Levertijd Skoda Fabia (3/2015) Combi

nisuthai

Forumguru
Mooie kleur ik heb hem ook in dezelfde kleur maar dan als first edition style uitvoering. Heel veel veilige en fijne km met je auto.

Ron467

Actief lid
Ha ufuck, mooi ook die "spie" striping :dankje:subtiel!
bang voor jaloerse collega´s ? dat je PARKER sensoren hebt?

Heb je KESSY erbij genomen? van alle 100.000 zaken waar je niet over uitgepraat raakte, had ik die nog niet gehoord.:thumbsdown:
zie je morgen of donderdag!

Net nog even door het hek gekeken en ik denk dat ik de mijne gespot heb, de enige (van de 5!! raceblauwe combi´s) met doorkijkdakje. Bij auto Hoogenboom opeens veel blauw, ook nog 2 HB´s....

Vlokkie

Senior Member
Wat een anekdote, dat heb ik weer:

Wordt ik net gebeld door mijn dealer dat de aflevering a.s. vrijdag niet door kan gaan, de reden;
De auto is in Nederland, zou gisteren op transport gaan naar de dealer, maar de auto kan niet verplaatst worden want die staat op slot met de sleutels erin:sterretjes::banghead:
Om schade (en dus herstel) te voorkomen is er een nieuwe sleutel besteld en is de aflevering een week uitgesteld!:bloos::cry:

Ron467

Actief lid
@ vlokkie, balen voor je, maar zoals corné schrijft; wel drie sleutels in ontvangst nemen!
of anders een gratis trekhaak of zo....

• Leuk
Waarderingen: CDK

Vlokkie

Senior Member
Om het broodje aap verhaal te voorkomen heb ik de extra bestelde sleutel 'opgeëist'.

De dealer / PON kwam met het volgende verhaal:

FW: Auto die kwijt was en sleutels erin had zitten.
Dit is een plastic sleutel, deze wordt na gebruik vernietigd door PON Logistics.

Wie weet of dit idd zo werkt, of moet ik nog meer gaan twijfelen aan het verhaal?

Vlokkie

Senior Member
Dat dat nog kan, auto op slot met de sleutel er in, dat zou hedentendage toch allang opgelost moeten zijn.

Daar was ik ook al verbaasd over, de dealer ook trouwens, maar volgens hem zou het ook kunnen komen omdat in nog in de fabrieksmodus staat...

Vlokkie

Senior Member
Omdat ik mijn huidige auto recent heb verkocht zit ik nu zonder auto.
Ter compensatie mag ik op kosten van de dealer nu wel dit weekend een auto huren:dankje:

Vandaag bericht ontvangen van de dealer omtrent de levering. Onze faab wordt week 31 gebouwd, en zal dan week 32/33 aan ons afgeleverd kunnen worden. Een kleine maand uitloop, door de vakantieperiode bij de fabriek.

Nog even geduld hebben...:)

nisuthai

Forumguru
:yeah: @Albert1961, ze zijn zo wat in Tsjechië al bijna de nieuwe Fabia 4 gaan bouwen, ze zijn de lijnen al aan het het ombouwen zolang heeft het geduurd. :maakmegek:In ieder geval als hij op 17 juli komt heb je toch een nieuwe auto alvast nog even geduld. Wat in een goed vat zit verzuurd niet.

Der Einser

Forumguru
Na vandaag kan ik helemaal niet meer wachten!

De nieuwe velgjes hebben de nieuwe bandjes erom en liggen klaar samen met de KW variant 3 en de K&N filter.
Nu nog die verrekte Fabia!!

Als het goed is zijn ze er deze week (29) aan begonnen met bouwen.
Zet hem op boys in Tsjechië (fabriek) !!!

Ik wil hem zsm hebben,.. Maar bouw hem maar wel secuur,.. Geen maandagmorgenauto AUB

Bovenaan Onderaan