Levertijd Octavia 3

sluwesjors

Actief lid
:dankje:Yess ik heb hem!
Geweldige auto, zal straks foto's posten.

Ben nu bezig met finetunen.
Kan iemand mij aub vertellen waar ik die zenderlijst kan downloaden voor de radiostations in mijn infosysteem?

Had het ergens gelezen op dit forum maar weet niet meer waar.:banghead:

Francois77

Actief lid
En voor de auto's waar geen leer ingebouwd hoeft te worden? Gaan die er dan wel sneller door de rijklaarmaak molen heen?
Tja die kennis heb ik niet, maar ik kan mij zo voorstellen dat eerst alle 14% bolides voorrang krijgen. Die van mij zou eerst 10, toen 17 en nu 30 december bij de dealer staan. Dit is en blijft een 20% auto.
Zelfs 2 januari is nu al krap.

Ik hoop voor je dat je dealer uitsluitsel kan geven.

Sinds 10 uur vanochtend ben ik ook de gelukkige eigenaar van een zilvergrijze Greenline. Foto's van mijn config staan er al op dus is het misschien overbodig deze te plaatsen. Mocht hier vraag naar zijn dan zal ik ze plaatsen.

Eerste indruk:

De auto rijdt heerlijk. Alles zit erop en eraan. Heb wel het idee dat de Michelin banden erg harde banden zijn. Zal wel te maken hebben met de lage rolweerstand of wellicht te hard opgepompt. Auto oogt in zilvergrijs erg mooi, want de lijnen komen er bij deze kleur beter uit.

Het hebben van 2 beeldschermpjes is echt een verademing. Muziek en navi gaan nu goed samen. De geluidskwaliteit van het 8 speakersysteem vindt ik echt goed klinken. Mooi uitgebalanceerd en voldoende instelbaar.

Volgens de dealer was inrijden niet nodig. Niet zwaar belasten bij koude motor (wat altijd geldt) werd mij nog wel op het hart gedrukt. Hoge toerentallen vermijd ik nog wel even. Ik ga weer rijden.....

sluwesjors

Actief lid
Op de vw site bij senderlogos.
Ik heb deze echter gedownload maar deze is bij lange niet volledig, staan er maar een paar in.

De logo's die ik wel heb kan ik ook niet toewijzen aan het radiostation. Dat pikt hij gewoon niet.
Snap er niks van, denk dat ik naar het navigatie topic zal moeten.

Ik zie in je handtekening dat je ook het verlaagd sportchassis hebt, daar zie ik graag foto's van tegemoet :)

Ik zal deze maar kunnen posten rond 30 December, dan ga ik de wagen ophalen, voorheen moet ik niet meer bij de dealer zijn. Maar ik zal het niet vergeten.

Zie toch steeds meer een trend ontstaan van O3's die zonder 1 of meerdere bestelde opties worden geleverd. Tegemoetkoming is leuk, maar heb dat toch liever het naleveren van de ontbrekende optie.

Dat is ook mijn opinie, echter ga ik nu niet vallen over een optie die mijns inziens niet echt de meerwaarde van de auto bepaald, in mijn geval dan toch. Mocht bijvoorbeeld het KESSY systeem ontbreken dan zou ik toch overgaan tot ontbinding van de overeenkomst.

Ik zal deze maar kunnen posten rond 30 December, dan ga ik de wagen ophalen, voorheen moet ik niet meer bij de dealer zijn. Maar ik zal het niet vergeten.

