Levertijd Skoda Fabia (3/2015) Combi

Vlokkie

Senior Member
@Albert1961 Ik heb 30 maart ook een Style DSG met glazen dak besteld, is wk 25 geproduceerd en deze wordt 10 juli geleverd.
Ligt het dan aan de dealer of de kleur of.... ???

Racebluetje

Senior Member
Volgens mij ligt het ook aan de dealers bijna 5 maand wachten op een auto in niet te geloven zo iets heb ik nog niet mee gemaakt bij mijn dealer terwijl we al diverse nieuwe auto's daar besteld hebben .
Dat zijn veel nachtjes slapen @Albert1961 pfff :cool:

Ron467

Actief lid
We dachten een courant modelletje, maar dat schijnt dus anders :bloos:.
Type Style met DSG-bak en glazen dakje.
zelfde hier, 4 maart besteld zaterdag 11 Juli ophalen bij de dealer.
Ik hoopte al op wat uitloop want beter na mijn vakantie als net ervoor, en dat is gelukt :pardon:

minpuntje is wel dat mijn vakantie er al op zit.....

Albert1961

Nieuw lid
Wij hopen toch wel voor onze vacantie de wagen te hebben, zo'n glazen dak lijkt mij dus prachtig als je door de bergen rijdt.

Ron467

Actief lid
En zo heeft ieder zijn wensen!
Bergen zie ik sowieso graag, op wat voor manier dan ook hihi

Vlokkie

Senior Member
En beige/zwart interieur, waar ik zelf érg blij mee ben.

Je bent de eerste op dit forum met dit beige/zwarte interieur denk ik. Ziet er idd erg fraai uit!:thumbsup:
Volgende week wordt onze auto afgeleverd, wij hebben ook gekozen voor dit beige/zwarte interieur, ben erg benieuwd hoe het er in het echt uitziet!

Geniet van de nieuwe auto en veel veilige km!

Ron467

Actief lid
br... een (b)werkman in zo een besmettelijk interieur :nailbiting:

Nee even serieus, dat ziet er erg mooi uit.
is dat leer/half leer of gewoon stof?

ufuk01

Nieuw lid
Nou, hij is er! Besteld op 17 maart, gisteren afgeleverd. 15 weken moeten afzien :)

1.4TDI Style 90pk, met telefoonpakket en 16" Rock. En beige/zwart interieur, waar ik zelf érg blij mee ben. Vind de combinatie van interieur en lak goed staan.

Bekijk bijlage 39636 Bekijk bijlage 39638 Bekijk bijlage 39639 Bekijk bijlage 39640 Bekijk bijlage 39641

Gefeliciteerd met je nieuwe auto...

heb je een optie elektrische ramen achter gekozen of die hoort model style gewoon bij ?

Je bent de eerste op dit forum met dit beige/zwarte interieur denk ik. Ziet er idd erg fraai uit!:thumbsup:
Volgende week wordt onze auto afgeleverd, wij hebben ook gekozen voor dit beige/zwarte interieur, ben erg benieuwd hoe het er in het echt uitziet!

Geniet van de nieuwe auto en veel veilige km!

Thnx! Bevalt na een dag nog prima :)

br... een (b)werkman in zo een besmettelijk interieur :nailbiting:

Nee even serieus, dat ziet er erg mooi uit.
is dat leer/half leer of gewoon stof?

Is gewoon stof. Was een keuze op de Style, ook geen extra kosten. Alleen niet erg populair, dit was de eerste die de dealer had afgeleverd :)

Gefeliciteerd met je nieuwe auto...

heb je een optie elektrische ramen achter gekozen of die hoort model style gewoon bij ?

Hoort bij de Style.

Ridley

Forumguru
DSG en panodak hè, dat was voor mij teveel van het goede voor een Fabia 25K, teruggerekend in guldens kocht je daar destijds een flinke Passat van

• Leuk
Waarderingen: CDK

ufuk01

Nieuw lid
Eindelijk mijn lease auto binnen.

Besteld op 17 februari, vandaag afgeleverd.

Style 1.2 tsi 110pk.

-Licht en zicht pakket, telefoonpakket, 16" Rock, parker sensoren voor en achter, ontgrendeling en vergerendelin auto zonder sleutel, brilliant silver.

Bijlagen

• foto1.jpg
    foto1.jpg
    277,3 KB · Weergaven: 81
  • foto2.jpg
    foto2.jpg
    273 KB · Weergaven: 80
  • foto3.jpg
    foto3.jpg
    340,5 KB · Weergaven: 74
Bovenaan Onderaan