Levertijd/productieschema S2C greenline

normanw

Nieuw lid
vrijdag 10 uur moet ik mij oude oude superb inleveren......:(

Maar krijg dan wel gelijk de nieuwe combi greenline business ambition mee in het zwart. YEAHHHHHHH :super:

opties: smartphone carkit en MDI aansluiting

kijk er nu al naar uit

Stevens

Nieuw lid
en dat maar na een volle twee weken dagelijks de garage onder druk te zetten ... byby volvo ... welkom space ...
Tuurlijk, zo moet dat, heb zelfs de lease onder druk gezet en de platen zelf gaan ophalen, anders duurt alles veel te lang voor iemand die het woord geduld niet graag heeft ;)

normanw

Nieuw lid
Vanochtend opgehaald. helemaal compleet, alles doet het....... en hij rijdt geweldig
De foto is door een raam genomen (met een telefoon) , zal gauw een goede foto plaatsen.

Norman

Bijlagen

• IMG_0384.JPG
    IMG_0384.JPG
    170,1 KB · Weergaven: 60
Expres naast een kleine auto geparkeerd, lijkt ie nog groter. Net zoiets als een wit t-shirt aantrekken als je terug komt van vakantie. Lijk je bruiner ;) :super:

de mijne is pas vorige week besteld, er was wat mis gegaan met handtekeningen enzo:icon_smile_dead:
Goede nieuws is dat de dealer (Adam ZO) m al halverwege oktober verwacht te kunnen uitleveren!!! Dat zou betekenen een week of 9 tussen bestellen en leveren. Verbaas ik me wel over gezien de andere ervaringen die ik gelezen heb. hoop maar dat ze het kunnen waarmaken.

Stevens

Nieuw lid
Heb nu drie dagen mijn Skoda Superb en ik moet zeggen dat het de moeite waard is om even te wachten, al was 6 maanden wel lang...
Rijdt zeer aangenaam en de 1,6 valt zeker niet tegen. je voelt wel dat je met een zware wagen onderweg bent, maar hij kan het zeker aan, verwacht nu ook wel geen topprestaties, maar alles gaat vlot. De afwerking staat zeker op een hoog niveau en het oog voor detail ook.

@Stevens gefeliciteerd met je auto.

Ik heb zelf een afspraak op woensdag meteen om 09:00. Kan ik eindelijk genieten van de ruimte :)

Eigenlijk niet, maar goed we wachten al zo lang. Dan kunnen die paar dagen er ook wel even bij. Vooral vervelend dat ik hem woensdag op haal en direct door naar een klant moet. Alleen is de afstand maar 30KM ofzo. Had ik nu maar vrij dan was ik wat meer gaan rijden ;)

Zo, na een paar uur bij de dealer te zijn geweest is hij binnen. Helaas nog niet veel mee kunnen rijden omdat ik vanaf de dealer direct door naar een klant moest. (Dit keer jammer dat hij dichtbij zat ;) )

Weet je het wel zeker?
Bij mij produktie week 32, aflevering week 35,36
Er blijkt toch zo'n week of 3 tussen produktie en aflevering te zitten.
Ik heb in ieder geval nog geen seintje van de dealer gehad en het is nu midden week 34

Stevens

Nieuw lid
In België blijkbaar maar een weekje tussen productie/transport en levering :)
Ik wil geen spelbreker zijn, maar forget it, ik heb in België ook 4 weken moeten wachten. productie was wk 29, aflevering wk 33. ik hoop voor jou dat het sneller gaat. Mss zelf even naar Tsjechië rijden... ;)

Stevens

Nieuw lid
Zo, na een paar uur bij de dealer te zijn geweest is hij binnen. Helaas nog niet veel mee kunnen rijden omdat ik vanaf de dealer direct door naar een klant moest. (Dit keer jammer dat hij dichtbij zat ;) )
Je kan met een hele grote ommetoer terugkeren naar huis natuurlijk ;) Veel succes en plezier ermee!!

Bovenaan Onderaan