levertijd....

Falcon

Donateur
Ik zie graag nog een Superb 1 en 2 op de Skoda meeting komen van 18 april. Hierbij een uitnodiging :)

Zie handtekening voor meer info

Mr_McPhisto

Actief lid
meeting met supber2 er bij

Ik zie graag nog een Superb 1 en 2 op de Skoda meeting komen van 18 april. Hierbij een uitnodiging :)

hallo. Ik zou op zich wel willen komen met me superb2. Een elegance business, maar ik weet nog niet of ie er dan al is. Als alles goed gaat wel!

breef

Lid

Zoals het nu staat heb ik dat weekend een personeelsweekend. Mocht dit veranderen dan ben ik aanwezig met mijn S2

santo

Lid
Vandaag ff met de leasingmaatschappij gebeld en blijkbaar was er een communicatieprobleem:
Nummerplaten waren al lang in bezit maar nog steeds niet opgestuurd naar de dealer omdat eerst de gps nog moest geleverd worden door een externe firma.
Alleen werd die gps dinsdag al afgeleverd bij de dealer, maar is dat intern niet goed gecommuniceerd geweest :ahum:

Hierdoor kan ik pas dinsdag mijn auto gaan ophalen :mad:

Vandaag was het zo ver !
zie http://www.skodaforum.nl/board/showthread.php?t=7821

Pendragon

Donateur
hallo. Ik zou op zich wel willen komen met me superb2. Een elegance business, maar ik weet nog niet of ie er dan al is. Als alles goed gaat wel!

Voor mij hetzelfde. Als ik m'n S2 1.8TSI DSG BL Elegance dan heb kom ik, nu moet ik tijdelijk helaas in een rotte Peugeot rijden.

Ter informatie:
Mijn Superb II 1.9TDI Busines line is besteld in week 5.
Verwachte levering volgens lease bedrijf,...week 18.
Verwachte levering volgens dealer,....week 15.

Ik wacht rustig af.:rolleyes:

Update van 12 febr. :623:
Productie week: 9
Levering week: 11 :aangenaam:

Blijkbaar gaan de diesels echt veel sneller! Heb mijn 1.8 TSI begin decmber besteld en heb exact dezelfde productie en aflever week.

Mr_McPhisto

Actief lid
Nou hoeft dus niet

Blijkbaar gaan de diesels echt veel sneller! Heb mijn 1.8 TSI begin decmber besteld en heb exact dezelfde productie en aflever week.

Hey pino,
Ik heb mijn dieseltje ook begin december besteld en wordt als het goed is deze week gemaakt en levering dus week of 2 a 3 daarna. Dus dat scheelt weer weinig met jouw benzine!

Hey pino,
Ik heb mijn dieseltje ook begin december besteld en wordt als het goed is deze week gemaakt en levering dus week of 2 a 3 daarna. Dus dat scheelt weer weinig met jouw benzine!

Vreemd, logica achter de looptijden tussen bestellen en productie is mijn nog niet duidelijk. Ik dacht dat de motor het belangrijkste item was mbt. levertijden maar de uitvoeringen zullen waarschijnlijk ook nog een duit in het zakje doen.

S

superbII

Vreemd, logica achter de looptijden tussen bestellen en productie is mijn nog niet duidelijk. Ik dacht dat de motor het belangrijkste item was mbt. levertijden maar de uitvoeringen zullen waarschijnlijk ook nog een duit in het zakje doen.

En de kleur :winkie:

Mijn levertijd is weer bijgesteld!!!

Als goed is rolt die van mij deze week van de band :baby012:

(Het zou eerst produktieweek 18 zijn!!!)

S

superbII

Wanneer heb jij besteld? Dit is wel een enorme verkorting van de levertijd, Top!!!:cheer:

Die van mij is op 23 Dec besteld.

Eerst zou het levering week 9 zijn, toen ineens produktieweek 18 en vorige week bericht produktie week 8....

Ik ben benieuwd deze week!!! :super:

Bovenaan Onderaan