levertijd....

Pendragon

Donateur
Het vervelende is vaak dat als jij hem besteld, de auto niet meteen betseld wordt.

Bij mij als leasebak is het helemaal een drama.
Ik heb opdracht gegeven de auto te bestellen de eerste week van januari.
Daarna moet mijn baas akkoord geven en dan wordt de bestelling bij de leasemaatschappij geplaatst. Die gaat weer een formulier opstellen en naar mijn baas sturen, die vervolgens getekend weer terug moet.
Als dat formulier ontvangen is bij de leasemaatschappij wordt de bestelling bij de dealer geplaatst. Die moet de order doorzetten, maar die had weer geen kleur ontvangen van de leasemaatschappij. Daar weer achterheen gebeld en bijna een maand later is de superb pas besteld in Tsjechie.
Hij wordt nu geproduceerd in week 14 en verwacht te leveren in week 16.
Een erg lang en vervelend proces dus waar ik zelf nog extra er achterheen heb gezeten, anders duurt het nog langer.

Dus ik weet niet van welke datum je uitgaat, maar ik hoop voor je de besteldatum naar Tsjechie.

Ik herken dit heel goed. Het bestellen van mijn auto is begonnen in November 2008 en uiteindelijk bij de dealer besteld (zelf maar gaan regelen en met goedkeuring van de wagenparkbeheerder) 3e week januari 2009. Wat kunnen bedrijven en leasemaatschappijen de boel ophouden, echt niet normaal. Snappen die nu niet dat wij de auto zo snel mogelijk willen :)

Bartez

Lid
JEEEEE....net van de dealer gehoord dat mijn SII ook vorige week geproduceerd is. Waarschijnlijk eind volgende week bij de dealer en dan nog 1-1,5 week om kenteken aan te vragen en de trekhaak etc te monteren.....Spannend!

Ilrosso

Nieuw lid
Skoda liefhebbers!

Binnenkort mag ik ook mijn nieuwe Superb in ontvangst nemen. In de 1e week van december officieel besteld. Officieel omdat er twee weken overheen gingen voordat de Leasemaatschappij hem uiteindelijk bestelde.

Superb II, 1.8 TSI Ambition, Black Magic, LUNA 18", Sportonderstel, Sunset, Bolero & multifunctioneel stuurwiel.
Productieweek 18 in 1e instantie, nu week 12.

Voor mijn gevoel nog zover weg, dus afwachten maar.......

Als ik de laatste berichten lees komen er een aantal Superb's bij in de komende 4 weken. Wat zal het mooi worden op de weg!!! En wat zullen veel mensen balen dat ze geen SuperB rijden!!!!:super:

Ik hoor net dat mijn auto bij de importeur is aangekomen. Hopelijk wordt ie deze week nog bij de dealer gebracht. Dan waarschijnlijk nog 2 weken wachten voor leer inbouw etc. Maar goed, er zit eindelijk schot in!:xyxthumbs:

Netjes. Wordt het leer ingebouwd door cabarra ?

ArieNuis

Nieuw lid
Vandaag te horen gekregen dat mijn witte SII Greenline over drie weken klaar staat.
Als service wordt deze netjes op de zaak afgeleverd door de dealer.

Wachten duurt lang!

tebe

Lid
S2 Ambiente 1.9TDI
Besteld week 3 en net te horen gekregen dat hij vrijdag of maandag in de garage staat :D

Alleen......... hij mag van de leasing waarschijnljik pas 20 maart afgeleverd worden :(

Maarja dan kan ik ondertussen nog een MDI voor mijn Ipod laten installeren.

HWH

Lid
Ja ook de mijne zit in de pijplijn.... Eindelijk! Mijn candywhite 1.4 TSI Ambition met Themisto's is als het goed is vorige week geproduceerd. Dus nog een week of twee en dan staat ie voor de deur.:laugh:

Bothje

Heel gewoon lid
Geef je me een seintje als ie er staat? Jij komt er nog al eens toch...
Je hoort het snel ;) en dat hoeft dan niet persé van mij te zijn.
Ik kom er inderdaad wel eens, bijvoorbeeld volgende week woensdag weer, zo rond de klok van 10.

schumi

Nieuw lid
S2 Ambiente 1.9TDI
Besteld week 3 en net te horen gekregen dat hij vrijdag of maandag in de garage staat :D

Alleen......... hij mag van de leasing waarschijnljik pas 20 maart afgeleverd worden :(

Maarja dan kan ik ondertussen nog een MDI voor mijn Ipod laten installeren.

Dan kan ik de mijne ook verwachten. Is besteld op 14 januari (dat is ook week 3) en het is ook een 1.9 TDI ambiente.

Vandaag telefoontje gehad van de dealer. Hij is aangekomen. Het papierwerk vandaag al in orde gemaakt. Maandag kan ik hem afhalen.

Mr_McPhisto

Actief lid
sorry heel wat anders....

Ja dat schijnt vast keus te zijn bij Pon. Cabarra heeft me prima geholpen met uitzoeken.

Weet iemand hoe je in je profiel kunt uitzetten, dat je na ieder bericht een email in je inbox krijgt?????????

Ik heb al van alles aan en uit gezet, maar ik blijf mailtjes krijgen en mijn hele box staat vol....:407:

Graag een aanwijzing en sorry voor deze onderbreking!

Bovenaan Onderaan