levertijd....

Bartez

Lid
@Bartez:

de mistlampen zijn geel (traditioneel dimlicht). de dagrij verlichting is een percentage (ik meen 75-85%) van de normale dimlichtstrekte en dus kleur.

Ik heb Xenon, dus kennelijk brandt het Xenon minder fel. Heb ik zelf niet kunnen vaststellen, want heel fel of iets minder fel zie je niet bij Xenon, het is altijd superlicht! :489:

THANX! Ik heb ook xenon....en dan is het jammer dat de mistlampen geel zijn aangezien xenon wit is....mijn pa heeft een S-MAX en die heeft hetzelfde....is toch jammer.....maarja....da's een luxeprobleem :super:

octofreak

Actief lid
THANX! Ik heb ook xenon....en dan is het jammer dat de mistlampen geel zijn aangezien xenon wit is....mijn pa heeft een S-MAX en die heeft hetzelfde....is toch jammer.....maarja....da's een luxeprobleem :super:

Ach je kunt het ook veranderen.... die H8 (of H9?) lampjes zijn alleen wat duurder. Ik heb inmiddels de stadslichten vervangen. Ziet er prima uit.

Bartez

Lid
Je kan de mistlampen even in actie zien op volgend filmpje:
YouTube - Skoda Superb

Daar zie je dat ze inderdaad nogal aan de gele kant zijn

inderdaad.....had het filmpje overigens nog niet gezien...leuk!

Ach je kunt het ook veranderen.... die H8 (of H9?) lampjes zijn alleen wat duurder. Ik heb inmiddels de stadslichten vervangen. Ziet er prima uit.

Wat kosten die lampjes??....je kunt die mistlampen dus gewoon aanpassen?

Pendragon

Donateur
inderdaad.....had het filmpje overigens nog niet gezien...leuk!

Wat kosten die lampjes??....je kunt die mistlampen dus gewoon aanpassen?

Ja dat wil ik ook wel weten. Een vriend van mij had in z'n stadslampen LED verlichting gedaan die net als de Xenon wit licht geven. Is trouwens geen Skoda.

Er is hier ook: http://www.skodaforum.nl/board/showthread.php?p=104972 al een klein draadje over voor de Octavia. Hier wordt niet echt duidelijk of het de H8 lampen zijn als de mistlampen de corner functie heeft.

Nou, vandaag een mailtje gestuurd naar de leasemaatschappij. Hij is rond 20 jan. besteld en wordt verwacht rond 20 april. Een maandje of drie dus.

Valt me niet tegen na sommige verhalen hier. Helaas midden in mijn vakantie en niet ervoor zoals ik hoopte.

Ik begreep van de dealer dat sommige motoren zoals de 1.4 TSI een langere levertijd hebben. Anderen weet ik niet.

breef

Lid
Tevens heb ik op een ander forum gelezen dat een dakraam een aantal extra weken levertijd met zich mee brengt, maar die heb ik hier nog niemand zien bestellen :-) Te duur voor ons hollanders( oh ja en belgen )

Remon-V

Nieuw lid
Ik heb begrepen dat het komt door een grote vraag / reservering van Volkswagen i.v.m. de introductie van de nieuwe Golf. Afgelopen september wist een Audi-dealer mij dit al te vertellen toen ik informatie vroeg over de A3 Sportsback 1.4 TSI... (die het uiteraard niet is geworden :grin:)

santo

Lid
Zeker, zodra ik de kans heb om foto's te maken doe ik het en plaats ik ze hier op het forum

Vandaag ff met de leasingmaatschappij gebeld en blijkbaar was er een communicatieprobleem:
Nummerplaten waren al lang in bezit maar nog steeds niet opgestuurd naar de dealer omdat eerst de gps nog moest geleverd worden door een externe firma.
Alleen werd die gps dinsdag al afgeleverd bij de dealer, maar is dat intern niet goed gecommuniceerd geweest :ahum:

Hierdoor kan ik pas dinsdag mijn auto gaan ophalen :mad:

breef

Lid
Vandaag mijn superb opgehaald, geweldige bak! Alleen jammer dat het k*t weer is, als morgen het zonnetje schijnt zal ik wat pics posten!

Pendragon

Donateur
Best eigenaardig als je hoort dat de autoindustrie op z`n gat ligt, dat het zo lang moet duren.

Dat was dus ook m'n eerste reaktie toen ze me belden en zeiden: de levertijd is zo'n 5 maanden. Ik wacht maar geduldig tot hij er is. Nu rij ik tijdelijk (had een O2) in een rotte Peugeot 307 waar haast 4 jaar iemand in heeft lopen rossen. Des te heerlijker zal straks de S2 zijn :)

Mr_McPhisto

Actief lid
Hey breef. Gefeliciteerd! Je hebt het wacht overleefd! Maar ja, het is vandaag mooi weer en post die foto's voor ons! OK?

greetz

Bovenaan Onderaan