7-1-2011 een S2C besteld in 1.6 tdi greenline versie. Productie bevestigd voor week. Volgens dealer inderdaad 2 weken nodig voor transport en daarna wordt auto bij PON nog voorzien van een lederen interieur. Zelf hoopte ik op omstreeks 15 maart te kunnen rijden. Dealer heeft aangegeven dat dat te optimistisch zou zijn. We wachten maar af...
Bestelde kleur is trouwens Mocca Brown (zie vraag van ander forum lid in andere post). Verdere details:
Ambition Businessline
Metaallak
Sunset
Verwarmbare voorstoelen
Lederen bekleding (truffle brown)
Afneembare trekhaak
MoBridge bluetooth carkit
Chromen stootstrips op deur
Beste allemaal,
voor degenen die nog in spanning zitte qua levertijd: Mijn S2C Greenline staat inmiddels op kenteken. Ik had géén last van een vertragende factor die luistert naar de naam leasemaatschappij!
Gewoon op vrijdag 7-1-2011 in de showroom het koopcontract getekend en afwachten maar. Uiteindelijk heb ik vrijdag 1-4-2011 de sleutels van mijn prachtige auto in ontvangst kunnen nemen. Komt bij mij dus neer op een
effectieve levertijd van exact 12 weken tussen moment van bestellen en moment van rijden.
Varia mbt. aflevering:
* Bij aflevering gaf de dealer aan dat bij géén MoBride had ingebouwd maar een Fiscon Kufatec. Uit ervaring wist hij dat deze veel stabieler was. Ik kan je zeggen: Het werkt perfect in combinatie met de Blackberry. Alle functies werken icm. de touchscreen Amundsen, de stuurbediening en maxidot. Hulde!
* De paraplu in de deur en de chromen instaplijsten "Superb" op de dorpel bleken zelfs zaken waarvan ik niet eens wist dat ze standaard op de Ambition Businessline zaten.
* Er zat trouwens ook al V3 navi-software bij de auto. Prima service van de dealer.