levertijd....

kamps147

Nieuw lid
Dit zijn Themisto's 18 inch. Valt me erg mee qua ruimte in de wielkasten. Er zit namelijk geen sportonderstel op.
Thermisto velgen zijn echt de allermooiste. Heb ze zelf ook besteld en heb lang getwijfeld over sportonderstel. Ik heb bij de dealer met en zonder sportonderstel gereden en biede auto's hadden 18 inch Thermisto velgen. En dan is de auto met sportonderstel toch wat meer aan het stuiteren op hobbelige wegen ( die we na de strenge vorst nogal wat hebben in ons land!!!! ).

Mijn auto is de eerste week december besteld en ik krijg hem eindelijk a.s. vrijdag. Kan ik eindelijk veel KM gaan maken in die super bak.

HWH

Lid
Nog even een paar pics maar dan zonder hek ervoor. Ik ben nog steeds erg enthousiast. Woensdag ga ik em halen. Schaam me wel een beetje om in zo'n megabak aan te komen in tijden van crisis.....:eek:

Bijlagen

• 03032009399.jpg
    03032009399.jpg
    83,7 KB · Weergaven: 59
  • 03032009400.jpg
    03032009400.jpg
    92,5 KB · Weergaven: 52
  • 03032009401.jpg
    03032009401.jpg
    93,2 KB · Weergaven: 59

Pendragon

Donateur
Nog even een paar pics maar dan zonder hek ervoor. Ik ben nog steeds erg enthousiast. Woensdag ga ik em halen. Schaam me wel een beetje om in zo'n megabak aan te komen in tijden van crisis.....:eek:

Mooie bak hoor! Ik zei het ook al tegen m'n collega. Bij ons worden mensen ontslaan (Amerikaans bedrijf) en ik heb deze auto besteld. Lijkt een beetje scheef, maar dit was al geregeld voordat de ontslagen daar begonnen. Zet hem wel achter in de parkeergarage :)

JoKing

Lid

Ik vind h'm echt super mooi in die kleur, idd een megabak.

Enige restrictie die ik heb van mij werkgever is dat ie zilvergrijs moet zijn. Ik heb hem dus in brilliant silver metallic lak besteld. Heeft iemand daar meer foto's van?

Yes, yes, yes !

Vandaag een telefoontje van de dealer: mij S2 Ambition BL mocca-bruin staat in NL:489: Week 1 besteld, ik had me al ingesteld op week 20 (prognose volgens Pon).

Druk,druk druk (hoe zo malaise in de autobrache :smiley29:) dus pas einde volgende week moet het zover zijn.

Heb een alarm laten inbouwen, dan hoor ik tenminste dat de Columbus weg is ...:D

Vandaag een telefoontje van de dealer: mij S2 Ambition BL mocca-bruin staat in NL:489: Week 1 besteld, ik had me al ingesteld op week 20 (prognose volgens Pon).

Ben benieuwt wanneer jouw auto bij de dealer staat! Ik kreeg vorige week donderdag ook te horen dat mijn auto bij de importeur staat maar tot op heden is ie nog niet gearriveerd. Ik neem aan dat dit niet al te lang gaat duren, morgen alweer woensdag en hij moet ook nog naar Cabarra voor leer. Dus het zal nog wel een week of 2 duren voor ik kan gaan genieten.

Peterontheroad

Nieuw lid
2e week november besteld, week 6 geproduceerd, week 8 bij de dealer. Helaas had de dealer geen mensen om hem op te poetsen ;-( ..eind deze week hopen ze kenteken e.d. voor elkaar te hebben. Je zult begrijpen dat ik er erg naar uitkijk. Van BMW 116 naar SII, 2.0TDI DSG, BL-Ambition

breef

Lid
Thanks, is volgens mij ook precies de uitvoering die ik heb besteld, Ambition Businessline...

Twijfel nu nog wel over het sportonderstel, hij staat standaard wel erg hoog op z'n poten.

Zeker doen als het nog kan, ziet er stuk mooier uit voor weinig geld

Bothje

Heel gewoon lid
Je hoort het snel ;) en dat hoeft dan niet persé van mij te zijn.
Ik kom er inderdaad wel eens, bijvoorbeeld volgende week woensdag weer, zo rond de klok van 10.

Zie ik je wagen op woensdag (morgen) nog of haal je hem erg vroeg?

HWH

Lid
Zie ik je wagen op woensdag (morgen) nog of haal je hem erg vroeg?

Hij is volgende week woensdag klaar. Dat ben ik vergeten te schrijven in de post. Komt mij niet slecht uit. Ga weekendje weg en moest nog van alles aan de Audi doen. Winterbanden omwisselen, carkit eruit, rommel opruimen etc. Dusss hij staat er morgen gewoon nog. Echt erg mooie bak al zeg ik het zelf. Werkplaats en showroom bij Vepreda zijn trouwens ook erg strak geworden.

mvdberg

Nieuw lid
Half november besteld, a.s. dinsdag ophalen: S2 BL elegance 2.0D 140pk cappuccino + creme interieur. Fraaie auto, al zeg ik het zelf...

Mr_McPhisto

Actief lid
Hoe weet je nu of ie al in NL staat???

Ik heb te horen gekregen dat mijn auto week 8 is gemaakt. Bij de dealer zeggen ze erg moeilijk te kunnen achterhalen of ie er al is in NL.

Als ie week 8 is gemaakt, wat is dan normaal??
Een s2 elegance 170 pk diesel

Hoe kom ik er dus achter of ie in Nederland staat? Kan je PON bellen????

breef

Lid
Ik heb te horen gekregen dat mijn auto week 8 is gemaakt. Bij de dealer zeggen ze erg moeilijk te kunnen achterhalen of ie er al is in NL.

Als ie week 8 is gemaakt, wat is dan normaal??
Een s2 elegance 170 pk diesel

Hoe kom ik er dus achter of ie in Nederland staat? Kan je PON bellen????

De dealer kan precies zien of deze bij PON staat of niet...

De mijne is ook wk 8 gemaakt, dus zal die van jou wel in NL zijn als-ie niet van de vrachtwagen is gevallen ;)

De mijne was volgens de dealer in week 9 al bij de importeur maar tot op heden nog steeds niet afgeleverd. Vindt dat er toch aardig wat tijd zit tussen de ontvangst bij de importuer en het afleveren bij de dealer.

Iemand enig idee wat de leadtime normaliter is???

Bovenaan Onderaan