Levertijd Octavia 3

ja hoe meer ik die leer foto's zie hoe meer ik er van baal idd! vooral dat cognac kleurige vind ik erg gaaf! Ach ja can't have it al!

Fiek

Lid
:yeehaa:Vanochtend heb ik haar op mogen halen.....

Voor de liefhebbers staan er een paar foto's in de showroom
Hele mooie velgen !!! Dat leer ziet er inderdaad ook heel mooi uit

Ik ben zelf sinds 12 juli aan het wachten. Volgens mij ben ik 1 van de eerste geweest die 'm besteld heeft, maar ik ben de laatste die 'm ophaalt .
Volgende week maandag is het zover:yeehaa:.

serum

Forumguru
Bij het oude systeem kan dit in het navigatie menu zelf. via de volumeknop zelf kan je hem niet helemaal muten, maar in het navigatiemenu weer wel.

svdm

Senior Member
Maar ik heb het nieuwe systeem (Amundsen-variant) en óf deze optie zit er niet op óf is goed verstopt...

Of ik ben gewoon blind.., kan natuurlijk ook!

Ik heb hem ik heb hem!! De eerste 100 km zitten er reeds op. Wat een prachtige wagen!! Wow!! Het was de 6 maand wachten meer dan waard.

Morgen eens kijken voor foto's, alsook close-ups van de 15mm verlaging (sport chassis) zoals hier door enkelen is gevraagd.

Remakil

Forumguru
Maar ik heb het nieuwe systeem (Amundsen-variant) en óf deze optie zit er niet op óf is goed verstopt...

Of ik ben gewoon blind.., kan natuurlijk ook!
In een van de menu's zit de mogelijkheid om allerlei volume's lager/hoger te zetten... weet uit mijn hoofd niet welke, maar ff klooien en je vindt het wel...

Hoop ik...:D

Bovenaan Onderaan