Skoda liefhebber 1
Forumguru
Nog steeds jaloers.....Heb ik zo m'n best gedaan...
http://www.skodaforum.nl/forum/thre...-iii-combi-geleverd.19358/page-10#post-295523
Nog steeds jaloers.....Heb ik zo m'n best gedaan...
http://www.skodaforum.nl/forum/thre...-iii-combi-geleverd.19358/page-10#post-295523
Ben benieuwd. We hebben bijna dezelfde configuratie. Ik heb in week 18 besteld....Net nogmaals gehoord dat de produktie gepland staat voor wk37, mijn auto staat blijkbaar al een tijdje op een lijstje dat extra onder de aandacht is, omdat het een van de eerste is die in deze uitvoering besteld is (daarmee zullen ze wel het Dynamic pakket bedoelen).
Levering zal dus waarschijnlijk wk39 of 40 worden.
In dit geval zegt de leverweek misschien wel iets over de start van het produceren van auto's met een Dynamic pakket (blijkbaar dus medio wk37)...Wanneer heb je besteld? Een leverweek alleen zegt nog niets over de levertijd als je er niet bij vertelt wanneer je besteld hebt?
Ga er maar van uit dat jouw auto ook op dat extra-aandacht-lijstje staat, want ik weet zeker dat ze willen voorkomen dat ze je moeten vragen een andere kleur te kiezen!Ben benieuwd. We hebben bijna dezelfde configuratie. Ik heb in week 18 besteld....
In dit geval zegt de leverweek misschien wel iets over de start van het produceren van auto's met een Dynamic pakket (blijkbaar dus medio wk37)...
Ik heb het contract in wk20 bij de dealer getekend (ik zeg er bij dat het bij de dealer was en niet bij een leasemaatschappij omdat het ook nog een week of twee kan duren voordat de leasemaatschappij daadwerkelijk besteld ), maar de levertijd is hierbij dus enorm vertekend omdat ik de auto waarschijnlijk al zou hebben als ik niet voor het Dynamic pakket en het Bagagepakket zou hebben gekozen..
De datum is nog niet definitief. Ik denk trouwens dat in jouw geval het panoramadak ook nog wel een rol zou kunnen spelen. Voorlopig lijkt wk40-44 een redelijke indicatie (productie vanaf wk37 (als het panoramadak niet voor extra vertraging zorgt), dus misschien wk38 in nl, dan door naar dealer/leasemij, kenteken regelen, 'rijklaar' maken etc, maken afspraak voor aflevering.., dat wordt optimistisch gerekend op zijn allervroegst wk39)Vertekend of niet, ik heb ook het dynamicpakket erbij zitten dus voor mij in elk geval relevant . Mijne is eind week 20 door de leasemaatschappij besteld bij de dealer en tot op heden heb ik niet meer informatie dan voorlopig geplande levering 'medio oktober'. (dus wk 40-44). Is de jouwe nu (voor zover mogelijk) definitief? (ik heb overigens geen Platin Grey besteld dus reden tot 'spoed' is er niet).
Zal dat ook nog invloed hebben op autos waar de productieweek al de status definitief hebben gekregen? die van mij is nu wk34 definitief. kan me voorstellen dat autos die reeds definitief zijn een reservering hebben op allerlei onderdelen in stock...?Laatste update van de dealer... op dit moment zijn er leveringsproblemen met de toeleveranciers van het KESSY systeem en de grote navigatie (Columbus). Die kunnen op dit moment niet/slecht leveren waardoor er vertragingen ontstaan bij de auto's met die uitrusting.
Zal dat ook nog invloed hebben op autos waar de productieweek al de status definitief hebben gekregen? die van mij is nu wk34 definitief. kan me voorstellen dat autos die reeds definitief zijn een reservering hebben op allerlei onderdelen in stock...?
living on the edge, ToricaVandaag te horen gekregen dat de afleverdatum van mijn O3 op 20 december staat. Wordt nog spannend omdat het een 14% auto is (mits natuurlijk op tijd op kenteken gezet).