Levertijd Skoda Fabia (3/2015) Combi

Racebluetje

Senior Member
@Der Einser ja alleen Eibach veren verder verlagen vind ik ook eerlijk gezegd niet zo mooi .
En ook wij zijn nog lang niet klaar met pimpen we hebben al een paar dingen in de planning.

nisuthai

Forumguru
M.a.w. vanaf de 19e staat hij klaar maar het komt mij die dag niet uit dus het wordt de 20e van aflevering, dus een dagje later.

Ook bericht gekregen dat de mijne volgende week binnenkomt, de week erop afleveren. Erg benieuwd, vooral het interieur. Heb nog weinig beelden gezien van het beige/zwarte interieur. Auto zelf is Moon White (combi) met 16" Rock.

Fabia%20Style%20beige%20intereiur.ashx

jt kia

Lid
Toevallig nog meer mensen die bij Rijnwoud besteld hebben , rond 14 februari ? En ook nog heerlijk wachten op de auto .
we hebben een Fabia Combi Style , met techpakket en trekhaak besteld .

AvH

Nieuw lid
Eind maart besteld, en als het goed is eind deze maand levering. Dus ook nog aan het wachten ja. Levering is gelukkig wel 6 weken eerder dan gepland, want vind het al lang genoeg duren. Ook RijnWoud btw.

Ridley

Forumguru
Mijn dealer heeft nog een bomvolle Fabia Style First Edition staan met alle opties (ja ook panodak) in de kleur wit staan. Klant had deze op laatste moment afbesteld. Binnen een week rijden voor de liefhebber.

Bovenaan Onderaan