Levertijd Octavia 3

OT: Zwolleee!!
OP: Ziet er goed uit. Leuk om te zien dat je Burlwood erin hebt. Wat gaat de leer kleur worden?
thnx guys.
ik krijg een combi van beige zitvlakken met de rest zwart er om heen. wordt wel erg gaaf denk ik.
Kleur valt mij ook 100% mee. voor het eerst dat ik een non metallic heb gekozen, had voor die extra kosten liever wat andere opties en pacific blue leek mij prima.

MothMan

Actief lid
thnx guys.
ik krijg een combi van beige zitvlakken met de rest zwart er om heen. wordt wel erg gaaf denk ik.
Kleur valt mij ook 100% mee. voor het eerst dat ik een non metallic heb gekozen, had voor die extra kosten liever wat andere opties en pacific blue leek mij prima.
Ben zeer benieuwd naar foto's van je kleur leder! Ik had dezelfde combi, maar heb op valreep gekozen voor geheel donkerbruin met lichte kleur 'baseball' stiksels. Reden van wijZigen was dat de burlwood véél donkerder is dan ik van te voren verwachtte.

Flem_nl

Forumguru
B
thnx guys.
Bijzondeer combi, ben benieuwd naar de foto's!

Badnews

Senior Member
als ik de waardes (percentages) onderaan bekijk (en snap) hebben ze VEEL minder dure autos gemaakt...:
ŠKODA Octavia (27.500; -16.1 %) (ongeveer 4000 autos)
ŠKODA Fabia (16,000; -5.6 %) (ongeveer 900 autos)
ŠKODA Superb (7,300; -11.6 %) (ongeveer 750 autos)
ŠKODA Yeti (5,100; -21.9 %) (ongeveer 1000 autos)
ŠKODA Roomster (2,600; -11.8 %) (ongeveer 300 autos)
ŠKODA Rapid (7,600; new model) (plus 7600)
ŠKODA Citigo (sold only in Europe: 3,700; +8.1 %) (plus 3700)

de Rapid en Citago hebben ze goed gescored...

RMP

Lid
Gister ook de Octavia Greenline besteld, na akkoord van de directie heeft de leasemij de bestelling direct bij de dealer geplaatst, levering vooralsnog gepland op 14 december, 'zeker dit jaar'. Bij mijn 'eigen dealer' waren de hun toegewezen productieplekken (van de 1000) al volgeboekt, dus het loont wel even een dealer te zoeken die nog vrije plaatsen heeft (gelukkig heb ik een meedenkende leasemaatschappij).

1.6TDI Greenline Businessline
Kleur: Brilliant Silver
Sunset
Drive setup
Navigatie Columbus
Functie pakket
Licht pakket
Technology pakket
Achterruitenwisser
Stoelverwarming voor
Volwaardig reservewiel
Winterbanden

En nu maar wachten, wachten, wachten....

Badnews

Senior Member
Kaal was ik al... baardgroei is wel grijzer geworden... maar dat heeft bij mij niets met de wachttijd te maken.

misschien zijn er wel een paar mensen die de haren uit hun kop hebben getrokken, en onnatuurlijk kaal zijn geworden daardoor. Kan ik me iets bij voorstellen met de frustraties.

Bovenaan Onderaan