Levertijd Octavia 3

E

Ex-lid 12606

sluwesjors

Actief lid
Haha dat is goed jacob bedankt voor de complimenten.
DAB is inderdaad een toegevoegde waarde.
Geluid is veel beter dan FM band en het grote voordeel is dat je in het buitenland ook gewoon je nederlandse zenders kan luisteren.

Ben tot dusver erg tevreden over de Octavia, sta om de 5 minuten voor het raam naar buiten te kijken.

E

Ex-lid 12606

Ja, dat heb ik ook... Morgen komen bij mij de winterbanden eronder (ook met lichtmetalo's natuurlijk), zaterdag of maandag rijden we naar Duitsland om wat kerstboodschappen te gaan doen. Eerst een flink stuk binnendoor om de motor verder in te leren, op de terugweg ga ik heel even naar de 180 (of misschien 190) km/u toe om te kijken hoe dat is.

Jij hebt vast in het weekend ook wel wat zaken die je moet regelen en waarvoor je vooral veel km's moet maken!:D. Ga dus die NL-zenders met DAB in de praktijk ook gelijk testen.

E

Ex-lid 12606

Ik heb het de afgelopen 3 uur alleen maar lopen verzinnen met mn vriendin waar we heenkunnen komend weekend.
We hebben een manneke van 6 maanden die mee moet dus dan slinkt het aantal opties aanzienlijk.

Maar geloof me rijden zal ik!

Haha, ken ik, alle details ook! Onze kleine (jongen) is nu bijna 2 jaar oud. Toen het doek van mijn O3 afging, heb ik hem op de achterbank gezet. Wat was het gevolg? Hij wilde er niet meer uit, de (achter)deuren moesten dicht! Hierdoor kon de verkoper mij nog even in 5 minuten wat uitleggen over de auto.

Sinds ik de O3 heb, is het achter elkaar ,,Papa? Skoda? Rijden?"

Zet die kleine van je maar eens achter het stuur! Als -ie benzine (diesel) in z'n bloed heeft, zoals zijn vader, geniet hij er wel van!;)

E

Ex-lid 12606

@sluwesjors Wij gaan naar Duitsland om kerstboodschappen in te slaan. Veel grotere keuze in vlees (wild), bovendien zijn drank en sigaretten goedkoper. Voor je vrouw/vriendin: ook cosmetica en huidverzorginsproducten zijn veel goedkoper in DLD!

Goed plannen dus ivm. slaapje van de kleine. Als -ie 6 maanden is, is hijook toe aan een iets langere rit, als voorbereiding op een eventuele vakantie. :D

E

Ex-lid 12606

Heel bijzonder.... Mijn dochter had hetzelfde. Eerst bij de dealer. De kleine achterin gezet en ze wilde er niet meer uit. Nu roept ze ook iedere keer, "papa, mag ik in je auto zitten"? Geinig! :D

Mooi is dat hè? Haar Papa heeft dan ook een leuke auto gekocht! :thumbsup:

Natuurlijk hebben we hiervoor allemaal geen tijd, maar het zou mooi zijn geweest als we die kids eens bij elkaar hadden gezet bij onze O3's en hiervan wat opnames zouden kunnen maken.

Streelt wel je ego als papa als je kind het stempel "like" op je nieuwe bolide zet! :cool:

E

Ex-lid 12606

Maar genoeg over onze al of niet kinderen (hoewel, je raakt er niet over uitgepraat!)

@Titanius , geen idee over het leveringstijdstip? De meeste 2013 GBL's zijn u wel geproduceerd, lijkt me?

E

Ex-lid 12606

Klopt..... Je kunt niet alles hebben.... :laugh:

Klopt. Ik heb die verschrikkelijk trage Greenline, jouw auto dweilt over de weg...

Onzin dus! Die O3's rijden geweldig, en elke uitvoering heeft weer zijn eigen ding. Dat gaat om details. 1 ding weet ik wel: de O3 is één van de beste producten die de VAG groep in het C segment heeft voortgebracht!

Rick

Senior Member
DAB is inderdaad een toegevoegde waarde.
Geluid is veel beter dan FM band en het grote voordeel is dat je in het buitenland ook gewoon je nederlandse zenders kan luisteren.

Hoezo denk je dat? Wordt gewoon met een zender de ether in gegooid dat DAB signaal. Dus aan de grens misschien bereik maar verder volgens mij vergelijkbaar met FM. Kan in nl ook geen duitse DAB zenders ontvangen.

Geniet van de nieuwe bolide!!

Bovenaan Onderaan