Levertijd Skoda Fabia (3/2015) Combi

nisuthai

Forumguru
Natuurlijk staat iedereen vrij om zijn of haar eigen kleur uit te zoeken maar het valt hier op het forum alleen maar op dat de meeste een Race Blue hebben en de overige kleuren hoor je weinig of niets over. Dat zegt niets over de andere mensen die dus wel een andere kleur hebben uitgezocht dat ze het alleen het als een auto zien, maar dat denk ik zelf niet, dat deze mensen ook hun keus overwogen en met emotie gekozen hebben net zoals degene de Race blue hebben uitgekozen. Want het blijft vooral voor de particuliere rijders altijd nog een grote uitgifte van geld.

Ridley

Forumguru
Geen idee, niet naar gevraagd omdat ik al voorzien was . Maar die willen ze je ongetwijfeld vertellen! (0492) 543694

Mogas

Forumguru
Net de dealer gebeld ,Wagen is in week 23 gefabriceerd alleen.............. Hij staat nog in Tsjechie !
Ze verwachten eind volgende week hem hier te hebben :cry:

Gelijk ook ff de vraag gesteld over een Amundsen ipv een Bolero erin
Dat kan dus idd vanaf week 22 maar kost wel ff 950 euro meer
Joep doei de mazzel :tongue: ,dan gebruik ik de ouwe Tom Tom wel

nisuthai

Forumguru
Je hebt voor mij volkomen gelijk, ik laat dat ook doen de spullen liggen al bij de dealer om de boel in te bouwen incl. ingebouwde voeding via het contact en niet via de USB poort of via de sigarettenaansteker maar rechtstreeks via de zekeringenkast en contactslot. Bij mij komt hij op de A-styl links te zitten via de Brodit steun. Je kan er ook voor kiezen een steun in het midden boven je radio ook van Brodit of via het oude systeem van je zuignap.

Racebluetje

Senior Member
Net de dealer gebeld ,Wagen is in week 23 gefabriceerd alleen.............. Hij staat nog in Tsjechie !
Ze verwachten eind volgende week hem hier te hebben :cry:

Gelijk ook ff de vraag gesteld over een Amundsen ipv een Bolero erin
Dat kan dus idd vanaf week 22 maar kost wel ff 950 euro meer
Joep doei de mazzel :tongue: ,dan gebruik ik de ouwe Tom Tom wel

Das veel ongelofelijk veel geld pfff ,ik heb ook nog een Tom Tom maar vond het jammer om die er ook die nog een keer er bij te plaatsen .
Daarom hebben ik gekozen voor de HTC m8 dan heb je alles op 1 scherm op je bolero en het werkt goed.
Maar ook de HTC moet je aanschaffen (niet zo prijzig als de Amundsen) maar je moet het er natuurlijk wel voor over hebben anders net wat je zegt gewoon je Tom Tom gebruiken :D

jt kia

Lid
Vandaag goed bericht gekregen , a.s vrijdag avond onze nieuwe fabia combi Style ophalen , na ruim 4 maanden wachten !!

nisuthai

Forumguru
De mijne is 8 mei besteld en wordt de 25e juni afgeleverd door A-Point aan ons. Dus dit is geen 4 maanden voor mij althans, moest ook nog gebouwd worden. Dus er is hoop in de duisternis @Der Einser.

nisuthai

Forumguru
Het is een Skoda Fabia Combi First Edition Styl 66 kW/90 pk met het Tech pakket in Briljant Zilver uitgevoerd + Reservewiel 17" . Met als extra opties beschermstrook op de achterbumper, voor en achter spatlappen, vaste locatie voor de TomTom op de A-styl, sportpedalen, instaplijsten bij de portieren en wordt gelijk op Michelin banden gezet. En welke heb jij besteld?

Der Einser

Forumguru
@nisuthai ...... Spatlappen? :sterretjes: Seriously?
Ga je rallye rijden :maakmegek:

Wij hebben een F3 combi EDITION (Tour) 1.2 TSI 90pk Quartz Grey metallic met wat extra opties en alvast wat Custom Parts liggen klaar om gemonteerd te worden (bijv. 18" lmv, KW v3, K&N) en nog in de "pipeline" TVS chip op maat, en wat extra Skoda Parts (fixeerset, afvalbakje, velgen opberghoezen, MC spoilerkit?)

Laatst bewerkt:

nisuthai

Forumguru
@Der Einser .....Nee geen rally maar eerder steenslag bescherming en de wagen blijft schoner met opspattend regenwater van de wielen, het is net waar je voor kiest. Het afvalbakje heb ik ook al in huis, morgen krijg ik de rubberen kofferbakmat binnen wat Skoda nog niet kan leveren. Ik denk wel er over om hem een update te laten doen naar 105 of 110 pk, ik hoef niet het maximale te hebben maar iets extra power bij omstandigheden wat onder het pedaal te hebben is niet weg. Ik ben nu bezig om een juiste set winterbanden uit te zoeken met velgen. De rest zie ik nog wel wat er nog bij komt.

Racebluetje

Senior Member
OMG spatlappen vind ik wel erg oudbollig staan :shutup: , verder mooi samengesteld @nisuthai :thumbsup: alleen jammer dat je er een tomtom bij in hangt terwijl je al een scherm hebt vind ik persoonlijk een beetje rommelig.

Bovenaan Onderaan