Levertijd/productieschema S2C greenline

@ Miez1 en zo ziet hij er uit na een testritje van 1400 kilometer, in ieder geval hebben de inrij kilometers binnen een dag afgerond. Heerlijke bak, ff wennen om eten en drinken aan de kids op de achterbank aan te geven... Wat een afstand:smirk:
Speciaal voor jou....
BgoFlYH

Miez1

Forumguru
Hi MacJack!

Ultiem verhaal! Je nieuwe auto ophalen en de dag erna op vakantie. Hij is prachtig, mooie elegante verschijning. En ja, de ruimte zal wel even wennen zijn, de achterbank is nu bijna niet meer te bereiken. En hoe bevalt de motor in de praktijk en met vakantie belasting?

Rij voorzichting en fijne vakantie!:yeah:

Miez

kaze

Lid
Enige speciale opties? Wat ik denk dat het door het bleek leder is dat ik zolang moet wachten...

- Pack 'Company Columbus' Ambiente (- Snelheidsregelaar, Parking Distance Control acheraan,
Tapijten, Metalkleur, Navigatiesysteem Columbus,- Buiten- en achterkijkspiegels met automatische dimfunctie.)

- Buitenkleur BLACK MAGIC Metallic
- Binnenbekleding Rubicon - Dashboard Onyx/Onyx
- Bluetooth installatie
- MDI

Mr_McPhisto

Actief lid
Ik heb een paar foto's gemaakt nu van de wagen. Niet superfoto's met telefoon gedaan, drie stuks (eerste drie) in profiel. Wagen rijdt super. Ik vind het sportonderstel wel tien keer een verbetering t.o.v. standaard onderstel. Jeetje zeg. Bochten waar ik anders echt in 'hing' met 80 rij je nu superstrak en makkelijk doorheen. 1.6tdi valt me helemaal niet tegen. echte koppel is wel weg, maar ik mis het tot op heden nog niet, omdat ik misschien nog te veel geniet van de nieuw geur en looks. Ik zou zeggen dat dit een prima wagen is ook. Tijd zal het leren.

Miez1

Forumguru
Over goede communicatie gesproken......

Ik heb op 12 mei (via LM) een Superb besteld bij de dealer. In de bevestiging van de LM stond een verwachte afleverweek van week 41. De dealer wist mij echter de vertellen dat de auto in week 28 geproduceerd zou worden (gezien in het systeem bij de dealer) hetgeen deze week is. Gisterenavond kreeg ik om 18:05 een bericht van de dealer dat de auto daadwerkelijk geproduceerd is. Vanmorgen kreeg ik het bericht dat de auto reeds in Leusden staat en waarschijnlijk morgen doch uiterlijk dinsdag bij de dealer staat. Ik heb het hier al eens gezegd, de communicatie met deze dealer is TOP!

De doorlooptijd is dus extreem kort na productie.

Grtz.

Miez

Stevens

Nieuw lid
Daar kunnen veel dealers nog iets van leren. Toch raar dat sommige zo rap gaan en andere niet, bij mij gaat het bijna 20 weken duren.
Veel succes ermee.

Miez1

Forumguru
@Paul,

Holsch in Lelystad.

(hij staat nog niet op de oprit natuurlijk, maar helaas kan ik daar ok nog geen haast mee hebben gezien mijn huidige contract....:()

Miez1

Forumguru
@Stevens,

Ik denk dat kleur een belangrijke rol speelt in het traject. Maar weet je de productieweek?

grtz

Miez1

Forumguru
Staan ze misschien wel op dezelfde trailer? Men wist bij Holsch niet zeker of er vandaag geleverd werd.....if so, dan zal die van mij daar ook bijzitten denk ik....:super:

Haha, nee heb mijne nu al 2 weken. Werd op donderdag op trailer gebracht (precies 2 weken terug) en op vrijdag, dag erna kon ik hem halen!

Ik heb mijn O2 elegance dsg particulier gekocht, gaat meestal wat sneller. Wie is je verkoper? Gijs of sander?

Miez1

Forumguru
Aha, ik las daar komt die van mij ook vandaag.

Ik doe zaken met Sander, fijne dedicated gozer, net als Gijs overigens. Dus je komt hier ook uit het dorp?

grtz

Ja ik kom ook uit het dorp :tongue: heb een candy white O2 elegance.. Met 18" luxon antraciet velgen.. En een klein beetje fabrieks af verlaagd. Niet te missen :tongue:

Bovenaan Onderaan