levertijd....

Torica

Lid
Besteld week 5 :winkie:
Geproduceerd week 9 :worshippy:
Vandaag gearriveerd bij de dealer :baby012:
Aflevering donderdag 12 maart :aangenaam:

Foto's bij mijn profiel

Torica

Lid
Ja het is snel gegaan maar . . .

Eind december heb ik de auto besteld bij de leasemaatschappij. Per 1 januari zijn echter de specificaties van de BL aangepast waardoor de prijs gestegen is. Na enkele weken gesteggel tussen Pon en de leasemaatschappij is de auto pas week 5 besteld.

Mijn geluk:

Er was een S2 afbesteld die al wel bij de fabriek aangemeld was met nagenoeg dezelfde specificaties als mijn bestelling. Deze afgezegde bestelling is aangepast aan mijn bestelling, vandaar dat de aflecering toch nog snel kon plaatsvinden.

ArieNuis

Nieuw lid
Vandaag te horen gekregen dat mijn witte SII Greenline over drie weken klaar staat.
Als service wordt deze netjes op de zaak afgeleverd door de dealer.

Wachten duurt lang!

A.s. Vrijdag kan ik mijn voiture ophalen of anders wachten tot volgende week, dan kunnen ze deze komen brengen. Uiteraard kies ik voor de eerste optie!:489:

Superb is al 2 weken in NL en wordt nu eindelijk eind deze week afgeleverd bij de dealer. Dan nog een week Cabarra, montage trekhaak, navigatie etc. en dan kan het grote genieten gaan beginnen.:yeah:

Mr_McPhisto

Actief lid
Mijne is bij de dealer!!! Helemaal mooi. Elegance en geen hout inleg, wel alarm in de businessline met die gappertjes van de navi's.
Vrijdag of begin volgende week is ie er!
De tuning komt er overheen, de opplakletters nog op het kentekenplaatje en rijden maar.

Torica

Lid
Mijne is bij de dealer!!! Helemaal mooi. Elegance en geen hout inleg, wel alarm in de businessline met die gappertjes van de navi's.
De tuning komt er overheen, de opplakletters nog op het kentekenplaatje en rijden maar.
Smaken verschillen, als extra optie op mijn ambition heb ik juist wel voor 'hout' gekozen

breef

Lid

Gefeliciteerd :473:

Goede keuze mbt de alu inleg, het hout in de superb is verschrikkelijk lelijk glimmend stukje plastic met een hout patroontje... Persoonlijk vind ik hout thuishoren in een mercedes met een oude directeur en sigaar ;)

Alhoewel Audi wel wat grappige hout-patronen heeft in het Exclusive programma, voordeel van Audi is dan dat het hout er mooi uitziet.. maar dat heeft dan ook zn eigen prijskaartje

Torica

Lid
Gefeliciteerd :473:

Goede keuze mbt de alu inleg, het hout in de superb is verschrikkelijk lelijk glimmend stukje plastic met een hout patroontje... Persoonlijk vind ik hout thuishoren in een mercedes met een oude directeur en sigaar ;)

Alhoewel Audi wel wat grappige hout-patronen heeft in het Exclusive programma, voordeel van Audi is dan dat het hout er mooi uitziet.. maar dat heeft dan ook zn eigen prijskaartje
Geen mercedes, geen directeur, geen sigaar, niet oud, maar toch 'hout' :ahum:

cloink

Actief lid
Ik heb ook hout besteld, maar enkel uit protest dat het zowat 50€ extra kost om te downgraden (!) naar Mirage-inleg als je een Elegance neemt (waar die inderdaad niet zo fraaie hout-look standaard is). Hoe absurd is dat zeg... :biggthumpdown:

Mr_McPhisto

Actief lid
Wat zullen we nou krijgen???...

Ik heb ook hout besteld, maar enkel uit protest dat het zowat 50€ extra kost om te downgraden (!) naar Mirage-inleg als je een Elegance neemt (waar die inderdaad niet zo fraaie hout-look standaard is). Hoe absurd is dat zeg... :biggthumpdown:

Kost dat geld dan????

Haha, ja, ik wist het, maar ik had jullie. Ik heb inderdaad dat ook gezegd tegen dealer en... die was voor hun rekening! Het is wel raar dat skoda dat zo doet.
En het hout-look wel of niet verhaal. Ik vind het niks. Ik vind ook echt hout niks. Ik vind hout mooi op vloeren, maar niet op auto's. Ik vind het jammer dat ze niet als in Passat highline echt aluminium hebben, maar dat is niet anders. Ik vind deze carbon-inleg mooier. Maar heel eerlijk...... ik vind die zwarte uit de comfort (is dat de eerste lijn??) ook heel erg mooi end ie had ik gekozen als het kon....., maar dat kon niet!

Dus wat breef zegt: ieder zijn smaak!:worshippy:

breef

Lid

Je ziet het verkeerd, het is Upgraden!!! ;) en zoals altijd, mooie opties kosten extra geld ;) Wat is nu 50 euro op een auto van 30.000+.. slecht argument ik weet het, er is ook nog zoiets als principe.. maar het is inderdaad belachelijk, je zou gewoon uit 3 soorten inleg moeten kunnen kiezen zonder meerprijs...

En ja, VW heeft echt alu dat is nog een stuk mooier..!

Donderdag 19 maart kan ik hem eindelijk ophalen bij de dealer.:grin:

Dus nu is het echte aftellen begonnen,...

Bovenaan Onderaan