Levertijd Skoda Fabia (3/2015) Combi

Ridley

Forumguru
Vd Akker in Helmond. Auto staat nog niet op de website, wel in de showroom. Zou namelijk afgeleverd gaan worden

• Leuk
Waarderingen: CDK

AvH

Nieuw lid
Schiet niet echt op als je zelf al wat besteld hebt. :) Bovendien is de First Edition meestal met 90pk.

AvH

Nieuw lid
De 90pk versie is inderdaad prima. Echter de 110pk zit toch echt wel verschil in, gaat toch allemaal iets rapper. :)

MarkyMark

Actief lid
Afgelopen week offerte ingediend bij de leasemaatschappij voor een skoda fabia combi (Tour) edition. Ben erg blij dat vanaf heden ook apple CarPlay gaat werken op het multimedia systeem, vraag me alleen af waarom het MY2016 model 200 euro duurder is geworden...:arghh:

Ik rijdt nu een polo en wilde graag meer ruimte voor mijn lange stelten, kreeg hier problemen mee bij langere ritten. Na een proefrit was ik er snel over uit, dit gaat hem worden!:thumbsup:

Ik rijd privé een A3 Sportback, deze wagen heeft minder ruimte, verbaasde me daarover.

Nu hopen dat de wagen snel geleverd wordt, heb der zin an....

michael.b1987

Nieuw lid
Op 24 december zou ons Fabia Combi met panoramadak besteld zijn. Door foutje leasemaatschappij pas op 24 januari besteld. Verwachte levertijd staat nu op week 33.... Hoe kan dit? Heeft dit enkel te maken met de problemen met het panoramadak?

Mogas

Forumguru
Als het goed is dan is ie deze week binnen en wordt ie volgende week geleverd 1,2 turbo met 17"Clubber velgen in het racing blue

nisuthai

Forumguru
Het lijkt wel of er maar 1 kleur is net zoals destijds met de T-Ford, die kon je in alle kleuren bestellen als het maar zwart was, ben ik blij dat ik een andere kleur krijg dan Race Blue valt hij tenminste op in zijn Briljant Zilver, misschien voor de volgende Skoda's wel een idee alleen nog maar in 1 kleur te leveren dan hoeven we ook niet meer te kiezen wat voor kleur het wordt. In ieder geval de overige kleuren zijn voor collectors item.

Racebluetje

Senior Member
@Mogas : top gefeliciteerd

Weeeeeer een race blue erbij :sterretjes:

Natuurlijk heeft niet iedereen de kleur race blue bij mijn dealer stond alleen onze race blue combi tussen alll die andere kleuren die binnen gekomen waren.
Heb er trouwens hier in de omstreken nog geen 1 zien rijden in race blue de meeste zijn wit.
Hier op het forum wel maar dat komt waarschijnlijk dat hier de meeste echte liefhebbers zijn van de Fabia ( of van Skoda ) en dat de meeste gekozen hebben voor de kleur race blue en waarom ook niet als je dat een mooi kleur vind .
De meeste mensen voor wie de auto alleen een vervoermiddel is maakt de kleur niet uit en zijn hier ook niet op het Skoda Forum :D

MarkyMark

Actief lid
@Der Einser ik heb de witte uitvoering besteld met het telefoon en tech.pakket. 1.4 TDI 90 pk. Exact zoals op de foto....

Enkele opties:
Parkeersensoren achter
Stoelverwarming
Grijze stiksels in kleinlederpakket en vloermatten
Sunset
Etc.
Etc.

image.jpg image.jpg

Bijlagen

• image.jpg
    image.jpg
    143 KB · Weergaven: 29

Noord26

Forumguru
Mijn dealer heeft nog een bomvolle Fabia Style First Edition staan met alle opties (ja ook panodak) in de kleur wit staan. Klant had deze op laatste moment afbesteld. Binnen een week rijden voor de liefhebber.

Euhm.. Serieus met alle opties? Want het optielijstje is nog behoorlijk lang hoor. ;)

Bovenaan Onderaan