Levertijd/productieschema S2C greenline

pompierke

Nieuw lid
Ook besteld in Belgie :

superb berline ambiente 105pk
Amathyst Purple
metaalkleur
snelheidsregelaar
parking distance voor en achteraan
buiten en binnenspiegel met autom.dimfunctie
verduisterde ruiten
zonnescherm aan zijruit
afneembare trekhaak
+allerhande standaard toebehoren

18711 euro excl btw (22640 incl)

Stevens

Nieuw lid
Ook besteld in Belgie :

superb berline ambiente 105pk
Amathyst Purple
metaalkleur
snelheidsregelaar
parking distance voor en achteraan
buiten en binnenspiegel met autom.dimfunctie
verduisterde ruiten
zonnescherm aan zijruit
afneembare trekhaak
+allerhande standaard toebehoren

18711 euro excl btw (22640 incl)

Wat is de levertermijn?

Ik heb net even met de dealer gebeld, ik ben van plan een S2C GreenLine te bestellen en hij gaf aan dat ik rekening moest houden met een levertijd van een kleine 4 maanden. Wel erg lang wachten zeg. Het komt puur door de 1.6 motor, andere types zijn wel eerder leverbaar maar dan zit ik ook met een hogere bijtelling.

Eigenlijk had ik ook die Mocca kleur op het oog. Als ik de auto in juni bestel zal ik denk ik wel te laat zijn? Wat denken jullie? of is hij al niet meer leverbaar.

Mr_McPhisto

Actief lid
Mijne is eind april besteld en wordt gebouwd in week 23. Dan eind juni bij pon, leer inbouw en ergens half juli levering
Het is een zwarte superb combi 1.6cr-tdi. met wat opties als donkere ramen, elektrische stoel en achterklep, stoelverwarming. Het valt mij om eerlijk te zijn dan nog mee.
Nu ik hier toch ben... het zal ergens ongetwijfeld staan, maar is ook op de superb het start/stop systeem uitschakelbaar? Het staat wel bij de octavia businessline, maar niet bij de superb.
Dus weet iemand (of een berijder) dit???
greetz

Stevens

Nieuw lid
Mijne is eind april besteld en wordt gebouwd in week 23. Dan eind juni bij pon, leer inbouw en ergens half juli levering
Het is een zwarte superb combi 1.6cr-tdi. met wat opties als donkere ramen, elektrische stoel en achterklep, stoelverwarming. Het valt mij om eerlijk te zijn dan nog mee.
Nu ik hier toch ben... het zal ergens ongetwijfeld staan, maar is ook op de superb het start/stop systeem uitschakelbaar? Het staat wel bij de octavia businessline, maar niet bij de superb.
Dus weet iemand (of een berijder) dit???
greetz

Jaja, geen zorgen, het is zeker uitschakelbaar.

NMO

Nieuw lid
Hoi Mr_McPhisto heb jij al een definitieve bevestiging gekregen van de bouw week? De mijne is besteld 29 april maar word pas ergens midden augustus helemaal klaar (na leer inbouw bij Pon)uitgeleverd.

Mr_McPhisto

Actief lid
ow mooi bedankt Stevens!

En NMO, ja dat is ingepland volgens het schema op week 23 en sorry ik lees mijn bericht terug....mijne is besteld eind maart bedoel ik, of kan net begin april geweest zijn. Dus dat scheelt weer 4 weken! Sorry... En dan klopt het wel aardig. Ik krijg ook leer achteraf bij Pon en verwachting is juli tot half juli bij dealer! En daar gaan ze ook nog weer wat knutselen aan de auto. 18 inch, chromen uitlaat stukjes en chromen stootstrippies en die akelig lelijke stickers aan de zijkant er af halen...

NMO

Nieuw lid
@Mr_McPhisto dank je voor je update het klopt wel dat het dan een maandje langer gaat duren. Het is nog ff wachten maar dan hebben we ook wat "premium" ruimte.

Guess what. SC2 1.6 Greenline comfort buss.line, MOCCA BROWN. Hij is op basis van de productieweek nog wel leverbaar in die kleur, volgens de dealer dan.

Dus jij zegt dat je nog wel de MOCCA Brown kan bestellen? Ik ga zaterdag naar de dealer en hoop hem in die kleur ook nog te kunnen bestellen, maar heb er een hard hoofd in. Op de site staat hij namelijk ook niet meer en nog wel in de folder.

quip

Nieuw lid
Wel 'Bob, ik vond dat ook en heb uiteindelijk voor Platin Grey gekozen. Een collega van me heeft wel zo'n "valse vuile" :) gekozen en ik geef toe dat het er toch poepsjiek uitziet.

@Stevens juist dan lijkt het alsof het een ongewassen zwarte is...:grin: (ter info ik heb nog even getwijfeld over deze kleur uiteindelijk toch maar op "safe" voor de Mica Zwart gegaan, die ik overigens volgende week mag ophalen)

Bovenaan Onderaan