breef
Lid
+ sunset ramen
+ minimaal 20"velgen
+ heeele vette stereo
= ???
hehe goed idee :crazy:
+ sunset ramen
+ minimaal 20"velgen
+ heeele vette stereo
= ???
Zou denk ik een ander beroep hebben als ik een superb met deze specs zou bestellen== niet mijn auto :biggthumpdown: :baby012:
Nadelen van leasen kunnen ook voordelen worden!Een van de nadelen van leasen.... wachten tot je het aantal km hebt gereden of dat je leasecontract voorbij is....
Ik krijg echter zojuist onderstaand mailtje van de dealer;
Zit wat in, ik heb het bericht aangepast.Hoe onpersoonlijk deze mail ook is, ik vind het niet gepast om een op persoon gerichte mail publiekelijk te plaatsen. Dit zijn zakelijke handelingen tussen een aantal partijen, dat moet je besloten houden.
En ik het belerende negatieve rode duimpje weggehaald :-) Veel plezier met deze periode van afwachten.Zit wat in, ik heb het bericht aangepast.
Heb mijn superb sinds donderdagavond. Wat een beauty! Wat een heerlijke comfortabele wegligging en wat een heerlijk vermogen. Kijk nu al uit naar mijn eerste autovakantie.
, gisteren was het zover. ik heb mijn S2 1.4TSI Ambition opgehaald.
De proefrit destijds was al weer te lang geleden. Wat een auto!! Morgen een ritje van 200 km, dan wat langer in de auto...
John.
Als ik op pad ben maak ik een rijtje foto's en zal ze vanmiddag/avond plaatsten.:winkie:
Groet,
John.
Ter informatie:
Mijn Superb II 1.9TDI Busines line is besteld in week 5.
Verwachte levering volgens lease bedrijf,...week 18.
Verwachte levering volgens dealer,....week 15.
Ik wacht rustig af.
:baby012: 1e foto's staan in mijn album...
Groet,
John.
:baby012: 1e foto's staan in mijn album...
Groet,
John.