Levertijd Skoda Fabia (3/2015) Combi

Mogas

Forumguru
Die van ons is de laatste week van Feb besteld en wordt deze week bij de dealer verwacht
Matten ,Beschermstrip achter en deurlijsten zelf besteld ,Die 4 maanden gaan we wel halen denk ik

nisuthai

Forumguru
@Racebluetje maar goed dat we verschillend zijn, ik weet natuurlijk niet hoe jij je wagen hebt via de Leasemaatschappij of dat je hem zelf betaald hebt, dat gaat mij niets aan, ik heb er geen € 1000,00 voor over om kastje er bij te kopen voor het navigatiesysteem het is even goed een aardige rib uit mijn lijf dat ik deze wagen zelf gekocht hebt. Dit navigatiesysteem had ik nog en gebruikte hem in de huidige wagen, dus met een bepaalde aanpassing waarom niet nu ben ik voor € 100,00 klaar scheelt maar € 900,00, de wagen wordt er niet mee beschadigd als hij in de toekomst verwijderd wordt, de wagen blijft origineel.

Racebluetje

Senior Member
Ik zei ook( persoonlijk vind ik het niet zo mooi staan @nisuthai ) het is ieder zijn ding om haar of zijn auto samen te stellen de 1 vind dit mooi de ander dat anders zouden we allemaal in de zelfde Fabia rond rijden toch maar gaf gewoon een mening'.
Ook wij hebben nog een tomtom liggen maar wij hebben de navigatie gekocht voor 80 euro op onze HTC en ik moet zeggen het werkt perfect i.s.m Mirrorlink nogmaals ik vind het persoonlijk mooier lijken
Onze auto hebben we trouwens zelf betaald ;)

nisuthai

Forumguru
Zo hebben we beide onze eigen prioriteiten en oplossingen om een navigatiesysteem te hebben bevalt het niet dan kan ik het altijd nog aanpassen met weinig moeite is dat zo verwijderd. Of als dat bewuste moduul zo goedkoop geworden zou zijn dan kan ik altijd nog overwegen om dat in toekomst in te bouwen. (de kans zal zeer klein zijn).

MarkyMark

Actief lid
Mijn F3 Combi edition (TDI) is afgelopen maandag daadwerkelijk besteld, de verwachte afleverdatum is 12 augustus 8 weken geduld dus. Eerst werdt verteld dat de levertijd 12 weken is, scheelt weer.... Dit is lease BTW....

Icm smartlink kun je vrijwel elke telefoon koppelen, voor mij dus ook geen extra navi's op de dashboard.

Laatst bewerkt:

nisuthai

Forumguru
De mijne is voor week 22 al gebouwd dus een type met Smartlink problemen, de wagens die vanaf week 22 gebouwd zijn hebben een ander type Bolero in gekregen die deze problemen niet meer heeft. Dat is het verschil.

Laatst bewerkt:

Altos

Banned
@MarkyMark over 8 weken is het nog geen september hoor dus of je moet nog wat langer wachten of je krijgt je auto niet in september ;)
Ik hoop dat je hem over 8 weken krijgt.

Laatst bewerkt:

Machiel

Nieuw lid
Ik heb vorige week bericht gekregen dat mijn bestelde auto in plaats van week 25, nu in week 27 wordt geproduceerd in verband met het niet voorradig zijn van een aantal onderdelen. Besteld 16 maart, oorspronkelijke leverdatum 24 juni, wordt nu ergens rond 15e juli. Ook een levertijd van ongeveer 4 maanden.

Vlokkie

Senior Member
@Machiel ik heb zo ongeveer dezelfde uitvoering als jij in dezelfde periode besteld.

Gisteren contact gehad met dealer, zijn antwoord:

Deze week staat er in als productie week. Dus het kan zijn dat hij al gebouwd is, of nog gebouwd moet worden ( of dat ze letterlijk nu mee bezig zijn!).

Vanaf het begin is er al wk 25 als productieweek geroepen, dus netjes volgens planning!
Besteld 30 maart.
Levering ca. wk 28.

Misschien krijgen lease auto's wel iets voorrang, ik heb (PON) prive skoda leasing.

Machiel

Nieuw lid
@Vlokkie Zou best eens kunnen dat PON leasewagens voorrang krijgen. Mijn leasemaatschappij is Arval, en die heeft de auto via een centraal bestelsysteem besteld in Hengelo. Kan me voorstellen dat auto's die op een dergelijke wijze worden besteld minder "haast" hebben.

Ben overigens wel benieuwd welke onderdelen niet voorradig zijn.
Dit is mijn optielijst:
Telefoon en Tech pakket (2110)
Parkeersensoren achter (2150)
Dakrailing zilverkleurig (2230)
Metal-Grey Metallic (F6F6)
Metallic lakkleur (2310)
Stoffen bekleding "Style" - Satin Black/Satin Black (1030)
Driver Activity Assistant (2080)
Lichtmetalen velgen 17" Clubber (2290)
Reservewiel (2170)
Licht en Zicht pakket (2050)
Simply Clever pakket (2040)
DAB (Digital Audio Broadcasting) (2100)

Vlokkie

Senior Member
@Vlokkie Ben overigens wel benieuwd welke onderdelen niet voorradig zijn.

Mijn specificatie's:

Telefoon en Tech pakket (2110) V
Parkeersensoren achter (2150) Parkeersensoren voor + achter
Dakrailing zilverkleurig (2230) Dakrailing zwart
Metal-Grey Metallic (F6F6) Race Bleu metallic
Metallic lakkleur (2310) V
Stoffen bekleding "Style" - Satin Black/Satin Black (1030) Style stof zwart/beige
Driver Activity Assistant (2080) X
Lichtmetalen velgen 17" Clubber (2290) V
Reservewiel (2170) X
Licht en Zicht pakket (2050) V
Simply Clever pakket (2040) X
DAB (Digital Audio Broadcasting) (2100) V
Panorama dak
DSG

V = heb ik ook
X = heb ik niet

@Machiel, ik denk dat dat wel meevalt, mijn Fabia Combi is ook door Arval centraal ingekocht en wordt netjes conform originele planning geleverd; eerste week juli.

Bovenaan Onderaan