Mmm. Ben ik nog iemand vergeten te feliciteren met zijn nieuwe auto? Dan excuses en hierbij alsnog gefeliciteerd!
Heb er zelf nu ca. 300 km opzitten sinds dinsdagmiddag. Ik let er wel op om de motor zoveel mogelijk boven de 1500 tp/m te houden, maar dat valt nog niet mee, mede door de lange bakverhoudingen. Toerental ben ik nu rustig aan het opvoeren, bij acceleraties vaak naar 3000-3500 tp/m, in 25% van die gevallen ook (bijna) volgas, een enkele keer naar 4500 tp/m. De soepelheid van de motor is echter niet echt gebaat bij toerentallen boven de 4000 tp/m, behalve in 1 en 2.
Radio (DAB) is helemaal top. Uitstekend geluid, maar bij mp3's wat minder dan in mijn oude auto. Nou ja, voortaan maar WAV of FLAC gaan gebruiken voor de SD-card/USB stick.
Wat me echt opvalt is dat de Greenline strakker stuurt dan de standaard uitvoering die ik heb gereden, ondanks het feit dat die standaard uitvoering 17" had. Van windgeruis (zoals op andere topics aangegeven) merk ik wel iets, maar dat komt zeker omdat de rest van de auto gewoon erg stil is. Ik ga eens een gebruikers-review maken op autoweek.