Levertijd Skoda Fabia (3/2015) Combi

Der Einser

Forumguru
je kunt echt wel een deal maken met de LM.
Ik weet van een forumlid die zelfs 20" op zijn nieuwe S3 kan monteren in overleg met de LM.

MarkyMark

Actief lid
De dealer vertelde mij dat de wagen tijdens het rijden nog een aantal mm zal zakken. tijdens transport zitten er klossen tussen de veren welke in de garage worden verwijderd....

Ik gaf aan dat de wagen in de showroom zo extreem hoog staat..... Volgens hem was bovenstaand de reden...

CDK

Forumguru
@Vlokkie, wanneer verwacht je de auto te krijgen? Ik zou het via de groupbuy doen voor de helft en dan zelf betalen, dat scheelt aanzienlijk. Persoonlijk zou ik de leasemaatschappij niet informeren, maar die keuze is aan jou natuurlijk.

Racebluetje

Senior Member
De dealer vertelde mij dat de wagen tijdens het rijden nog een aantal mm zal zakken. tijdens transport zitten er klossen tussen de veren welke in de garage worden verwijderd....

Ik gaf aan dat de wagen in de showroom zo extreem hoog staat..... Volgens hem was bovenstaand de reden...

De auto zal zonder klossen wel een paar mm zakken maar dan nog lijkt het een terrein wagen.
En ik zou net als wat @Corné de Kluijver tegen @Vlokkie zegd niet de lease maatschappij hier over informeren

Antera

Donateur
Ik snap ook niet waarom die wagens zo hoog op de wielen moeten staan, je kan er bijna onderdoor fietsen :maakmegek:.

Ik weet het antwoord wel. Dit is namelijk om mij aan het werk te houden :D

Verlagen zonder medeweten van de LM dat word voor 90% zo gedaan en daar zijn tot op heden in al die jaren nog nooit problemen uit gekomen . Geen slapende honden wakker maken en dus niet aan de grote klok hangen dan maalt er helemaal niemand om

Mogas

Forumguru
Stonden gisteren nog een Gun Metal grey ,Een witte en een Pacific blue klaar voor aflevering

Mooie wielen trouwens onder die metal grey ,Vond mevrouw Mogas zelfs mooi :dankje:

Altos

Banned
Deze wielen worden standaard op een Edition geleverd, ik vond ze wel mooi maar heb toch voor 17"gekozen in dezelfde soort styling.

MarkyMark

Actief lid
Ja idd. De Edition velgen, maar geen edition wagen, wist niet dat ze dan ook leverbaar zijn. Staat niet in de brochure van de Fabia....

Altos

Banned
Misschien een creatieve dealer? het zijn maar wielen natuurlijk, zo gewisseld voor een klant die deze niet wilde maar iets aftermarket?

Alpha

Donateur
Haha, okay okay. Je moet heel creatief denken. En dan zie je er een beetje de Savio's in ;)

Edit: ja okay ik zwam hahahah....

ImageUploadedByTapatalk1435248607.540789.jpg

Laatst bewerkt:

Der Einser

Forumguru
Stonden gisteren nog een Gun Metal grey ,Een witte en een Pacific blue klaar voor aflevering

Mooie wielen trouwens onder die metal grey ,Vond mevrouw Mogas zelfs mooi :dankje:

Hey,..... Waar is dat @Mogas ?
Ik zit er op een te wachten! :D

Heb je interesse in die wielen dan?
Ik krijg ze ook, maar ga direct 18" monteren.
Dus eventueel te koop.

Der Einser

Forumguru
Nee,.. Nog niet echt 100%
Maar ik weet wel dat hij gek van mij word:D
Iedere week even contact gehad, maar de verkoper is nu met vakantie dus ik geef hem even de tijd bij te rusten en dan ga ik hem weer stalken:jaja:

Heb al heel wat vragen en extra spulletjes erbij laten plaatsen.
Van de type aanduiding weghalen t/m Monte Carlo spoilerkit informatie.

Maar tot nu toe was de verwachting eind augustus.
Hoewel een andere verkoper dacht dat het misschien begin augustus zou kunnen worden.
Ik hoop dit laatste natuurlijk,... Kan niet wachten om die 18", KW variant 3 en de K&N erop te knallen.
Meteen door naar TVS (meeting)

Maar wees gerust, als hij is er zal ik meteen wat mooie pics erop zetten.

Racebluetje

Senior Member
Die verkoper van jou zal wel in een kuuroord zitten om dat hij overspannen is :D
ik zou nu die andere verkoper gaan stalken en eisen dat de faab begin augustus komt.

De verkoper van ons is nog steeds niet helemaal de oude.

Maar ben zeer benieuwd naar de pic"s

Bovenaan Onderaan