Levertijd Octavia 3

Eekhoofd

Nieuw lid
De 24e mocht ik die van mij ook ophalen!

Door alle kerst dingen ben ik er niet aan toe gekomen om de plaatjes en mijn bevindingen te plaatsen, maar nu dan toch.

Bij het ophalen van de Octavia ging alles goed. De mistlampen waren donker en KESSY aanwezig. Best raar om een nieuwe auto op te halen. Doe je toch niet elke dag :tongue:

Ik had een hotelletje geboekt voor 1 nacht aan de Obersee (Simmerath) http://tinyurl.com/kmoncuh dus kon de Octavia gelijk goed uitproberen. Wat wel een beetje jammer dat ik bij het inladen van de koffer door mijn rug ging. Wilde hem achterin de kofferbak tillen... Geeft maar weer eens aan hoe groot dat ding is :D.
Ritje naar Duitsland is altijd leuk, maar nu was het wel heel erg k*t weer. Bij Maastricht ging het zo had los dat niet boven de 90km/h uitkwam. De witte waas die achterbleef na een zeem van de ruitenwisser hielp ook niet echt.. Kwam denk ik door de waxlaag ofzo. Kon wel merken dat de Xenon echt een verademing is. Heerlijk zo'n bak licht op de weg.
In Duitsland heb ik mezelf ook nog een op de foto laten zetten samen met de Octavia.. 80 waar je 70 mag, flits!
Mijn vriendin was er ook helemaal tevreden mee. Heerlijk die stoelverwarming, wat een ruimte en wat rijd hij lekker heb ik meerdere keren voorbij horen komen. Wat wil je ook na een halfjaar in een 208 half-automaat te hebben gereden.

Bevindingen:
+ Wat een top auto!
+ Columbus is geweldig
+ Geluid uit de standaard speakers is prima (heb er geloof ik wel een paar bij ivm Columbus pakket)
+ Veel ruimte
+ Stil
+ Komt goed van z'n plek
+ KESSY werkt super
+ Stoelverwarming is goed warm (vriendin)
- Stoelverwarming is te heet op hoogste stand (ik)
- Afspelen via bluetooth stottert, heel vreemd. Zal het eens met een iDevice proberen
- Witte waas als het regent, zal later hopelijk verdwijnen
- Schakelsuggestie slaat nergens op. Berg op 50km/h 5e versnelling aanbevolen... ermm nee.

Een paar foto's

2013-12-24%2015.07.01.jpg

2013-12-24%2015.18.21.jpg

2013-12-24%2015.18.28.jpg

2013-12-24%2015.18.46.jpg

Mooie auto, en goed te horen dat er weer een tevreden O3 rijder is. De witte waas trekt vanzelf weg. Komt idd door de poetsbeurt. Dat had ik ook. Heel veel rijplezier gewenst!

2 januari kan niet snel genoeg komen! zie veel zwart wit en denim blauw, mijn racing blue zal wel opvallen denk ik.
Net nog ff gemaild of ze het greenline logo kunnen verwijderen aan de achter kant. en zit te denken aan een RS grill maar dat komt later wel.

Remakil

Forumguru
2 januari kan niet snel genoeg komen! zie veel zwart wit en denim blauw, mijn racing blue zal wel opvallen denk ik.
Net nog ff gemaild of ze het greenline logo kunnen verwijderen aan de achter kant. en zit te denken aan een RS grill maar dat komt later wel.
Ze kunnen dat logo er zo afhalen...

En het merk en type ook...
Als je dan het Skoda embleem nog laat verwijderen, kan je er gewoon een BMW logo op plakken...:D

serum

Forumguru
Die witte waas verteld je dat er nog een waxlaag opzit. Beetje ruitensproeiervloeistof op een doek en je poetst het er zo af.

Een rs logo erop kan ECHT niet. 'zie mij, ik betaal geen stuiver, maar doe wel net alsof' echt een dikke vette nogo. Als je je auto zo bij mij in de straat had geparkeerd, had ik hem er persoonlijk afgesloopt, vrolijke en sociale buurman of niet. Andersom heb ik dan weer geen moeite mee; een greenline logo past prima op een goed getunede RS met 300pk+

Je auto is mooi genoeg :) je hebt dat niet nodig.

wie heeft het over het plaatsen van een RS logo dan? ik had het over een RS gril (dit betekend alleen ipv de Chroom rand een piano zwarte rand om je grill.

ik ben zelf 300% anti die ander logo shit! een BMW318 met een M badge (idd afslopen die handel)

Remakil

Forumguru
Die witte waas verteld je dat er nog een waxlaag opzit. Beetje ruitensproeiervloeistof op een doek en je poetst het er zo af.

Een rs logo erop kan ECHT niet. 'zie mij, ik betaal geen stuiver, maar doe wel net alsof' echt een dikke vette nogo. Als je je auto zo bij mij in de straat had geparkeerd, had ik hem er persoonlijk afgesloopt, vrolijke en sociale buurman of niet. Andersom heb ik dan weer geen moeite mee; een greenline logo past prima op een goed getunede RS met 300pk+

Je auto is mooi genoeg :) je hebt dat niet nodig.
Tuurlijk, en dan later zeuren over een kras in je lak...

Er bestaat zoiets als "verdraagzaamheid"... ;)

Bovenaan Onderaan