Dat is ook mijn opinie, echter ga ik nu niet vallen over een optie die mijns inziens niet echt de meerwaarde van de auto bepaald, in mijn geval dan toch. Mocht bijvoorbeeld het KESSY systeem ontbreken dan zou ik toch overgaan tot ontbinding van de overeenkomst.
Dat zou ik dan ook doen. De kessy werkt gewoon geweldig en makkelijk. Alleen het parkeer assist ben ik nog niet helemaal uit. Mijn collega stond ervan te kijken hoe mooi dat het werkte de kessy. Stapt bij mij in de auto en 40 kilometer verder op bij de klant is hij zijn autosleutels met sleutelhanger lamp kwijt. Want die had hij nodig om te kijken in het donkere. Toch maar even naar kantoor gebeld. Stonden zijn autosleutels nog gewoon buiten op de auto. Ik meteen lekker makkelijk he sleutels op zak houden en niet te hoeven gebruiken.

RoelF

Forumguru
  • Leuk
Waarderingen: timg
E

Ex-lid 12606

:dankje:Yess ik heb hem!
Geweldige auto, zal straks foto's posten.

Ben nu bezig met finetunen.
Kan iemand mij aub vertellen waar ik die zenderlijst kan downloaden voor de radiostations in mijn infosysteem?

Had het ergens gelezen op dit forum maar weet niet meer waar.:banghead:

Hey Sluwesjors, van harte kerel! Lekker gevoel hè, na al dat wachten :tegek:. Nu kan Het Grote Genieten beginnen!

E

Ex-lid 12606

Sinds 10 uur vanochtend ben ik ook de gelukkige eigenaar van een zilvergrijze Greenline. Foto's van mijn config staan er al op dus is het misschien overbodig deze te plaatsen. Mocht hier vraag naar zijn dan zal ik ze plaatsen.

Eerste indruk:

De auto rijdt heerlijk. Alles zit erop en eraan. Heb wel het idee dat de Michelin banden erg harde banden zijn. Zal wel te maken hebben met de lage rolweerstand of wellicht te hard opgepompt. Auto oogt in zilvergrijs erg mooi, want de lijnen komen er bij deze kleur beter uit.

Het hebben van 2 beeldschermpjes is echt een verademing. Muziek en navi gaan nu goed samen. De geluidskwaliteit van het 8 speakersysteem vindt ik echt goed klinken. Mooi uitgebalanceerd en voldoende instelbaar.

Volgens de dealer was inrijden niet nodig. Niet zwaar belasten bij koude motor (wat altijd geldt) werd mij nog wel op het hart gedrukt. Hoge toerentallen vermijd ik nog wel even. Ik ga weer rijden.....

Hey Wouterhil, ook gefeliciteerd! Lekker inrijden dat ding, maar niet te gek maken; dealers willen graag verdienen aan onderhoud. Het blijft wel een diesel.

E

Ex-lid 12606

Mmm. Ben ik nog iemand vergeten te feliciteren met zijn nieuwe auto? Dan excuses en hierbij alsnog gefeliciteerd!:bloemen:

Heb er zelf nu ca. 300 km opzitten sinds dinsdagmiddag. Ik let er wel op om de motor zoveel mogelijk boven de 1500 tp/m te houden, maar dat valt nog niet mee, mede door de lange bakverhoudingen. Toerental ben ik nu rustig aan het opvoeren, bij acceleraties vaak naar 3000-3500 tp/m, in 25% van die gevallen ook (bijna) volgas, een enkele keer naar 4500 tp/m. De soepelheid van de motor is echter niet echt gebaat bij toerentallen boven de 4000 tp/m, behalve in 1 en 2.

Radio (DAB) is helemaal top. Uitstekend geluid, maar bij mp3's wat minder dan in mijn oude auto. Nou ja, voortaan maar WAV of FLAC gaan gebruiken voor de SD-card/USB stick.

Wat me echt opvalt is dat de Greenline strakker stuurt dan de standaard uitvoering die ik heb gereden, ondanks het feit dat die standaard uitvoering 17" had. Van windgeruis (zoals op andere topics aangegeven) merk ik wel iets, maar dat komt zeker omdat de rest van de auto gewoon erg stil is. Ik ga eens een gebruikers-review maken op autoweek.

Bovenaan Onderaan