levertijd....

breef

Lid
Nice....ik ben op zoek naar een steuntje voor de mobiel incl. voeding....kan ik daar diezelfde brodit voor gebruiken??? Zoja...heb je een bestelnummer ofzo voor me zodat ik dat aan de dealer kan doorgeven? of is dit bekend bij de dealer en heb je hem zelf ook via de dealer besteld?

Is deze specifiek voor de SuperB of is deze voor elk merk geschikt?

en zwart....nice....ikzelf krijg pacific blue....ben benieuwd hoe dat is, die ben ik namelijk nog niet tegen gekomen op het forum....

Op de site brodit.com kun je zien welke houders je hebt, je kunt daar de Superb kiezen, en dan modeljaar 09. Je kunt de houder voor twee plekken krijgen in de superb, zie http://www.skodaforum.nl/board/showthread.php?t=7289&page=2

1 proclip voor onder bij de airco zoals ik heb en een andere kan boven in voor het airco rooster ( lijkt me minder mooi )

De proclip is altijd universeel, hier kun je bij Brodit de houder voor je speciefieke telefoon/navi bijzoeken, deze monteer je op de proclip

Hier nog een keer pacafic blue http://www.autoscout24.de/Details.aspx?id=lyqghenzowhq&asrc=fa

Bartez

Lid
Op de site brodit.com kun je zien welke houders je hebt, je kunt daar de Superb kiezen, en dan modeljaar 09. Je kunt de houder voor twee plekken krijgen in de superb, zie http://www.skodaforum.nl/board/showthread.php?t=7289&page=2

1 proclip voor onder bij de airco zoals ik heb en een andere kan boven in voor het airco rooster ( lijkt me minder mooi )

De proclip is altijd universeel, hier kun je bij Brodit de houder voor je speciefieke telefoon/navi bijzoeken, deze monteer je op de proclip

Hier nog een keer pacafic blue http://www.autoscout24.de/Details.aspx?id=lyqghenzowhq&asrc=fa

Top, ik ga eens neuzen....denk inderdaad dat zo laag mogelijk het mooist is!

Remon-V

Nieuw lid
Ik heb een vraagje voor je ikzelf heb ook deze velg genomen.Nu lijkt het mij op de foto's in jou profiel of de auto nogal hoog staat.Of is dit gezichts bedrog op de foto?

Aan de voorzijde zakt de auto nog iets in. Op de foto zijn de beschermblokken voor het transport nog niet verwijderd. De achterzijde blijft helaas zo. Ik vind 'm met sportonderstel ook absoluut mooier, maar dat paste niet meer in m'n budget....

Pendragon

Donateur
Vandaag vertelde de dealer me dat m'n auto volgende week (wk10) gemaakt wordt en dat hij week 11/12 afgeleverd wordt. Dat is toch heel erg veel sneller dan eerst verwacht. Het zou namelijk eerst week 20 worden. Het gaat om een 1.8 TSI DSG BL Elegance. Deze is in week 3 besteld.

breef

Lid
Vandaag vertelde de dealer me dat m'n auto volgende week (wk10) gemaakt wordt en dat hij week 11/12 afgeleverd wordt. Dat is toch heel erg veel sneller dan eerst verwacht. Het zou namelijk eerst week 20 worden. Het gaat om een 1.8 TSI DSG BL Elegance. Deze is in week 3 besteld.

Dat is goed nieuws voor je!!!

Pjetter

Nieuw lid
Dat is zeker goed nieuws. Ik hoorde vandaag dat de leasemaatschappij nu de bestelling voor de mijne aan het afronden is. Dus als het goed is krijg ik bericht van de dealer wanneer ie nu definitief besteld is. Dat is maar goed ook want na de fotos van Breef te hebben bekeken was ik toch wel weer aan het twijfelen om ook maar een 170PK te bestellen. Maar goed, daar is het nu te laat voor. Nu maar aftellen tot het bericht van de dealer dat ie er is :cheer:

breef

Lid
Dat is zeker goed nieuws. Ik hoorde vandaag dat de leasemaatschappij nu de bestelling voor de mijne aan het afronden is. Dus als het goed is krijg ik bericht van de dealer wanneer ie nu definitief besteld is. Dat is maar goed ook want na de fotos van Breef te hebben bekeken was ik toch wel weer aan het twijfelen om ook maar een 170PK te bestellen. Maar goed, daar is het nu te laat voor. Nu maar aftellen tot het bericht van de dealer dat ie er is :cheer:

Hoezo deden mijn foto's je doen twijfelen? Op de foto's zie je niet of het nu 140 of 170 PK is.. of misschien wel een cheater met 1.9 TDI en zelf geplaatst chromen eindstuk :shocked:

