Gaaf, die stoelverwarming zul je vast niet nodig hebben in de vakantie Voor het inbouwen van de stoelverwarming moeten ze natuurlijk de bekleding tijdelijk verwijderen en dan de matjes tussen de schuimlaag plaatsen. Zelf heb ik gekozen voor fabrieksaf stoelverwarming omdat de knopjes dan netjes in de Airco "cirkel" knop vallen. Ik vond dit toch wel een stuk mooier dan de knopjes op de zijkant van de stoel.
Waar komen deze knopjes voor jou te zitten? Komen deze ook los op de stoel? Btw welke capaciteit SD kaart ga je kopen? Ik heb zelf even gekeken naar een 16 GB voor als ik m'n auto heb. Lijkt me opzich wel handig. Verder heb ik ook een MDI besteld, dus kan ook gewoon een USB stick aansluiten. Maakt in gebruik volgens mij niet zoveel uit. Dat was voordat ik wist dat ik een Amudsen+ zou krijgen en dus de SD kaart ook kan gebruiken voor muziek... MDI misschien overbodig.
Dat dacht ik al, ik heb dat ook gehoord bij de dealer. Dat is voor mij de overweging om ze toch vanuit de fabriek te laten monteren. Het is wel een optie die dan in mijn bijtelling zit. Anders is het natuurlijk wel iets goedkoper. Bij mij komt het er dan zo als de foto uit te zien. Met de drie ledjes voor de drie standen. Bij jou is dit een zwart dicht kapje.Peeet, de knopjes komen idd aan de zijkanten van de stoelen.
Dat dacht ik al, ik heb dat ook gehoord bij de dealer. Dat is voor mij de overweging om ze toch vanuit de fabriek te laten monteren. Het is wel een optie die dan in mijn bijtelling zit. Anders is het natuurlijk wel iets goedkoper. Bij mij komt het er dan zo als de foto uit te zien. Met de drie ledjes voor de drie standen. Bij jou is dit een zwart dicht kapje.
Bekijk bijlage 15049
@Quicky01, stoelverwarming stond bij mij gewoon in de optielijst van Skoda voor 270 Euro en leverbaar op alle modellen.
grtz.
Miez