Levertijd Octavia 3

MQB80

Nieuw lid
Eindelijk bericht van de LM en Dealer dat "mijn" O3 GL BL a.s. vrijdag binnenkomt. Aflevering op dinsdag 24 december. Mooie start van de vakantie toch!!! :yeehaa::D

• Leuk
Waarderingen: svdm
Jaja, zonet telefoon gekregen van de dealer. De auto is geland. Morgen een kijkje gaan nemen en indien het weer het toelaat een fotootje nemen. Er werd gevraagd om de beige zetels eens te fotograferen dus dat zullen we ook doen ;)

DJ'83

Lid
Die van mij staat nu bij PON voor de leerinbouw. Daarna nog naar de dealer om 'em verder af te werken. Ik ging eerst uit van levering deze week vrijdag maar begin te vermoeden dat ze dat niet gaan halen... Balen!

sluwesjors

Actief lid
Nou dj'83 , dat is een dikke greenline die je hebt besteld.
Standkachel, verzwaarde deuren, leder/ alcantara bekleding, 230v.
Ik wist geeneens dat dit allemaal mogelijk was op de greenline.

E

Ex-lid 12606

De mijne is er! :yeehaa: Vanmiddag om 15.00 uur opgehaald, moest helaas meteen heen en weer naar huis voor het vrijwaringsbewijs van mijn Seat, dat was ik vergeten.

De eerste 30 km's zitten erop. En ik heb ervan genoten! Aan het 'infotainment systeem' was ik snel gewend. Het weggedrag is beter dan ik had verwacht, je merkt dat lagere onderstel tov. de standaarduitvoering! Lekker ruim, heerlijk stil, alles zit erop en eraan zoals afgesproken. De komende dagen zit ik veel op de weg, dus dat wordt echt genieten! Zou het liefst nu gelijk weer gaan rijden...

Foto's volgen morgen, het was dus al donker...

E

Ex-lid 12606

@Remakil en @sluwesjors

Thanks! It´s such a perfect day...

Foto's: doe ik, zie jullie foto's en reacties ook graag tegemoet. Voor jullie nog heel even!!! Mijn advies: geniet nog van dat laatste stukje voorpret en verlangen naar HET moment. En knal gelijk wat lekkere muziek op een USB-stick of SD-card.

E

Ex-lid 12606

Klinkt het een beetje jacob?
En dat DaB ? Hoe ervaar je dat?

Om je eerlijk de waarheid te zeggen heb ik de eerste 15 km (mijn vrouw en mijn zoontje van 2 waren ook mee) helemaal geen radio aangehad, de tweede 15 km heb ik de USB-stick van mijn oude auto gebruikt en de muziek alleen maar zacht aangehad. Er was nog een beetje weinig bas, maar heb dan ook nog amper aan de instellingen gezeten. DAB en de geluidsinstellingen ga ik morgen uitproberen.

Bovenaan Onderaan