Levertijd Skoda Fabia (3/2015) Combi

Ik zie links en rechts verhalen met in mijn ogen toch best een lange Levertijd. (3 À 4 maanden) Bij bestellen van mijn Fabia edition eind mei, is er een Levertijd van zes weken gecommuniceerd. Ben ik dan de gelukkige uitzondering op de regel?

EdK

Forumguru
Of de dealer bedoelde dat hij max 6 weken te laat kan komen, dat dus bovenop die normale 3 maanden....

Der Einser

Forumguru
Ik heb hem (EDITION) ook rond diezelfde tijd besteld. Onlangs productie week en verwachte levering te horen gekregen.
Maar dat is wel langer dan 6 weken totaal gezien. Dus ik vind jouw dealer iets te optimistisch.

Ron467

Actief lid
4 maart mijn (last) 1e edition besteld, morgen maar eens bellen of hij/zij al gearriveerd is. :pardon:
maar volgens mij heb ik toch ook al van die fiets (tour) editions gezien, die dus de laatste first editions ingehaald hebben. :wacht:

succes dus als je moeite hebt met wachten!

Altos

Banned
De Editions die uit de showroom verkocht zijn zou je al kunnen hebben zien rijden idd, dan is je levertijd een week ofzo, ik denk niet dat er apart bestelde editions geleverd zijn. Met edition wordt idd niet bedoeld first edition maar de zogenaamde edition ter ere van 120 jarig bestaan van Skoda.

Ron467

Actief lid
inderdaad vanuit showroom, maar.................
afgelopen 2 weken zelfs in Tsjechië aldaar maar weinig nieuwe fabia´s gezien, geen first editions en geen "nieuwe" edition´s. En al helemaal geen race blauwe, maar dat is een ander topic...

Het (b)lijkt weer niet eerlijk verdeeld globaal gezien :sleep:

Ik heb hem (EDITION) ook rond diezelfde tijd besteld. Onlangs productie week en verwachte levering te horen gekregen.
Maar dat is wel langer dan 6 weken totaal gezien. Dus ik vind jouw dealer iets te optimistisch.

Wanneer verwacht jij hem dan? Wacht nu 'al' vier weken, en vindt het vier weken te lang :nailbiting:

Shabba

Forumguru
13-06-2015 besteld. volgens de ontvangen bevestigingsbrief is afleverdatum 26-09-2015.
Dat maakt in totaal: 3 maanden; 1 week; 6 dagen....Ze zeggen om de 3 a 4 weken mij op de hoogte te houden..
Gaat om een Fabia Combi 1.2 81Kw. Edition versie.

Racebluetje

Senior Member
Ik snap sommige dealers niet je zou toch zeggen dat ze ervaring moeten hebben met onder meer de levering in dit geval van een Fabia( tis niet de eerste keer dat ze een Fabia bestellen voor een klant wat voor uitvoering het ook is)
Als de levertijd 6 weken dan moeten ze zich daar ook aan houden of ze moeten gewoon zeggen dat de levertijd 6 maanden duurt.
Iedereen verheugd zich op een nieuwe auto en het is zo frusterend als de levertijd elke keer op schuift.
Onze Fabia is wel op tijd geleverd en al onze andere auto's ook bij dezelfde dealer.

Moest ik ff kwijt

Bovenaan Onderaan