Ah balen. Weet hoe het voelt, bij mij ook eens de RNS510 (Columbus) gejat. Rij nu al bijna 2 jaar met een navi-lock rond. Nog twee weken en dan hoef ik die plaat niet meer aan te zien (behalve die voor mijn hoofd.....)...nog steeds geen productie datum doorgekregen nadat de auto in begin juli is besteld, wel vannacht uit de o2 de Columbus gestolen dus dat was weer minder, dacht al dat ik zou mazzelen, bijna 4 jaar geen probleem maar dan toch nog op de valreep opengebroken.
Een zwaluw maakt de lente niet.De nieuwe "gescheiden" navi's worden ook gestolen. Elders te lezen en te zien op dit en het vw forum.
Klopt, hem 'm zelf ook destijds (voor de navi-lock) moeten uitbouwen ivm mObridge unit. 4 torx schroefjes los draaien en je bent klaar...De oude was gewoon makkelijk, voor zowel de jatter als de heler (eigenaar auto om in te bouwen).
iedereen kon in een VW de 510 wel even inbouwen, waren paar schroefjes en hij zat erin (zelf gedaan, wel legaal gekochtte bij een officiele handelaar (en laten checken bij VW, kwam uit een afgeschreven auto na ongeluk)
Mooie velgen!Hij is binnengekomen vandaag! volgende week dinsdag of woensdag ophalen.
Gewoon door de dealer op laten nemen, de lm doet bij aflevering wel een hercalculatieVoor het eerst in een paar weken is mijn auto niet naar achter geschoven, maar gelijk gebleven.
Kon nog gewoon aanpassingen doen, helaas is mijn contact van de lm lastig aan te passen, dus geen 3spaakswiel voor mij
Proficiat!zo besteld:
Octavia 1.6TDI Greenline BusinesslineMagic Pearl Black
Functiepakket
Xenon
Leerinbouw achter (Bruin Chestnut)
Sunset
MAK Rapide 17" Ice Black
levering ivm bijtelling volgens LM voor eind dec!
Spannend!
Goeie poederbak hezo besteld:
Octavia 1.6TDI Greenline BusinesslineMagic Pearl Black
Functiepakket
Xenon
Leerinbouw achter (Bruin Chestnut)
Sunset
MAK Rapide 17" Ice Black
levering ivm bijtelling volgens LM voor eind dec!
Spannend!
Ik heb mijn auto een volle maand eerder besteld (bijna 1.5 maand eerder) en moet nog een week langer wachten (waarschijnlijk). Dus heb je nog 6 weken ingelopen op me