Levertijd Octavia 3

Canon-Eye

Forumguru
Bijna! Zou me rot lachen als de KLPD in dit soort busjes op de snelweg moet patrouilleren
Dat lachen zou je nog wel eens kunnen vergaan als blijkt dat ze jou op het oog hebben. D'r zit soms aanmerkelijk meer power in dan je zou verwachten...
(én ze hebben natuurlijk ook nog vriendjes in heli's en zo achter de hand):D

CoesDoes

Forumguru
Bijna! Zou me rot lachen als de KLPD in dit soort busjes op de snelweg moet patrouilleren!!! :maakmegek:
Ik heb wel eens iemand geproken die met die oude ME bussen ergens 'met spoed' naar toe moest en vervolgens met sirene en een maximum snelheid van 80 over de snelweg reden omdat die dingen niet harder konden...:maakmegek:
Moest iemand uit het raam gaan hangen om de rest van het verkeer door te zwaaien! :deuk:

Flem_nl

Forumguru
Dat lachen zou je nog wel eens kunnen vergaan als blijkt dat ze jou op het oog hebben. D'r zit soms aanmerkelijk meer power in dan je zou verwachten...
(én ze hebben natuurlijk ook nog vriendjes in heli's en zo achter de hand):D
Als ze mij op het oog hebben is het idd minder fijn. Gelukkig is de sterkte van mijn bril dusdanig dat ik dat bussie wel in de gaten zal hebben....

MQB80

Nieuw lid
Hey Job82,

Voor mij ook een 14% O3 in bestelling. Bijna dezelfde configuratie. Al is dat volgens mij niet zo heel moeilijk met de optielijst van de greenline.

Hallo, ben nieuw op dit forum, heb altijd bmw gereden en nu een o3 besteld. een 14% auto kan best compleet blijkbaar.
o3 greenline businessline met Columbus, DAB, stoelverwarming, Lane assist, Drive set-up, functie pakket, topaz brown en de allerbelangrijkste optie:) een achterruitenwisser. Ben benieuwd wanneer die uitgeleverd wordt. leasemij had nog geen idee. Volgens mij is dit een prima auto. meer mensen een 14% besteld?

sluwesjors

Actief lid
Hey Job82,

Voor mij ook een 14% O3 in bestelling. Bijna dezelfde configuratie. Al is dat volgens mij niet zo heel moeilijk met de optielijst van de greenline.

Heb vorige week ook zo'n 14% frikandel besteld, volgens de dealer word deze rond week 50 uitgeleverd..

Oogje

Senior Member
Ik heb een EB Combi besteld, als het goed is is die nu ruim 2 weken terug besteld (wacht nog op antwoord van de leasemij over bij welke dealer en wat de verwachte leverdatum is)

+ black magic lak (al ga ik dat wellicht toch weer wijzigen nu er nieuwe grijskleuren komen)
+ pano dak
+ dynamic
+ aftermarket leder
+ sunset
+ Alaris
+ volwaardig reservewiel

Over die nieuwe kleuren, iemand al afbeeldingen daarvan gevonden?

Flem_nl

Forumguru
Ik heb een EB Combi besteld, als het goed is is die nu ruim 2 weken terug besteld (wacht nog op antwoord van de leasemij over bij welke dealer en wat de verwachte leverdatum is)

+ black magic lak (al ga ik dat wellicht toch weer wijzigen nu er nieuwe grijskleuren komen)
+ pano dak
+ dynamic
+ aftermarket leder
+ sunset
+ Alaris
+ volwaardig reservewiel

Moet je even kijken in het topic: http://www.skodaforum.nl/forum/threads/kleurkeuze-octavia-3.19477/page-6#post-308369

Oogje

Senior Member

+ pano dak
+ dynamic
+ aftermarket leder
+ sunset
+ Alaris
+ volwaardig reservewiel

Zojuist nog aan de leasemij een kleurwijziging doorgegeven, het gaat Metal Grey Metallic worden :)

Bovenaan Onderaan