@
CoesDoes klopt. Weet niet welke week we nu zijn, maar zeg 16 weken wachten. Valt allessinds mee, maar is wél veel langer dan de 10 die de liesmij initieel opgaf. Heb het gezellig druk met werk, dus eerlijk gezegd zijn die 16 weken zo voorbij gevlogen. Natuurlijk wil je je t liefst je nieuwe auto direct na bestellen op de oprit, maar de pret van t wachten is ook leuk.
Overigens *verwacht* ik deze week nog te rijden; mijn O3C EBL stond begin vorige week bij de leerboer, afgelopen dagen stond ie gepland voor inbouw van leer. Ik neem toch aan dat ie dan vandaag of morgen bij dealer staat. Kenteken zit er volgens mij al op (alle auto's bij leerinbouwer hadden een gele plaat). Dealer zal nog wel even met zakdoek over de lak willen gaan. Dealer gaf eerder aan de auto technisch rijklaar te maken vóórdat ie naar leerinbouwer gaat. Ergo: ik verwacht vandaag of morgen wel een telefoontje van dealer om afleverafspraak te maken.
Foto's zal ik uiteraard hier posten (of is dit niet het juiste draadje daarvoor?)