerd!!! Lekker voelt dat he, voor het eerst wegrijden in je nieuwe O3... Mooie bak, ook in het wit.

Hierbij wat foto's van de mijne, de rest staat in de showroom:

Woehoe!!!...Krijg de auto 8 januari geleverd. Wordt zelfs thuis afgeleverd. Was vorige week al geproduceerd en dan nog steeds 4 weken wachten. Snap nog niet precies wat er in Nederland allemaal met die auto moet gebeuren. Hoe dan ook ik heb weer een datum om naar uit te kijken.

E

Ex-lid 12606

Klinkt het een beetje jacob?
En dat DaB ? Hoe ervaar je dat?

mp3 valt me wat tegen, klinkt iets scheller dan in mijn vorige auto. Dat DAB is echt helemaal te gek. Je kunt kiezen tussen FM, DAB en DAB+, kies je voor DAB(+), dan hoor je veel verschil met FM en het geluid is echt een stuk beter. Het is toeval dat het er bij mij op zit, maar had het zo weer besteld.

Bovenaan Onderaan