Levertijd Octavia 3

E

Ex-lid 12606

@wouterhil Ik had eerst een zwarte besteld, maar vrouwlief vond een zilverkleurige (de enige andere optie die er nog was) toch mooier. Ben er zelf nu ook wel heel content mee, al ben ik al blij dat ik zo'n auto kan rijden. Of -ie u zwart, wit, zilvergrijs of ... (vul maar in) geweest was. Alleen roze en paars had ik niet zo snel gedaan. Veel plezier alvast morgen!

@remakill Je moest eens weten hoeveel moeite het me heeft gekost om mijn supersonische camera op deze belichting in te stellen:D. Nu maar eens proberen om deze schoon te houden; steek doorgaans niet zoveel tijd in wassen. Fout, maar het is nu eenmaal zo.

E

Ex-lid 12606

@JJ1982 Thanks. Dat je er niet zo veel vuil op ziet, is zeker in mijn geval een groot voordeel. Ben wel blij dat ik de foto's vandaag heb gemaakt; na het weekend zal -ie waarschijnlijk een stuk minder glimmen.

Misschien herken je zo de mensen die hun auto niet zo vaak wassen; aan de zilvergrijze kleur :(

Rodo

Lid
Vet die grijze, de mijne zal best mischien dit jaar nog wel eens kunnen komen....ook Silver hohoho.

iemand al ervaring met het geluid uit de 8 speakers van de Business Line? Hoe klinkt dat?

Was erg verwend met mijn huidige JBL set met subwoofer, denk dat ik die erug ga missen.

Yep, het hoge woord bij de LM is eruit. Skoda wil de auto volgende week leveren en de LM houd het tegen. Nu nog maar 2 weken xtra wachten op m'n combi elegance bl.

svdm

Senior Member
Zo..., ben d'r weer. Het valt nog mee hoor met het aantal gereden kilometers vandaag (slechts 60), maar zoals jullie wellicht weten, leeft er sinds ruim 3 weken ook een heel klein extra meisje bij ons in huis dat toch écht even op de eerste plek komt. Daarnaast moest ik gewoon werken voor de rest van de dag.

Heb natuurlijk snel even foto's gemaakt, maar nog geen tijd gehad ze te bewerken. Vandaar ook even een linkje naar mijn Dropbox waar de foto's terug te vinden zijn.

Zie http://bit.ly/1gGi78p.

De bijgewerkte versies zal ik z.s.m. op het forum plaatsen (o.a. hier en in de showroom).

PS: Het was het wachten waard! Wát een geweldige auto!

Henk66

Actief lid
Zo..., ben d'r weer. Het valt nog mee hoor met het aantal gereden kilometers vandaag (slechts 60), maar zoals jullie wellicht weten, leeft er sinds ruim 3 weken ook een heel klein extra meisje bij ons in huis dat toch écht even op de eerste plek komt. Daarnaast moest ik gewoon werken voor de rest van de dag.

Heb natuurlijk snel even foto's gemaakt, maar nog geen tijd gehad ze te bewerken. Vandaar ook even een linkje naar mijn Dropbox waar de foto's terug te vinden zijn.

De bijgewerkte versies zal ik z.s.m. op het forum plaatsen (o.a. hier en in de showroom).

Bedankt voor de zeer mooie foto's!!!

• Leuk
Waarderingen: svdm

svdm

Senior Member
@henriz, mijn collega @EnzoC mocht vandaag ook zijn strakblauwe O3 ophalen, was wel zo gezellig om dit gezamenlijk te doen natuurlijk.

@Henk66, wacht maar tot ze bewerkt/bijgewerkt zijn (of misschien laat ik ze wel zo)!

De winterbanden (van Michelin naar Vredestein) liggen er trouwens ook al onder. Heb dezelfde velgen gehouden, alleen de banden laten wisselen.

Vooralsnog louter positieve ervaringen voor de eerste gereden kilometers op één minpuntje na: wat is die navi langzaam (in vergelijking tot de navi van mijn 'oude' Kia)! Het duurt mijns inziens echt te lang voordat de navi correct is opgestart en de huidige locatie is gevonden. Ook de kaartweergave is even wennen (die van Kia is écht goed/beter), maar dit is natuurlijk een persoonlijke mening.

Mooie fotoserie, ook heel leuk dat jullie de twee auto's zo bij elkaar hebben gefotografeerd, veel rijgenot gewenst!!

• Leuk

bonyuri

Actief lid
Mooie foto's @svdm !
Ik begin nu toch wel te balen van het feit dat ik het licht pakket niet heb genomen.
Die LED DRV en zwarte mistlampen maken het aan de buitenkant wel af...

Ik zag dat er in de spiegelkappen ook "leaving home" verlichting zit, is dit alleen bij het lichtpakket, of heeft je collega zonder lichtpakket dat ook?

• Leuk
Bovenaan Onderaan