Levertijd Octavia 3

Remakil

Forumguru
Haha, @Spiegeltje ik zie net die finishing touch in je onderschrift... Luxe kenteken platen...

Hoop niet dat je er extra voor betaald hebt, ik heb ze namelijk zonder te vragen geheel gratis gekregen van de dealer. Zag het pas na aflevering... een dealer die zelf denkt, in dit geval... ;)

Z!P

Lid
Hoelang t nog duurt tot aflevering weet ik nog steeds niet maar kenteken is iig bekend.
281.png

1-SZF-02

Werd onderhand tijd..

MQB80

Nieuw lid
Vanochtend de O3 GL HB opgehaald. Wat een heerlijkheid. Kreeg zelfs een plattegrond voor bij de kofferbak, zo groot dat hij is. Ik had het niet verwacht, maar er zit zelfs parkeerassistent op. Morgen maar eens een lange rit maken.

• Leuk
Waarderingen: svdm

Z!P

Lid
Vanochtend de O3 GL HB opgehaald. Wat een heerlijkheid. Kreeg zelfs een plattegrond voor bij de kofferbak, zo groot dat hij is. Ik had het niet verwacht, maar er zit zelfs parkeerassistent op. Morgen maar eens een lange rit maken.

Heb je niet betaald voor parkeerassistent dan?

Remakil

Forumguru
En waar blijven je foto's... ???

Gefeliciteerd! ;)

Z!P

Lid
Zit in een pakket. Dus als je dat niet in de gaten hebt... :)

Had m idd niet als losse optie gezien tijdens bestelling. Las tijdje terug iets over niet geleverde opties, dus dacht kan miss net zo goed per ongeluk geleverd zijn. Pfff zou ook erg slecht zijn.

MQB80

Nieuw lid
@Remakil, Foto's volgen morgen, hele dag regen hier. Morgen met het zonnetje erbij vind ik beter.

@Z!P, had er blijkbaar overheen gelezen. Moet zeggen dat ik de kans niet groot acht deze optie veel te gaan gebruiken.

Bovenaan Onderaan