levertijd....

Torica

Lid
Een van de nadelen van leasen.... wachten tot je het aantal km hebt gereden of dat je leasecontract voorbij is....
Nadelen van leasen kunnen ook voordelen worden!

Omdat de specificaties én de prijs van de ambition BL per 01-01 gewijzigd zijn is de bestelling van mijn superb met 1 maand vertraagd. Ik krijg echter zojuist een mailtje van de dealer waarin hij aangeeft een reeds bestelde maar niet verkochte superb aan te passen naar mijn specificaties. Over ongeveer 5 weken kan ik rijden.

Achtweg

Nieuw lid
Niet netjes.

Ik krijg echter zojuist onderstaand mailtje van de dealer;

Hoe onpersoonlijk deze mail ook is, ik vind het niet gepast om een op persoon gerichte mail publiekelijk te plaatsen. Dit zijn zakelijke handelingen tussen een aantal partijen, dat moet je besloten houden.

Torica

Lid
Hoe onpersoonlijk deze mail ook is, ik vind het niet gepast om een op persoon gerichte mail publiekelijk te plaatsen. Dit zijn zakelijke handelingen tussen een aantal partijen, dat moet je besloten houden.
Zit wat in, ik heb het bericht aangepast.

Ter informatie:
Mijn Superb II 1.9TDI Busines line is besteld in week 5.
Verwachte levering volgens lease bedrijf,...week 18.
Verwachte levering volgens dealer,....week 15.

Ik wacht rustig af.:rolleyes:

breef

Lid
Zaterdag 7 feb kan ik ém ophalen, ik zal gelijk foto's posten! Al zullen deze niet zoveel verschillen van de foto's die hier al geplaatst zijn ;)

TallGuy212

Nieuw lid
Heb mijn superb sinds donderdagavond. Wat een beauty! Wat een heerlijke comfortabele wegligging en wat een heerlijk vermogen. Kijk nu al uit naar mijn eerste autovakantie.

johnboy

Donateur
Ik heb hem

:yeah:, gisteren was het zover. ik heb mijn S2 1.4TSI Ambition opgehaald.
De proefrit destijds was al weer te lang geleden. Wat een auto!! Morgen een ritje van 200 km, dan wat langer in de auto...

John.

Bothje

Heel gewoon lid
Heb mijn superb sinds donderdagavond. Wat een beauty! Wat een heerlijke comfortabele wegligging en wat een heerlijk vermogen. Kijk nu al uit naar mijn eerste autovakantie.

:yeah:, gisteren was het zover. ik heb mijn S2 1.4TSI Ambition opgehaald.
De proefrit destijds was al weer te lang geleden. Wat een auto!! Morgen een ritje van 200 km, dan wat langer in de auto...

John.

Morgen even ergens stoppen om foto's te maken en bij terugkomst hier even plaatsen, dat vinden we top hier :)

Mr_McPhisto

Actief lid
Jongens, jongens, jongens....toe nou

Jongens, hoe vaak moeten we het herhalen. We willen foto's zien! En geen lookalike kleurplaatjes als op de skoda-site zelf natuurlijk!!:super::ahum:

johnboy

Donateur
Vandaag foto's

Als ik op pad ben maak ik een rijtje foto's en zal ze vanmiddag/avond plaatsten.:winkie:

Groet,
John.

EdK

Forumguru
Als ik op pad ben maak ik een rijtje foto's en zal ze vanmiddag/avond plaatsten.:winkie:

Groet,
John.

Het is er mooi weer voor , dus mooie omgeving erbij en we krijgen mooie beelden van je wagen te zien lijkt me zo !!??:yeah:

Mr_McPhisto

Actief lid
Dat zijn de juiste woorden

Juist, zo horen we het hier graag. Mooie foto's, van mooie wagens. Of zo als de befaamde zin gaat: buurman, wat doe u nu? Nou meisje, ik maak foto's van mijn mooie wagen!

We zijn benieuwd. Want ja, het is voor ons nog wat mondhoekjes afvegen tot ie er is!:407:

Ter informatie:
Mijn Superb II 1.9TDI Busines line is besteld in week 5.
Verwachte levering volgens lease bedrijf,...week 18.
Verwachte levering volgens dealer,....week 15.

Ik wacht rustig af.:rolleyes:

Is de 1.9 tdi motor in de skoda stiller dan in de passat? Je hoort nogal eens dat dit niet de stilste motor is..

Bovenaan Onderaan