Besteld week 5 :winkie:
Geproduceerd week 9 :worshippy:
Vandaag gearriveerd bij de dealer :baby012:
Aflevering donderdag 12 maart :aangenaam:
Foto's bij mijn profiel
Vandaag te horen gekregen dat mijn witte SII Greenline over drie weken klaar staat.
Als service wordt deze netjes op de zaak afgeleverd door de dealer.
Wachten duurt lang!
Smaken verschillen, als extra optie op mijn ambition heb ik juist wel voor 'hout' gekozenMijne is bij de dealer!!! Helemaal mooi. Elegance en geen hout inleg, wel alarm in de businessline met die gappertjes van de navi's.
Vrijdag of begin volgende week is ie er!
De tuning komt er overheen, de opplakletters nog op het kentekenplaatje en rijden maar.
Mijne is bij de dealer!!! Helemaal mooi. Elegance en geen hout inleg, wel alarm in de businessline met die gappertjes van de navi's.
Vrijdag of begin volgende week is ie er!
De tuning komt er overheen, de opplakletters nog op het kentekenplaatje en rijden maar.
Geen mercedes, geen directeur, geen sigaar, niet oud, maar toch 'hout' :ahum:Gefeliciteerd :473:
Goede keuze mbt de alu inleg, het hout in de superb is verschrikkelijk lelijk glimmend stukje plastic met een hout patroontje... Persoonlijk vind ik hout thuishoren in een mercedes met een oude directeur en sigaar
Alhoewel Audi wel wat grappige hout-patronen heeft in het Exclusive programma, voordeel van Audi is dan dat het hout er mooi uitziet.. maar dat heeft dan ook zn eigen prijskaartje
Geen mercedes, geen directeur, geen sigaar, niet oud, maar toch 'hout' :ahum:
No problem!Het was geen belediging... Ieder zn smaak natuurlijk... :grin:
Ik heb ook hout besteld, maar enkel uit protest dat het zowat 50€ extra kost om te downgraden (!) naar Mirage-inleg als je een Elegance neemt (waar die inderdaad niet zo fraaie hout-look standaard is). Hoe absurd is dat zeg... :biggthumpdown:
Ik heb ook hout besteld, maar enkel uit protest dat het zowat 50€ extra kost om te downgraden (!) naar Mirage-inleg als je een Elegance neemt (waar die inderdaad niet zo fraaie hout-look standaard is). Hoe absurd is dat zeg... :biggthumpdown:
Auw, die deed pijn...