Levertijd Octavia 3

apacot

Lid
nog steeds geen productie datum doorgekregen nadat de auto in begin juli is besteld, wel vannacht uit de o2 de Columbus gestolen dus dat was weer minder, dacht al dat ik zou mazzelen, bijna 4 jaar geen probleem maar dan toch nog op de valreep opengebroken.

Flem_nl

Forumguru
nog steeds geen productie datum doorgekregen nadat de auto in begin juli is besteld, wel vannacht uit de o2 de Columbus gestolen dus dat was weer minder, dacht al dat ik zou mazzelen, bijna 4 jaar geen probleem maar dan toch nog op de valreep opengebroken.
Ah balen. Weet hoe het voelt, bij mij ook eens de RNS510 (Columbus) gejat. Rij nu al bijna 2 jaar met een navi-lock rond. Nog twee weken en dan hoef ik die plaat niet meer aan te zien (behalve die voor mijn hoofd.....:D)...

BcB

Forumguru
De nieuwe "gescheiden" navi's worden ook gestolen. Elders te lezen en te zien op dit en het vw forum.

Badnews

Senior Member
De oude was gewoon makkelijk, voor zowel de jatter als de heler (eigenaar auto om in te bouwen).
iedereen kon in een VW de 510 wel even inbouwen, waren paar schroefjes en hij zat erin (zelf gedaan, wel legaal gekochtte bij een officiele handelaar (en laten checken bij VW, kwam uit een afgeschreven auto na ongeluk)

Flem_nl

Forumguru
De oude was gewoon makkelijk, voor zowel de jatter als de heler (eigenaar auto om in te bouwen).
iedereen kon in een VW de 510 wel even inbouwen, waren paar schroefjes en hij zat erin (zelf gedaan, wel legaal gekochtte bij een officiele handelaar (en laten checken bij VW, kwam uit een afgeschreven auto na ongeluk)
Klopt, hem 'm zelf ook destijds (voor de navi-lock) moeten uitbouwen ivm mObridge unit. 4 torx schroefjes los draaien en je bent klaar...

Badnews

Senior Member
Voor het eerst in een paar weken is mijn auto niet naar achter geschoven, maar gelijk gebleven.
Kon nog gewoon aanpassingen doen, helaas is mijn contact van de lm lastig aan te passen, dus geen 3spaakswiel voor mij :(

BcB

Forumguru
Net bericht ontvangen van de dealer, onze auto gaat volgende week in productie. Twee weken eerder dan de voorspelling....:tegek:. Nu kan het grote aftellen beginnen!

Misschien is het niet kies om hogere machten aan te roepen productie en transport te bespoedigen..... maar doe het toch! :dankje:

VinnieVB

Nieuw lid
zo besteld:

Octavia 1.6TDI Greenline BusinesslineMagic Pearl Black
Functiepakket
Xenon
Leerinbouw achter (Bruin Chestnut)
Sunset
MAK Rapide 17" Ice Black

levering ivm bijtelling volgens LM voor eind dec!

Spannend!

CoesDoes

Forumguru
Voor het eerst in een paar weken is mijn auto niet naar achter geschoven, maar gelijk gebleven.
Kon nog gewoon aanpassingen doen, helaas is mijn contact van de lm lastig aan te passen, dus geen 3spaakswiel voor mij :(
Gewoon door de dealer op laten nemen, de lm doet bij aflevering wel een hercalculatie :D

svdm

Senior Member
zo besteld:

Octavia 1.6TDI Greenline BusinesslineMagic Pearl Black
Functiepakket
Xenon
Leerinbouw achter (Bruin Chestnut)
Sunset
MAK Rapide 17" Ice Black

levering ivm bijtelling volgens LM voor eind dec!

Spannend!
Proficiat!

Mijne is in week 31 (laatste week juli) besteld. Levertijden van alle (1000 stuks) 14% O3 HB's blijven ongewijzigd: ongeveer week 49. Maakt dus niet uit of je 'm nu in week 27 of week 35 hebt besteld; zolang ze maar niet uitverkocht zijn (kennelijk nog niet allemaal).

Laatst bewerkt:

Pollewop

Forumguru
Zojuist even gebeld met de dealer over de mogelijke leverdatum van de O3C die ik heb besteld op 15 juli.

Met een flinke slag-om-de-arm: Levering in Week 44... ? :(

Laatst bewerkt:

Badnews

Senior Member
Ik heb mijn auto een volle maand eerder besteld (bijna 1.5 maand eerder) en moet nog een week langer wachten (waarschijnlijk). Dus heb je nog 6 weken ingelopen op me :(
Voor mij is de grote vraag of ik de 14% bijtellers voor blijf, anders gaat mijn auto naar volgend jaar.

Dealer heeft nog met PON gebeld, maar ook zij konden niet vertellen waarom bepaalde autos vertraging hadden en waarom andere autos sneller gaan. Er was geen duidelijk oorzaak aan te wijzen (velgen/chrome/navi/whatever)

Pollewop

Forumguru
Ik heb mijn auto een volle maand eerder besteld (bijna 1.5 maand eerder) en moet nog een week langer wachten (waarschijnlijk). Dus heb je nog 6 weken ingelopen op me :(

Hallo Badnews,

Ik heb volgens mij niets ingelopen, hoezo ? Ik heb gewoon een Octavia besteld op 15 juli en vandaag gevraagd naar de leverdatum...
Ik heb enkele voorgaande berichten van je gelezen, en ik heb een advies voor je: Als je auto krijgt, neem een kuurtje kalmeringsmiddel en begin minstens week van te voren... Voorkomt brokken, denk ik... :tegek:

Sterkte met wachten...

Bovenaan Onderaan