Levertijd Skoda Fabia (3/2015) Combi

Der Einser

Forumguru
Het logo is wel wat veranderd @EdK maar het complex heet nog wel zo.

images

maxis-aanzicht.jpg

Ja @EdK ,... Met je snuggere opmerking :D

superboer86

Nieuw lid
Morgen eindelijk onze fabia ophalen... begin december besteld. Half april zou hij klaarstaan.
Nu nog importeren (2weken) wachten en dan eindelijk genieten!
Weet al bijna niet eens meer wat ik precies besteld heb ;).

superboer86

Nieuw lid
Morgen eindelijk onze fabia ophalen... begin december besteld. Half april zou hij klaarstaan.
Nu nog importeren (2weken) wachten en dan eindelijk genieten!
Weet al bijna niet eens meer wat ik precies besteld heb ;).

nisuthai

Forumguru
Het zal wel een verlengde uitvoering zijn omdat hij hem twee maal besteld heeft met december, en hier twee keer vermeld voor elke wagen die hij nodig heeft gehad met zijn verlenging van het voertuig voor de onderdelen!

Vlokkie

Senior Member
Verlaging lijkt mij ook gaaf, ff navragen hoe de LM er tegenover staat als bijvoorbeeld Antera dit zou doen...

Ik ben ook erg benieuwd hoe de LM er tegenover staat als @Antera dit doet.
Had eerder al wel de eibach verlaging in de lease offerte opgenomen, maar koste €599,=:nailbiting:, dus dat heb ik gelijk weer uit de offerte laten halen.
Ik had er nog niet zo over nagedacht, ik heb me zelfs al opgegeven voor de groupsbuy:laugh:
Eerst maar eens de auto in bezit krijgen en zien hoe die af fabriek op z'n pootjes staat;)

MarkyMark

Actief lid
Ik snap ook niet waarom die wagens zo hoog op de wielen moeten staan, je kan er bijna onderdoor fietsen :maakmegek:.

In mijn contract staat dat ik geen verlagingssets, bumperkits e.d. Mag monteren op de leasewagen, erg jammer...

Bovenaan Onderaan