Levertijd Skoda Fabia (3/2015) Combi

Der Einser

Forumguru
Oh gelukkig,.. Niet bij Rijnwoud :D

na beter gekeken te hebben is het inderdaad geen EDITION versie. Dus kon ook niet de onze geweest zijn.

Oooohhhhhh blegh,.. Wat duurt wachten toch lang!

nisuthai

Forumguru
Ik ken dat gevoel, ik had gisteren de auto uitgeleverd moeten krijgen, maar was nog niet klaar het wordt nu vandaag dat ik hem krijg, zat een foutje in het computersysteem van het bedrijf, zo dat de werkplaats niet de volledige werkorder had gekregen van de extra werkzaamheden wordt vandaag klaar gemaakt. Daarna wordt hij als nog afgeleverd.

nisuthai

Forumguru
Het wordt wel netjes opgelost de extra werkzaamheden en de materiaalkosten zoals de vier Michelin banden hoeven niet betaald te worden (ondanks de afspraak met bestellen dat er bijbetaald moest worden werd gelijk nu terug gedraaid want het stond nu ook niet op de factuur) + gratis leenauto mee naar huis, we mochten hem wel gisteren even zien ziet er netjes uit, het kenteken wordt gelijk op vandaag gezet.

Der Einser

Forumguru
Wel de luxe nummerplaat gekozen ? (Opgelegde letters en cijfers ipv gedrukte)

Dat zijn die kleine dingen waar ik opeens aan dacht en dat ik tussentijds heb toegevoegd aan mijn bestelling.
Leuke dingetjes voor de verkoper:D

nisuthai

Forumguru
Ongevraagd had hij de luxe nummerplaten er al opgezet dus dat kwam automatisch goed. Hij wees mij er gisteren op dat hij die keus voor mij had gemaakt als service omdat de wagen voor particulier gebruik is, wel zo netjes van hem.

nisuthai

Forumguru
Je ziet als er dan wat mis gaat, maar je weet dat zorg die hun leveren een toch wel heel goed gevoel geeft is vergeef je dit soort foutjes van een dag te laat afleveren heel gauw en blijf je toch een goed gevoel van de dealer houden. Het is een groot verschil met vroeger t.o.v. een hele boel dealers van destijds er werd toen niet meegedacht, alleen maar verkocht met zoveel mogelijk winst en dat je beurs alleen maar verder kon open trekken maar dat is duidelijk bij deze dealer niet aan orde ze komen echt de klanten tegemoet als er wat mis gaat zonder discussie en zo hoort het. Ik ben echt wel tevreden met deze dealer ik heb bij hem echt wel het vertrouwen in. Er is duidelijk geen list en bedrog spel meer zoals vroeger, daar zijn zij ook te groot voor als dealer van Amsterdam om zich daar nog te druk voor te maken.

Racebluetje

Senior Member
Wel de luxe nummerplaat gekozen ? (Opgelegde letters en cijfers ipv gedrukte)

Dat zijn die kleine dingen waar ik opeens aan dacht en dat ik tussentijds heb toegevoegd aan mijn bestelling.
Leuke dingetjes voor de verkoper:D

Luxe nummer platen is echt wel mooi :thumbsup: heb ik ook gelijk gezegd tegen de verkoper net wat je zegd het zijn de kleine dingen die het hem doen

Der Einser

Forumguru
Vandaag nog even contact gehad met de verkoper die bij planning zat en wist mij te vertellen dat onze Faab gepland staat voor wk29 "bouwen" en dat levering dus zo'n 2 a 3 weken daarna zal zijn.
Dus wellicht begin augustus! Top!
Dat is al beter dan eind augustus zoals eerst werd aangegeven.

Altos

Banned
In princiepe vorige week maar deze week nog wat aangepast. Ik rijd nu een private lease citigo dus er is geen haast qua inruil ofzo, zou hem alleen wel heel graag al hebben :)
Tot nu toe al jaren een prettig contact met De Waal.

Mogas

Forumguru
Als ik nog wat moet regelen .... Hebben in Augustus een rondreisje Berlijn ,Praag ,Boedapest en Wenen geboekt
Dus als ik nog iets door moet geven daar ,Ik kom er langs :deuk:

Blackokkie2

Forumguru
Waarschijnlijk willen de mensen die besteld hebben dat je doorgeeft dat ze wat harder door moeten werken, maar wel secuur moeten blijven.

Bovenaan Onderaan