Levertijd Skoda Fabia (3/2015) Combi

Der Einser

Forumguru
Wanneer verwacht jij hem dan? Wacht nu 'al' vier weken, en vindt het vier weken te lang :nailbiting:

Wij hebben 15-5-2015 besteld.
Ik heb afgelopen vrijdag gehoord dat productie in week 29 gaat plaatsvinden en levering zo'n 2 a 3 weken later.
En zal dus half juli zijn.
Laten we zeggen dat het iets langer is dan 6 weken. (Dubbele:D)

Ps: wachten duurt altijd mega lang. Maar nogmaals zoals mijn oma altijd zei: "het verlangen is leuker dan het hebben"

nisuthai

Forumguru
Ik had de mijne op 8 mei besteld en precies 7 weken later is hij afgeleverd op 25 juni. Ik denk dat de productielijnen bepaalde type actiemodellen eerst klaar maken voor dat ze alles door elkaar gaan aanmaken, zoals met het type van motorblok en verdere uitvoering.

Mogas

Forumguru
Ik denk dat de productielijnen bepaalde type actiemodellen eerst klaar maken voor dat ze alles door elkaar gaan aanmaken, zoals met het type van motorblok en verdere uitvoering.

Dat kreeg ik te horen iedere keer als het weer iets langer werd.
De actiemodellen worden allemaal als eerste gemaakt en daarna de speciale bestellingen

nisuthai

Forumguru
M.a.w. je kan beter voor een actiemodel gaan dan heb je hem sneller, daarom dat ik de mijne ook met 7 weken had. Ben blij dat ik niet een Faab besteld had met allemaal losse opties erbij dan duurt het nog veel langer.

Mogas

Forumguru
M.a.w. je kan beter voor een actiemodel gaan dan heb je hem sneller, daarom dat ik de mijne ook met 7 weken had. Ben blij dat ik niet een Faab besteld had met allemaal losse opties erbij dan duurt het nog veel langer.

Klopt wij wilden de 110 PK motor met 6 bak ,dus werd er eentje met alle pakketten erop en de 17"clubbers
Daarom werd het iets langer wachten ,Aankomende week ermee de Ardennen in ,Op de terugweg langs Spa
Beetje ouwe motoren bekijken bij de bikerclassics

nisuthai

Forumguru
Dat is was bij mij ook de reden geweest om de first edition style met het techpakket te nemen, alleen dan met een 5 bak en 90 pk motor maar die laat ik een VAGupdate te laten geven na 1500km als hij ingereden is dan heeft hij 105pk, dan is hij bijna vergelijkbaar.

nisuthai

Forumguru
@Altos dan wordt de bestaande chip overgeschreven met de waardes van 105pk chip (wordt ook wel de fabrieksupdate genoemd) dat doen ze voor € 150,00 in Nuenen bij VAGTechniek. Dus niet de volledige Tuning.

Laatst bewerkt:

nisuthai

Forumguru
Dat klopt de prijs is ook te doen, het motorblok is hetzelfde als van de 110pk dus puur softwarematige update dan heb je altijd wat extra's onder de kap is goedkoper dan een met dezelfde configuratie kopen, was bij mij in de serie alleen als automaat als optie mogelijk en niet met de handbak. Je weet in ieder geval dat je hem niet kapot draait het blok kan het hebben zonder problemen.

MarkyMark

Actief lid
Mijn Edition heeft vertraging opgelopen :( besteld 15 juni, verwachte afleverdatum was 15-8(volgens LM). Vandaag even bij de dealer langs geweest om door te geven dat ik graag de typeaanduiding verwijderd wil hebben.

Nog even geïnformeerd naar de leverdatum, krijg ik te horen, voorlopige productie week 34, afleveren midden september..... Zwaar balen!

Wel leuk: ik kan via track&trace zien wat de status is bij skoda, via onderummer inloggen bij de dealer en dan kan ik zien wanneer de defintiefe productie is, wanneer hij klaar is etc etc. Mooi systeem!

Laatst bewerkt:

Elman83

Nieuw lid
Jeuj!!! Vrijdag wordt de auto afgeleverd... Kon niet wachten dus vanmiddag al even wezen kijken. Mooie donkergrijze combi met 17 inch savio's en licht metalen dakrails... Plaatje! :geek:

Racebluetje

Senior Member
@Elman83 nog een paar nachtjes slapen dus :thumbsup: ,heb je de Faab ook bij de Dago in Doetinchem gekocht?
je hebt de zelfde velgen als mij (mooi) laat je de auto ook nog verlagen ?

Elman83

Nieuw lid
Ja @Racebluetje , bij dago. Door het amundsen systeem wel iets langere levertijd maar voor de rest helemaal prima tevreden met de gang van zaken. Zit te denken aan verlagen en chippen... Zit nu op 90pk. Maar dat zal nog even duren aangezien we ook binnenkort gezinsuitbreiding verwachten... :tegek:

Kom binnenkort wel even langs bij Bens Burger!

Der Einser

Forumguru
@Albert1961 : Dat is dan wel een hele speciale versie!
Jouw geduld is wel heeeel erg op de proef gesteld zeg.
Hoe kan het zo lang? (Bijna 5 maanden)

Laatst bewerkt:
Bovenaan Onderaan