Levertijd Octavia 3

svdm

Senior Member
Ja, dát menu heb ik gezien. Je kan dan instellen hoe hard het volume van de navigatie moet zijn, maar als ik dat op 0 zet en de volgende keer wil ik (door bijv. en onbekende route) wél 'de stem' horen, moet ik dit dus eerst weer apart instellen en wellicht ma de rit nog eens terug naar het menu om alles weer op 0 te zetten.

In mijn vorige auto kon ik gewoon via het touchscreen aangeven dat ik bij/voor een specifieke route/rit geen navigatiemeldingen wilde horen.

Remakil

Forumguru
Kee...

Ik heb het gewoon uit staan dus. Heb nooit een stem aan staan, vind dat super irritant, 3 of 4 keer de melding dat ik ergens moet afslaan... brrrr...

Ik heb mijn auto nog niet, en dacht ergens gelezen te hebben dat het uitzetten van de navigatiestem via voicecontrol mogelijk is. Klopt dit?

Nexus_2135

Nieuw lid
Jawel hoor gister kenteken gekregen 7-fxp-16 de14% bijtelling geld voor mij nu nog even geduld hebben tot 13 januari! !!

Henk66

Actief lid
7u3e6yde.jpg

Heren zie bijgevoegde foto, als het weer wat beter is zal ik meer foto's nemen.

JorisAdriaanse

Nieuw lid
Mooie auto Joris. Gefeliciteerd! :bloemen:
Wat is 'Driving mode assistant'?

Filmpje alhier;

Is jouw voorkeur van rijden; bij normaal reageert alles zoals skoda dat wilt - bij sport reageert ie bv sneller op je gaspedaal, bij eco juist minder snel. - Eco zet ook je meebewegende koplampen uit, want dat scheelt energie enzo...

Bovenaan Onderaan