Levertijd Octavia 3

ceesm

Nieuw lid
Beste ceesm, kreeg je die dinerbonnen bij het ophalen van je auto of heb je die op een andere manier gekregen van Pon ?

Heb mijn auto in april besteld en als het goed is komt de auto komende week naar NL en vervolgens richting dealer. Het wachten werd bij mij dus ook flink op de proef gesteld en een paar gratis dinerbonnen sla ik natuurlijk nooit af :D
Nee die heb ik van Pon thuis gestuurd gekregen, De Dealer wist daar niets van,
Gr,
Cees

Wesly

Senior Member
Kom net bij de dealer vandaan. Auto is onderweg naar of staat al in Nederland maar is alleen nog niet door de importeur ingeboekt. Dus nog een week of twee a drie geduld en dan heb ik hem jaja !

Majefloti

Forumguru
Kom net bij de dealer vandaan. Auto is onderweg naar of staat al in Nederland maar is alleen nog niet door de importeur ingeboekt. Dus nog een week of twee a drie geduld en dan heb ik hem jaja !
Gaat ons toch niet gebeuren dat PON het dadelijk niet bij kan benen en de auto's daar nog langer staan.

Als ik het zo lees worden er diverse O3C's komende week voor forumleden geproduceerd. Het wordt alleen maart mooier komende tijd op de nederlandse wegen. Kannie wachtuh :-)

Racer-X

Actief lid
In Brabant zie ik nog maar weinig nieuwe combi's op de weg.

Ik ben benieuwd of ik als leaserijder ook die dinerbonnen ga krijgen. Zou een mooie compensatie zijn voor de "extra" bijtelling vanwege het dik 4 maanden doorrijden in m'n 25% O2.

madpilot

Senior Member
Hoera, week 37 is bevestigd :) Dat betekent begin oktober rijden :) Zijn ze bij Pon misschien toch goed bezig geweest voor hun klanten.

Badnews

Senior Member
Ben blij dat veel mensen hun auto bevestigd krijgen, al gaat die van mij nog steeds de verkeerde kant met productiedatum.
Het lijkt alsof er alleen nog Combi's ingeplanned worden, weinig hatchbacks.
en dan komen ook nog die 1000 stuks 14% eraan (hopelijk NA mijn auto).

hopelijk hebben ze nu bij PON alles op orde.

Thorgal

Forumguru
Ben blij dat veel mensen hun auto bevestigd krijgen, al gaat die van mij nog steeds de verkeerde kant met productiedatum.
Het lijkt alsof er alleen nog Combi's ingeplanned worden, weinig hatchbacks.
en dan komen ook nog die 1000 stuks 14% eraan (hopelijk NA mijn auto).

hopelijk hebben ze nu bij PON alles op orde.
Ik hoorde dat de 1000 14%'s in week 47 staan gepland... Dus zoals het er nu naar uit ziet erna!

MaRco2

Forumguru
Spannende tijden, mannen! :thumbsup:

Af en toe lijkt het wel een lotto, de ene komt ineens eerder, de ander later. Er lijkt geen pijl op te trekken...:sterretjes:

MaRco2

Forumguru
Daarom zet ik het ook in het Nederlands neer en een echte Silberpfeil is best onbetaalbaar.;)

Liever een BMW dan, maar die hebben ook wel rare modellen tegenwoordig. Geef dan de voorkeur aan de youngtimers.:)

CoesDoes

Forumguru
True, maar geen Benz..... Als ik Mercedes wil rijden bel ik wel een taxi... ;)
Zoals @Canon-Eye als zegt is een taxi steeds vaker een Skoda (zeker in het buitenland!), wat dat betreft kun je misschien beter in de bouw of qals monteur oid gaan werken, krijg je een mooie Vito, oftewel: een Skoda voor de zakenman die van het vliegveld naar zijn vergaderingen en hotel wordt gebracht en een Mercedes voor het "werkvolk") :D

MaRco2

Forumguru
Zoals @Canon-Eye als zegt is een taxi steeds vaker een Skoda (zeker in het buitenland!), wat dat betreft kun je misschien beter in de bouw of qals monteur oid gaan werken, krijg je een mooie Vito, oftewel: een Skoda voor de zakenman die van het vliegveld naar zijn vergaderingen en hotel wordt gebracht en een Mercedes voor het "werkvolk") :D

Een Vito en mooi in eenzelfde zin.:D Da's persoonlijk natuurlijk. Waarom geen T6 VW boesh?

Of begin ik al een roze VAG bril te krijgen (dat gaat fout...).:banghead:

Flem_nl

Forumguru
Een Vito en mooi in eenzelfde zin.:D Da's persoonlijk natuurlijk. Waarom geen T6 VW boesh?

Of begin ik al een roze VAG bril te krijgen (dat gaat fout...).:banghead:
Ik zie wel eens een dikke Vito in mijn achteruitkijkspiegel verschijnen en die kan ik echt niet bijhouden....

Bovenaan Onderaan