Pjetter

Nieuw lid
Hoezo deden mijn foto's je doen twijfelen? Op de foto's zie je niet of het nu 140 of 170 PK is.. of misschien wel een cheater met 1.9 TDI en zelf geplaatst chromen eindstuk :shocked:

Klopt, dat zie je niet. Maar ik was nog aan het twijfelen tussen een 170 PK met trifid of laurel velgen of een 140 met 18" LUXON. Had al de 140 besteld, maar toen zag ik jouw boli op trifids en ben toen weer gaan rekenen. Was nog maar 2 tientjes duurder dan 140 PK met Luxons (in de lease). Dus had bijna alsnog weer een wijziging doorgevoerd.
Door dat sportonderstel smoelt ie ook op 17" superb en heb je eigenlijk geen 18" meer nodig, vandaar de twijfel.

Maar de order is inmiddels geplaatst dus ik moet het toch maar doen met de 140 PK. Op zich ook geen straf natuurlijk. Er moet nog wat te wensen over blijve nietwaar??! En in tijden van kredietcrisis is ieder euro die je weer overhoudt in de maand meegenomen:2133:

breef

Lid
Klopt, dat zie je niet. Maar ik was nog aan het twijfelen tussen een 170 PK met trifid of laurel velgen of een 140 met 18" LUXON. Had al de 140 besteld, maar toen zag ik jouw boli op trifids en ben toen weer gaan rekenen. Was nog maar 2 tientjes duurder dan 140 PK met Luxons (in de lease). Dus had bijna alsnog weer een wijziging doorgevoerd.
Door dat sportonderstel smoelt ie ook op 17" superb en heb je eigenlijk geen 18" meer nodig, vandaar de twijfel.

Maar de order is inmiddels geplaatst dus ik moet het toch maar doen met de 140 PK. Op zich ook geen straf natuurlijk. Er moet nog wat te wensen over blijve nietwaar??! En in tijden van kredietcrisis is ieder euro die je weer overhoudt in de maand meegenomen:2133:
Duidelijk verhaal! ik ben ook erg aan het puzzelen geweest met 140PK elegance, 170pk ambition business etc. etc. Bij mij was toen de doorslag de stillere commonrail-diesel die de 170PK heeft en heb toen was op looks ingeleverd wat ik hoopte weer goed te maken met een sportonderstel :473:

S

superbII

Heren, ik heb een bevestiging dat mijn SuperB van de band is...!!!
Eind volgende week zal ik hem op kunnen halen :yeah:

23-12-2008 besteld.. Ofwel totale levertijd: 10,5 week

Mr_McPhisto

Actief lid
Dat is zeker mooi, maar bij mij nog nie.

Heren, ik heb een bevestiging dat mijn SuperB van de band is...!!!
Eind volgende week zal ik hem op kunnen halen :yeah:

23-12-2008 besteld.. Ofwel totale levertijd: 10,5 week

Mijne is besteld op 4-12-08. Als het goed is is mijne vorige week gemaakt, maar heb verder nog niets gehoord.

leander

Nieuw lid
Mijne is besteld op 4-12-08. Als het goed is is mijne vorige week gemaakt, maar heb verder nog niets gehoord.

Het vervelende is vaak dat als jij hem besteld, de auto niet meteen betseld wordt.

Bij mij als leasebak is het helemaal een drama.
Ik heb opdracht gegeven de auto te bestellen de eerste week van januari.
Daarna moet mijn baas akkoord geven en dan wordt de bestelling bij de leasemaatschappij geplaatst. Die gaat weer een formulier opstellen en naar mijn baas sturen, die vervolgens getekend weer terug moet.
Als dat formulier ontvangen is bij de leasemaatschappij wordt de bestelling bij de dealer geplaatst. Die moet de order doorzetten, maar die had weer geen kleur ontvangen van de leasemaatschappij. Daar weer achterheen gebeld en bijna een maand later is de superb pas besteld in Tsjechie.
Hij wordt nu geproduceerd in week 14 en verwacht te leveren in week 16.
Een erg lang en vervelend proces dus waar ik zelf nog extra er achterheen heb gezeten, anders duurt het nog langer.

Dus ik weet niet van welke datum je uitgaat, maar ik hoop voor je de besteldatum naar Tsjechie.

Ik hoor net dat mijn auto bij de importeur is aangekomen. Hopelijk wordt ie deze week nog bij de dealer gebracht. Dan waarschijnlijk nog 2 weken wachten voor leer inbouw etc. Maar goed, er zit eindelijk schot in!:xyxthumbs:

Bovenaan Onderaan