Hij is binnengekomen vandaag! volgende week dinsdag of woensdag ophalen.
Ik had exact het zelfde... Zou bijna (heeeel bijna) aan twijfelen...Jeej, wat een toffe kleur dat blauw! Ik dacht dat dat echt lelijk zou worden, zo'n uni-kleur...
Mooie kleur. Maar wij mogen van de leasemaatschappij alleen metalic lakken nemen.Hij is binnengekomen vandaag! volgende week dinsdag of woensdag ophalen.
Hij is binnengekomen vandaag! volgende week dinsdag of woensdag ophalen.
Voor een niet metallic ziet het er wel goed uit....Mooie kleur. Maar wij mogen van de leasemaatschappij alleen metalic lakken nemen.
thnx guys.OT: Zwolleee!!
OP: Ziet er goed uit. Leuk om te zien dat je Burlwood erin hebt. Wat gaat de leer kleur worden?
Ben zeer benieuwd naar foto's van je kleur leder! Ik had dezelfde combi, maar heb op valreep gekozen voor geheel donkerbruin met lichte kleur 'baseball' stiksels. Reden van wijZigen was dat de burlwood véél donkerder is dan ik van te voren verwachtte.thnx guys.
ik krijg een combi van beige zitvlakken met de rest zwart er om heen. wordt wel erg gaaf denk ik.
Kleur valt mij ook 100% mee. voor het eerst dat ik een non metallic heb gekozen, had voor die extra kosten liever wat andere opties en pacific blue leek mij prima.
Bijzondeer combi, ben benieuwd naar de foto's!thnx guys.
ik krijg een combi van beige zitvlakken met de rest zwart er om heen. wordt wel erg gaaf denk ik.
Kleur valt mij ook 100% mee. voor het eerst dat ik een non metallic heb gekozen, had voor die extra kosten liever wat andere opties en pacific blue leek mij prima.
Blijkbaar in NL niets verkocht volgens het artikel...
Ook het burlwood valt me geenszin tegen. Staat best!OT: Zwolleee!!
OP: Ziet er goed uit. Leuk om te zien dat je Burlwood erin hebt. Wat gaat de leer kleur worden?
Hollanders hebben wel kapsones maar onze markt is nog altijd een speldenknopje relatief aan het geheel van de marktBlijkbaar in NL niets verkocht volgens het artikel...
Dat zal het zijn. Ze tellen enkel afgeleverde auto's!!Hollanders hebben wel kapsones maar onze markt is nog altijd een speldenknopje relatief aan het geheel van de markt
Verklaart wel de levertijd, orders zijn blijven hangen
Join the club.....En nu maar wachten, wachten, wachten....
Er zijn er bij die ondertussen al grijs of kaal zijn geworden van het wachten....En zolang hoef je niet te wachten.... Zijn maar 16 weekjes!