levertijd....

schumi

Nieuw lid
Mijn superb besteld op 14 januari. 1.9 TDI, Ambiente, Moccabrown met parkeerassistent, verwarmde voorzetels en verduisterde achterruit. Vermoedelijke wachttijd 8 weken.

S

superbII

Mijn superb besteld op 14 januari. 1.9 TDI, Ambiente, Moccabrown met parkeerassistent, verwarmde voorzetels en verduisterde achterruit. Vermoedelijke wachttijd 8 weken.

Ik hoop het voor je 8 weken, maar ik ben bang dat het minimaal 8TIEN weken wordt.... :crazy:

breef

Lid
8 weken denk ik niet... 18 weken als je erg veel gelukt hebt :-)

Lees maar een pagina terug in dit topic, mensen met een 1.9 TDI die ineens 3 maanden bij op de levertijd hebben gekregen

santo

Lid
Enig idee of dit om een algemene vertraging bij Skoda gaat of eerder een NL specifiek probleem ?

Want ik weet dat er bij de Nissan Qashqai een half jaar geleden enorme verschillen waren in levertijden tussen BE en NL (BE 4 a 5 maanden, NL +/- een jaar !)

Mr_McPhisto

Actief lid
Hey maar mensen hoe zit het nou.
Mijne is besteld op 4 december en staat in productieweek 5. Ik heb eind vorige week nog even gebeld met dealer en nog steeds voor week 5. Kan dat nog steeds verzet worden op het laatste moment dan?

Alles kan he, maar dat is toch wel een korte levertijd. Ik heb mijn S2 besteld op 13 november. Hij zou op 21 januari moeten geproduceerd zijn. Echter nog geen bevestiging van gekregen dat dit werkelijk gebeurd is. Nu nog afwachten hoe lang het duurt tussen de produktie en de werkelijke levering.

Alles kan he, maar dat is toch wel een korte levertijd. Ik heb mijn S2 besteld op 13 november. Hij zou op 21 januari moeten geproduceerd zijn. Echter nog geen bevestiging van gekregen dat dit werkelijk gebeurd is. Nu nog afwachten hoe lang het duurt tussen de produktie en de werkelijke levering.
Bij mij 1 week.

Remon-V

Nieuw lid
Dat gaf mijn dealer ook aan: ongeveer 1 week.

De dealer heeft de bestelling op 19 november doorgevoerd, en de laatst gecommuniceerde productieweek is week 7. (2 weken geleden telefonisch doorgegeven, en het gaat om een 1.4 TSI).
Als dat begin week 7 is, dan verwachten ze week 8 de auto binnen. En als het eind week 7 wordt, dan wordt de auto week 9 in Nederland verwacht.

cloink

Actief lid
Ik heb dit specifiek gevraagd aan de verantwoordelijke bij Dieteren Lease (de lease-afdegeling van de Belgische invoerder) en hij wist me te vertellen dat de levertermijn echt max. 2 maand is... Ook wanneer ik melding maakte van mensen hier op het forum die er plots 3 maand bijgekletst kregen, haalde hij zijn schouders op en bleef bij die 2 maanden... :smiley29:

Zoals reeds gepost zit ook de levertijd voor mijn 1.8TSI rond de 14wk. Begin december besteld, productie wk 9 en levering wk 11/12.

S

superbII

Het blijft toch raar die levertijden....

Mijn 1,9tdi Ambition BL is besteld in week 52, produktieweek is w18 en levering volgens dealer w21/22.

Dat is dus: 21/22 weken levertijd = 5,5 maanden = bijna een half jaar....

:(

We wachten geduldig....

breef

Lid
Ik heb laatste week november besteld en mijn auto staat nu bij PON in Leusden, wachtend op transport naar de dealer

Mr_McPhisto

Actief lid
en jawel.... toch iets later....

Had vorige week nog ff gebeld met dealer en zei dat de bestelde elegance superb nog voor week 5 stond met besteldatum begin december, dat was al erg vlot...:winkie:

Maar.. nu was ik in buurt en toch nog ff langsgereden om na te gaan. Hij belde even met planner en staat nu voor week 8. Dat is 3 weken later, dus nog steeds geen paniek. Maar hopen dat dit nu zo blijft.

Heb jij je auto al gezien Breef en een foto genomen en gelijk hier op de site gezet?

Mensen, er moet me toch iets van het hart. Ik lees vaker dat de nieuwe blafbak binnen is, maar dat er toch bar weinig foto's bij komen!...
Kan dat nou niet anders...?:)

breef

Lid
Heb jij je auto al gezien Breef en een foto genomen en gelijk hier op de site gezet?

Nee helaas, ik denk ook niet dat het de bedoeling was dat ik even naar Leusden zou rijden hiervoor :crazy:

Ik verwacht em aankomende week bij de dealer, dan zal ik ook ff wat foto's maken!

octofreak

Actief lid
Nee helaas, ik denk ook niet dat het de bedoeling was dat ik even naar Leusden zou rijden hiervoor :crazy:

Ik verwacht em aankomende week bij de dealer, dan zal ik ook ff wat foto's maken!

Sterker nog de mijne staat al een maand bij de dealer (1 km rijden:smirk: )...
... en ook ik heb nog geen foto's :blush::blush:
... nog 6 nachtjes slapen... dan heb ik hem en maak ik wel wat foto's...

Ik hoorde afgelopen vrijdag dat die van mij in Tjechie op transport gaat. Zou nu nog drie weken duren. Volgens mijn hebben ze daar in Tjechie nog locomotieven die aangedreven worden door een paar tjechen op een fiets. :smiley29:

MarcoO2

Forumguru
Off-topic: Zoiets bedoel je? Ik moest ineens terugdenken aan één van mijn eerste fietsen... dat was een Locomotief, vandaar mijn nostalgische uitstapje! ;)

337257d.jpg

337257a.jpg
[FONT=Arial, Helvetica, Geneva].[/FONT]
337257b.jpg

337257c.jpg

E

EPPI BV

Levertijd

In bestelling (eind nov 2008 besteld) S2 Greenline.
Volgens de dealer productieweek 7. Levering week 9.

Maar de productiedatum is nog niet definitief....
(hopen dus dat ie eind februari komt!)

Bovenaan Onderaan