Levertijd Octavia 3

Remakil

Forumguru
Hell no! Het aanzicht van 1 zo'n set is me al teveel...

Volgend jaar, als ze er af zijn, gaan ze mooi langs de spuiter... ;)

Ik heb op mijn Racing Blue, zwarte spiegelkappen. Ik ga zelf de logo,s op de achterkant zwart maken logo en gril voor ook. Dan heb ik helemaal niks chroom aan de buitenkant meer. Misschien ook mijn velgen. Ik ga dat zelf doen met Plastdip. Voor diegene die dat niet kent kijk maar op youtube. Kind kan de was doen.

Remakil

Forumguru
Ik heb op mijn Racing Blue, zwarte spiegelkappen. Ik ga zelf de logo,s op de achterkant zwart maken logo en gril voor ook. Dan heb ik helemaal niks chroom aan de buitenkant meer. Misschien ook mijn velgen. Ik ga dat zelf doen met Plastdip. Voor diegene die dat niet kent kijk maar op youtube. Kind kan de was doen.
Ik heb het Greenline logo achter er af laten halen, net als de merknaam en type...

svdm

Senior Member
Maak er maar 3 kudos van! ;)

#post948lezendinetdraadjewanneerkrijgjejenieuweoctaviaiiicombigeleverd

2 januari, ik ben aan het aftellen! Heb hem iig al gezien en weet dat ik gelukkig de donkere mistlampen eronder heb.
Zwarte spiegels zitten er ook al op! yezzzz

filas

Lid
Afgelopen zaterdag bij de dealer geweest om mijn nieuwe Skoda Octavia Combi 1.6 TDI DSG te gaan bekijken. Hij ziet er strak uit, ondanks dat hij nog 'in de plastic zat'. Kan hem 3 januari ophalen. Foto's staan in de showroom.

De totale levertijd is dus 20 weken geweest in mijn geval.

thekawa

Forumguru
Nette bak @filas ! Toch wel strak in het zwart. Rij al 6 autos achtereen in het zwart, maar nu er eens vanaf geweken om de lijnen er wat beter uit te laten komen. Pano is gaaf! Welke week is die geproduceerd dat jij nog die sensor hebt?

Bovenaan Onderaan